top of page

הצגות ברודווי הטובות ביותר לילדים | מעודכן 2024 | המלצות להצגות ברודווי עם ילדים


המלצות להצגות ברודווי עם ילדים

ניו יורק היא עיר מושלמת לכל סוג של מטייל ובמיוחד למשפחות עם ילדים. עם מגוון כה רחב של אטרקציות לילדים, הכוללים מגוון פארקים, מוזיאונים מרתקים, מסעדות ופיצריות טעימות ותצפיות עם נוף מרהיב על העיר - כל משפחה תמצא את הבילוי המושלם בשבילה.


אך בילוי בעיר ניו יורק אינו שלם ללא ביקור בהצגה בברודווי. ברודווי מציעה מגוון רחב של הצגות שמתאימות לילדים, החל ממחזות זמר קלאסיים ועד להצגות חדשניות ומקוריות.


חשוב לשים לב שחלק מההצגות דורשות רמת הבנה בסיסית באנגלית וחלקן לא, כך שכדאי לבחור את ההצגה שתתאים הכי טוב לרמת האנגלית של ילדכם. ב"מלך האריות" ו"אלאדין" לדוגמא השליטה בשפה האנגלית פחות קריטית, אך בהצגות כמו "הארי פוטר" ו"מרשעת", ישנו דו שיח רב בין הדמויות באנגלית ברמה גבוהה יחסית, ולכן אלו הצגות שמצריכות מהצופים רמה בסיסית של אנגלית כדי להנות מההצגה במלואה.


אז אם אתם מתכננים טיול עם הילדים לניו יורק, הנה כמה מההצגות ברודווי הכי טובות לילדים לשנת 2024.


 

מלך האריות - The Lion King



מלך האריות הוא מחזמר מוזיקלי פופולרי המבוסס על הסרט המצליח של דיסני. המחזמר מספר את סיפורו של סימבה, גור אריות שמיועד להפוך למלך במקום אביו ביום מן הימים. המחזמר כולל שירים בלתי נשכחים, תפאורה מרהיבה ורקדנים מדהימים.


העיבוד הבימתי כולל תפאורה מרהיבה של הסוואנה באפריקה, ריקודים מהממים, בימוי מרגש וכמובן את השירים המוכרים מתוך הסרט. הסיפור מתמקד במותו של בן משפחה (אבא של סימבה), והגילום של דודו של סימבה, סקאר יכול להיות מעט מפחיד עבור ילדים קטנים.


מלך האריות היא אחת ההצגות האהובות ביותר על ילדים, רק חשוב לזכור שזוהי הצגה באורך של שעתיים וחצי וזה יכול להיות מעט ארוך עבור ילדים עם "קוצים בטוסיק" שצריכים לשבת על הכיסא בשקט במשך הרבה זמן.


ההצגה מומלצת לגילאי 6 ומעלה. ילדים מתחת לגיל 4 לא יוכנסו לאולם. אורך ההצגה הוא כשעתיים ו-30 דקות כולל הפסקה אחת.



 

מרשעת - Wicked




מרשעת הוא מחזמר מוזיקלי המספר את סיפורן של שתי דמויות מהסרט "הקוסם מארץ עוץ": אלפבתה המרשעת וגלינדה היפהפייה. המחזמר מציג את הסיפור מנקודת מבטה של אלפבתה ומראה כיצד היא הפכה למרשעת.

המחזמר המוזיקלי המצליח, המבוסס על הספר של גרגורי מגוויר, מספר את סיפורן של שתי מכשפות מארץ עוץ, אלפבה, שתיהפך למכשפה הרעה מהמערב, וגלינדה, שתיהפך למכשפה הטובה מהצפון.


העלילה המרתקת, השירים הקסומים והתפאורות עוצרות הנשימה הופכים את "Wicked" לחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. ההצגה מתאימה גם לילדים קטנים, מגילאי 6 ומעלה.

הסיפור של "Wicked" הוא סיפור על אהבה, חברות וקבלה עצמית. הוא מראה שגם מי שאנחנו נתפסים כ"רעים" יכולים להיות טובים בלב. הילדים ייהנו מהעלילה, מהדמויות הצבעוניות ומן השירים הקליטים.


כמובן, חשוב לקחת בחשבון את רמת הרגישות של הילדים שלכם. אם הילדים שלכם פוחדים ממפלצות או מדברים מאיימים, הם עשויים להיבהל מחלקים מסוימים בהצגה.


אם אתם מחפשים חוויה מוזיקלית קסומה לכל המשפחה, "Wicked" היא בחירה מצוינת. ההצגה תרתק את הילדים, תלמד אותם על ערכים חשובים ותספק להם זיכרון בלתי נשכח.



