top of page

הארי פוטר בניו יורק | אטרקציות למעריצי הארי פוטר בניו יורק | גלו את הקסם בניו יורק


הארי פוטר בניו יורק

העיר ניו יורק שופעת באטרקציות ומקומות בילוי לכל סוג של מבקר, ממשפחות עם ילדים, זוגות צעירים, מטיילים בודדים ועד מטיילים מהגיל השלישי שרוצים בילוי רגוע.

אך לקהל יעד ספציפי ניו יורק מציעה מגוון גדול של אטרקציות ובילויים מיוחדים - מעריצי הארי פוטר.


בעיר ניו יורק יש מספר גדול של אטרקציות לחובבי הקוסם הממושקף שמתאימות גם לצעירים וגם לגדולים. למרות שרבים חושבים שרק בלונדון ישנן אטרקציות שקשורות לעולמו הקסום של הארי פוטר, מסתבר שגם בניו יורק יש מספר לא מבוטל של אטרקציות למעריצים האדוקים של הארי פוטר. אז קחו לכם בירצפת קרה ובואו נתחיל בכישוף!


 

הצגת הארי פוטר והילד המקולל בברודווי

הארי פוטר בניו יורק

נתחיל עם האטרקציה הכי פופולרית למעריצי הארי פוטר בניו יורק - ההצגה "הארי פוטר והילד המקולל - Harry Potter and the Cursed Child"


"הארי פוטר והילד המקולל" הוא שמה של ההצגה שמבוססת על מחזה בן שני חלקים שנכתב על ידי ג'יי קיי רולינג, ג'ון טיפאני וג'ק תורן, ומספרת על עלילותיהם של ילדיהם של הארי, רון והרמיוני, 19 שנה לאחר עלילת "הארי פוטר ואוצרות המוות".

המחזה שהוצג לראשונה בלונדון בשנת 2016 קיבל ביקורות מעולות ועלה גם בברודווי בתיאטרון הליריק (Lyric Theatre) בניו יורק.

ההצגה מעולה, עשויה כל כך טוב, עטורת פרסים, מהפנטת, ומלאה בקסם ובאפקטים שישאירו אותכם עם פה פעור.


ניתן לקנות כרטיסים להצגה דרך קופות התיאטרון או באמצעות אתרי הכרטיסים אונליין. מדובר בהצגה מאוד מבוקשת ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש דרך האינטרנט.



 

החנות של הארי פוטר

הארי פוטר בניו יורק

אם אתם (או הילדים שלכם) מעריצים של הארי פוטר ואתם נמצאים בניו יורק – את החנות הזאת אתם לא תרצו להחמיץ! החנות הענקית (2 קומות) של הארי פוטר נמצאת במנהטן ב-935 Broadway, מרחק הליכה קצר מבניין הפלאטאיירון המפורסם. בתוך החנות ישנם כ-15 אזורים שונים (ביגוד, שרביטים, אביזרים מהסרטים, מוצרי אופל ועוד) ואפילו בר קטן שממוקם בתוך החנות שמוכר את המשקה האהוב על הקוסם הממושקף - בירצפת.

בחנות עצמה יש מבחר עצום של מוצרים מהסרטים והספרים שזמינים לרכישה כמו כוסות שתיה, מחזיקי מפתחות, בובות, חולצות, ספרים, גלימות, שרביטים מעוצבים לכל קוסם מהסדרה ועוד.

בנוסף, תמצאו בחנות אביזרים ופסלים מהסרטים עצמם כמו דמותו של האגריד בגודל אמיתי (תוכלו לבדוק כמה אתם נמוכים ביחס להאגריד) ואת הפסל של עוף החול המפורסם תלוי על התקרה. המחירים בחנות די יקרים, אך גם שיטוט של כמה שעות בחנות עצמה מספיק כדי להלהיב את המעריצים האדוקים של הארי פוטר.



 

התערוכה של הארי פוטר - Harry Potter Exhibition

הארי פוטר בניו יורק

אטרקציה חדשה ומלהיבה בניו יורק לחובבי הארי פוטר - תערוכה ענקית עם דמויות, אביזרים, תלבושות, מקומות וסצנות מכל סרטי הארי פוטר.

