top of page

חיי לילה בניו יורק | רופטופים וברים על גגות ניו יורק | NYC Nightlife


רופטופים וברים בניו יורק

ניו יורק ידועה כעיר שלא נחה, עיר של אורות בוהקים, גורדי שחקים מרשימים ותזזיתיות ללא הפסקה. אבל מעבר לכל אלה, ניו יורק מציעה גם פינות קסומות של שקט ורוגע, שבהן אפשר להתחבר לנוף המרהיב של העיר מלמעלה ולשתות איזה דרינק עם החברים או המשפחה.


המקומות האלה הם לא אחרים מאשר הברים והרופטופים הרבים הפזורים ברחבי העיר.

בפוסט זה, ניקח אתכם לסיור בין כמה מהרופטופים והברים המומלצים ביותר בניו יורק, שם תוכלו ליהנות מקוקטיילים מרעננים, אוכל טעים ואווירה ייחודית.


אז מה מחכה לכם?


  • נופים עוצרי נשימה: טיימס סקוור, סנטרל פארק, בניין קרייזלר, בניין האמפייר סטייט - כל אלה ועוד נפרשים לפניכם במלוא הדרם מלמעלה.

  • אווירה: רומנטית, תוססת, עסקית, רגועה - יש רופטופ לכל מצב רוח ומטרה.

  • קוקטיילים: מיטב הברמנים בניו יורק ירקחו לכם קוקטיילים מיוחדים שיפתיעו אתכם.

  • אוכל: לצד המשקאות, תוכלו ליהנות גם ממגוון מנות מתאבנים וארוחות מלאות, שיתאימו לכל טעם.


הרופטופים והברים האלה הם לא רק מקום נהדר לבלות בו ערב, אלא גם דרך מצוינת להכיר את העיר מנקודת מבט ייחודית. אז בפעם הבאה שאתם בניו יורק, אל תשכחו "לעלות לגג" וליהנות מהחוויה המיוחדת הזו.



גגות ניו יורק יפתחו בפניכם עולם של ברים, הופעות של מיטב ה-DJ'S, מסיבות ונוף עוצר נשימה אל עבר קו הרקיע של מנהטן. מוזמנים להמשיך לקרוא ולמצוא את המקום בשבילכם לבילוי לילי בניו יורק.


 

230 Fifth Rooftop Bar



בר ה-230fifth הוא אחד הברים הפופולריים והמפורסמים ביותר בניו יורק. זהו הבר הפתוח הגדול ביותר מבין הברים שנמצאים על גגות העיר ניו יורק והוא משתרע על שטח רחב של שתי קומות.

הקומה הראשונה היא חלל סגור ומשמשת כמועדון ובר, והקומה השנייה פתוחה ומשמשת כבר-רופטופ. זהו אחד המקומות המבוקשים ביותר של סצינת חיי לילה בניו יורק גם לניו-יורקים וגם לתיירים.


הבר ממוקם במרכז מנהטן ומתגאה באחת מהתצפיות הטובות בעיר. התצפית מהבר מעניקה למבלים נוף מושלם אל בניין האמפייר סטייט ואל כל מרכז מנהטן.

זהו אחד הרופטופים הבודדים שפתוחים לאורך כל השנה. גם בחורף הקר. המבלים בחורף יקבלו שמיכות מחממות ולעיתים מטריות.


חשוב לדעת שלבר ה-230fifth יש קוד לבוש, אז רוב הסיכויים שלא יתנו לכם להיכנס עם ג'ינס עם חורים, חולצת טי-שירט או נעלי ספורט.

המחירים בבר הזה מעט יקרים, כיאה לאחד הברים הכי מבוקשים במנהטן, אבל בשעות השקיעה בין-4 ל-7 בערב יש בדרך כלל Happy Hour עם מבצעים והנחות על המשקאות.





 

Le Bain



בר ה-Le Bain (אמבטיה בצרפתית) הוא מועדון ובר הממוקם בקומת הפנטהאוז של Standard Hotelבשכונת צ'לסי.


כשתיכנסו למועדון תקבלו נוף עוצר נשימה של נהר ההדסון שנחשף מכל פינה דרך ויטרינות הזכוכית הענקיות, שמעניק אווירה מיוחדת למועדון הזה. בר ה-Le Bain נחשב לאחד מהמועדונים הטובים ביותר בעיר, ומותקנות בו מערכות סאונד מתקדמות במיוחד. כאשר תשמעו את מוזיקה - כבר תבינו הכל. המועדון מזמין אליו כל שנה את מיטב ה-DJ's בעולם לתקלט אצלו.


טיפ קטן: אם אתם באמת רוצים להנות מהנוף המרהיב, עלו אל הקומה השנייה בה נמצאת אחת מנקודות הנוף המרשימות במנהטן.


בנוסף לכל זה, בחודשי הקיץ המועדון משנה את פניו ומארגן מסיבות בריכה לוהטות ביחד עם מוזיקה מעולה. חוויה מיוחדת.


גם אם בא לכם סתם ליהנות מאווירה טובה ונוף משובח אל תהססו לעבור במקום. הסלקציה יחסית נמוכה והכניסה חופשית.


 

The 1 Rooftop Bar



מחפשים רופטופ מחוץ למנהטן? יש הטוענים שהנוף היפה ביותר על מנהטן נמצא דווקא...מחוץ למנהטן. אז קבלו את אחד הברים המומלצים ביותר בברוקלין עם נוף משגע על הנהר ועל קו הרקיע של מנהטן.