 

אלאדין - Aladdin



אלדין הוא מחזמר מוזיקלי המבוסס על הסרט המצליח של דיסני. המחזמר מספר את סיפורו של אלדין, נער רחוב עני שמוצא את מנורת הקסמים והג'יני שבתוכה. המחזמר כולל שירים בלתי נשכחים, תפאורה מרהיבה וריקודים מדהימים.


אלאדין היא הצגה נהדרת לילדים. אלאדין היא הפקה גדולה ומקצועית עם תפאורה מדוייקת של העיר אגרבה על רקע השירים הידועים של הסרט. בעוד אלאדין מנווט את חייו בהתמודדות עם מכשולי החיים, הוא גם לומד שחשוב להיזהר במה שאתה מייחל.

ילדים צעירים יותר צפויים להתלהב מהג'יני החמוד ואלאדין הכריזמטי, אך ילדים רגישים עשויים גם למצוא את ג'באר הרשע מפחיד מעט. כמו כן, ההצגה באורך של שעתיים וחצי, זה עשוי להיות קצת ארוך לילדים עם "קוצים בטוסיק".


מומלץ לגילאי 6 ומעלה. ילדים מתחת לגיל 4 לא יוכנסו לאולם. משך ההצגה היא כשעתיים ו-30 דקות כולל הפסקה אחת.



 

הארי פוטר והילד המקולל - Harry Potter and the Cursed Child




הארי פוטר והילד המקולל היא הצגה המבוססת על סדרת הספרים האייקונית הארי פוטר. המחזמר מספר את סיפורם של ילדיהם של הארי פוטר, רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר, 19 שנים לאחר אירועי הספר האחרון בסדרה. המחזמר כולל מתח ודרמה מהרגע הראשון, תפאורה מרהיבה ואפקטים מדהימים.


הארי פוטר והילד המקולל מתרחש מספר שנים לאחר סיום הספר האחרון, כאשר ילדיהם של הארי, רון והרמיוני יוצאים להוגוורטס. ילדים שמכירים את עולמו הקסום של הארי פוטר יתלהבו מהתפאורה, מהדמויות המוכרות ומהבדיחות הפנימיות שחובבי הארי פוטר יבינו מיד. כמובן, יש כמה רגעים "אפלים" בהצגה, וזוהי הצגה ארוכה משמעותית ממה שרוב הילדים רגילים אליו (יותר מ-3 שעות).


מומלץ לגילאי 8 ומעלה. ילדים מתחת לגיל 5 לא יוכנסו לאולם. משך ההצגה הוא כ-3 שעות ו-30 דקות כולל הפסקה אחת.



 

בלו מן גרופ - Blue Man Group




המופע של Blue Man Group תפתיע ותטלטל את עולמכם. מבטיחים. השאירו את הציפיות שלכם ליד הדלת ותנו לשלושה גברים קירחים וכחולים לקחת אתכם למסע מרהיב מפוצץ במוזיקה, צחוק והפתעות. יותר מ-50 מיליון אנשים מכל הגילאים, השפות והתרבויות כבר ראו את המופע המדהים הזה. עכשיו תורכם. תראו בעצמכם.


המופע מתאים גם לילדים, אפילו כאלה שאינם דוברי אנגלית. השחקנים אינם מדברים, והם אפילו לא מתקרבים לשימוש בשפה גסה כלשהי, מחוות גסות או כל דבר אחר שעלול להיחשב לנושא לא מתאים לילדים קטנים.



 

איזה הצגה הכי אהבתם?

  • 0%הארי פוטר והילד המקולל

  • 0%אלאדין

  • 0%מרשעת

  • 0%מלך האריות


 

לסיום, הנה עוד כמה טיפים לבחירת הצגה ברודווי לילדים:


  • גיל הילדים: חשוב לבחור הצגה המתאימה לגיל הילדים שלכם. לדוגמה, הצגות כמו מלך האריות והארי פוטר והילד המקולל מתאימות לילדים בגילאי 6 ומעלה.


  • אורך ההצגה: הצגות ברודווי יכולות להיות ארוכות ולכן חשוב לבדוק את אורך ההצגה לפני שאתם רוכשים כרטיסים. הצגות לילדים בדרך כלל נמשכות כשעתיים עד שעתיים וחצי, כולל הפסקה.


  • נושא ההצגה: חשוב לבחור הצגה עם נושא שמעניין את הילדים שלכם. לדוגמה, אם הילדים שלכם אוהבים מוזיקה, מחזמר מוזיקלי יכול להיות בחירה טובה.


הצגות ברודווי בניו יורק הן חוויה מיוחדת ומהנה לילדים ולמבוגרים כאחד. הן מציעות שילוב של מוזיקה, ריקוד, דרמה ואפקטים מיוחדים והן בהחלט יזכרו לילדים כחוויה שלא תישכח במשך זמן רב.

 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



 בילוי נעים!

コメント


bottom of page