המבקרים יכולים להסתובב בין המייצגים השונים ולהרגיש שהם ממש חלק מעולמו הקסום של הארי פוטר. בתערוכה הושקעו טכנולוגיות ועיצוב אינטראקטיבי פורץ דרך.

התערוכה נמצאת מרחק קצר מאמפייר סטייט בילדינג והכרטיסים מתחילים ממחיר של $29.

במקום גם נמצאת חנות מזכרות עם שלל מוצרי ביגוד ואביזרים מעולמו הקסום של הארי פוטר. בהחלט חוויה מומלצת לאוהבי הקוסם הממושקף. מומלץ להזמין כרטיסים מראש עקב העומס על התערוכה החדשה, במיוחד בחודשי הקיץ העמוסים.



 

פאב הקדירה - The Cauldron

הארי פוטר בניו יורק

אם אתם מעל גיל 21 ורוצים להרגיש כאילו אתם נמצאים בבר קוסמים אמיתי, לשתות מתוך קדירות מלאות עשן, ולנסות וויסקי אש - אתם חייבים לבקר ב- The Cauldron.


הבר הקטן והקסום הזה הממוקם ברובע הפיננסי של מנהטן (ממש לאחרונה נפתח עוד סניף באזור מידטאון)

המראה והתחושה של הבר שלמים עם פינות מוצלות, עץ פלסטיק ענקי במרכז הבר עם שומר ששומר עליו ומשקאות שבטוח לא טעמתם מקודם.

רוצים עוד? ישנם שרביטים שמתפקדים כ"מפתח" לבירה, עם השרביטים מקישים על הברזים שממוקמים סביב העץ והברז נפתח והבירה נשפכת. כמו כן, יש אזור שלם בקומה השנייה שמקודש ל"סדנת שיקויים".


כמו כל בר רגיל הם מציעים גם תפריט "Supper & Spells" הכולל 2 עיקריות, הכנת שיקויים והטלת כישוף!

אם אתם רוצים לבלות ערב מלא בקסם וכשפים מעולמו של הארי פוטר בניו יורק, אתם חייבים לנסות את הבר הזה.



 

טירת בלוודר (Belvedere Castle)

הארי פוטר בניו יורק

טוב זה לא בהכרח קשור ישירות אל הארי פוטר אבל בדיוק כמו ספריית ג'ון ריילנדס במנצ'סטר, יש למקום הזה תחושה חזקה שאתם נמצאים על הסט של סרטי הארי פוטר, כאילו אתם מתסכלים על הוגוורטס ומסיבה זו בדיוק, זה מקום שמעריצי הארי פוטר יאהבו.


הטירה ממוקמת ממוקם בסנטרל פארק, והיא נמצאת על סלע, בדיוק כמו בית הספר הוגוורטס!

טירת בלוודר נבנתה בשנת אי שם בשנת 1869. הטירה בנויה בסגנון ויקטוריאני והיא עשויה מצפחת מנהטן (Manhattan schist) ומשתלבת בצורה נהדרת על רקע הסלע העצום עליו היא יושבת.

בקיצור, זה באמת נראה כמו משהו מעולמו של הארי פוטר, אז אם חיפשתם מקום לצלם תמונות יפות, זה יכול להיות מקום מושלם. כמו כן, חשוב להזכיר שהאטרקציה הזו בחינם לגמרי.



 

מהו הספר האהוב עליכם ביותר?

  • 0%הספר הראשון

  • 0%הספר השני

  • 0%הספר השלישי

  • 0%הספר הרביעי


 

לסיכום, בניו יורק תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות ומקומות הקשורים לעולמו הקסום של הארי פוטר, החל מהצגת ברודווי מדהימה, דרך בתי קפה מיוחדים ועד תערוכות שלמות שמוקדשות כולן לקוסם המפורסם ביותר בעולם.


שימו לב שבחלק מהאטרקציות (כמו החנות והתערוכה) ישנם תורים ארוכים בקופות בתקופות העמוסות בעיר, לכן מומלץ לרכוש כרטיסים מראש ולהתאזר בסבלנות ובאורך רוח. שימו לב שאין אפשרות לבצע לחש קונפונדוס על השומרים בכניסה ולהיכנס ללא תור 😁.

 

לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page