רופטופ 1 Harriet's Rooftop נמצא בשכונת DUMBO בברוקלין. הרופטופ נמצא על גג מלוןHotel Bridge 1 והוא אחד המקומות הפופולריים ביותר בחיי הלילה של ברוקלין.


הרופטופ מציג נוף מקסים אל עבר מנהטן, לשכונת דמבו ולאיסט ריבר. תוכלו כמובן גם לראות את גשר ברוקלין המרשים במלוא הדרו בזמן שאתם שותים קוקטייל ורוקדים לצלילי המוזיקה.


התפריט רחב יחסית וכולל תפריט משקאות בהשראה אזורית, שכולל שימוש במרכיבים העונתיים המשובחים ביותר ובטכניקות מתקדמות, מציג קוקטיילים חדשניים לצד כמה מהמשקאות האלכוהוליים הטובים ביותר, יינות מיוחדים ובירות מקומיות.


שימו לב שבסופי שבוע התורים בכניסה ארוכים ולכן עדיף שתגיעו לפני השעה 19:00. אם אתם מגיעים בחורף רצוי שתוודאו, מבעוד מועד, שהמקום פתוח. תהנו!





 

Westlight



בר ה-Westlight הוא רופטופ מיוחד שנמצא בקומה ה-22 של מלון יוקרתי בלב שכונת ווילאמסבורג האופנתית. המטבח מנוהל על ידי השף המפורסםאנדרו כרמליני, והרופטופ המציע נופים מרהיבים של מנהטן.

תפריט הבר כולל מגוון דינמי של קוקטיילים מקוריים וקלאסיים לצד משקאות חריפים נדירים, בירה תוצרת בית ויין, בעוד שתפריט המתאבנים של השף Carmellini משקף השראה מאוכל רחוב עולמי.


הבר ניצב ממש על קו המים של האיסט ריבר, ובקומה ה-22 אתם תקבלו נוף פנורמי מושלם לחלק המזרחי של מנהטן, ברוקלין ולקווינס.


המחירים ב-Westlight גבוהים יחסית (כ-$15 לקוקטייל) והמנות בתפריט טעימות מאוד ומיוחדות אבל קטנות יחסית לאדם בוגר.


 

Gallow Green



ה-Gallow Green בלב שכונת צ'לסי במנהטן הוא בר משולב עם מסעדה. הוא נמצא בתוך גן עדן ירוק, מלא פרחים וצמחים, וברגע שאתם תיכנסו אליו, תרגישו כאילו נכנסתם ליער טרופי יותר מאשר לבר בלב העיר ניו יורק. הבר-מסעדה נמצא ממש מעל מלון McKittrick האופנתי בלב שכונת צ'לסי.


ה-Gallow Green מרגיש כמו פטיו כפרי, עם גג ירוק ומלבלב, פרחים וספסלי עץ חמודים. בשעות הערב התאורה במקום כוללת מאות נורות קטנות בין העצים והמקום מקבל אווירה קסומה של סיפורי פיות מהאגדות.

על הגג יש כמובן את הבר-רופטופ והוא כולל נוף מקסים על שכונת צ'לסי ומנהטן. זהו מקום פופולרי מאוד גם בקרב ניו-יורקים רבים שמגיעים לדרינק אחרי העבודה או לדייט רומנטי. בתקופת החורף עלול להיות מעט קר על הגג הפתוח (יש פטריות חימום) אז כדאי להתלבש בהתאם.


המקום די עמוס ומבוקש אז כדי לברר קודם האם יש שולחנות פנויים ואף לשריין שולחן מראש במסעדה.


שעות פעילות:

ראשון 5:00pm – 12:00am

שני - חמישי 5:30pm – 12:00am

שישי ושבת 5:30pm – 1:00am





 

Mr Purple



אחד הבר-מסעדה המיוחדים ביותר בעיר הוא ה-Mr Purple. זהו בר משולב מסעדה משולב בריכה שנמצא בקומת הגג של מלון Indigo ב-Lower East Side במנהטן.


הרחבה המרכזית של המועדון כולל בר ענק, בריכה ארוכה וצרה מול הנוף המשגע של דרום מנהטן ואזור תיקלוט ל-DJ'S השונים שמגיעים לנגן מול החוגגים.

המקום הזה הוא גן עדן לחובבי תמונות לאינסטגרם. אפשר להוציא תמונות מדהימות עם הבריכה והרקע של מנהטן. זהו אחד ממקומות הבילוי המבוקשות ביותר של ניו יורק והוא מתאים גם לבילוי קייצי ורגוע של צהריים וגם למסיבה קצבית בלילה.


שימו לב שבסופי שבוע (בעיקר בקיץ) המקום עלול להיות עמוס והתורים בכניסה ארוכים. התפריט מגוון וטעים אבל יחסית יקר (קוקטיילים כ-$16).






 

מהו הבילוי המועדף עליכם בניו יורק?

  • 0%מסעדה 🍝

  • 0%סרט🎥

  • 0%בר רופטופ 🍸

  • 0%להישאר במלון וללכת לישון מוקדם🏨


 

לעדכונים נוספים על אירועים ואטרקציות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



 בילוי נעים!

Comments


bottom of page