top of page

ניו יורק למתקדמים | אטרקציות ומקומות סודיים בניו יורק | אטרקציות לא שגרתיות בניו יורק


אטרקציות למתקדמים בניו יורק

אז ביקרתם כבר בניו יורק פעם אחת או אפילו פעמיים והייתם בכל המקומות התיירותיים המוכרים והפופולריים? אתם רוצים הפעם למצוא מקומות מיוחדים שלא כל התיירים מגיעים אליהם בפעם הראשונה בעיר?


בדיוק בשביל זה הכנו לכם מאמר מפורט עם אטרקציות ומקומות בניו יורק למתקדמים. כאן תמצאו המלצות לאטרקציות לכאלו שכבר ראו את ניו יורק ורוצים משהו מיוחד ומפתיע יותר. המדריך כולל סיורים מיוחדים בעיר, תצפיות במקומות לא שגרתיים וחוויות אקסטרים שלא תאמינו שקיימות בעיר כמו ניו יורק. תהנו!


 


 
  1. סיור בקטקומבות של ניו יורק לאור נרות - Catacombs by Candlelight

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


סיור מרתק ומסקרן אל מתחת לכנסיית סנט פטריק והעולם הסודי של הקטקומבות (מערכות קבורה תת-קרקעיות) של ניו יורק.

בסיור מיוחד זה תצאו אל מאחורי הקלעים בבזיליקת הקתדרלה העתיקה של סנט פטריק, ותכנסו לחלקים מהכנסייה שבדרך כלל אסורים למבקרים, במהלך סיור הקטקומבות הזה. המדריך יפגוש אותכם במיקום מרכזי במנהטן תחתית, ויוביל אותכם לתוך הכנסייה. תוך כדי הסיור שאורגו כשעה וחצי , אתם תלמדו על מקומם של מערכות הקבורה התת-קרקעיות האלו בהיסטוריה של ניו יורק ותגלו את מקום מנוחתם האחרון של ניו יורקים מפורסמים. הסיור הזה קיבל מעל ל-2,500 דירוגים של 5 כוכבים באתר Viator ונחשב למומלץ במיוחד.



 

2. שייט אקסטרים בנהר ההדסון - אטרקציות למתקדמים

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


מחפשים פעילות אקסטרים בניו יורק? הכירו את The Beast!

צאו לסיבוב בנהר ההדסון בסירת מנוע סופר מהירה. בסירה הזאת תוכלו להנות מנופיה המקסימים של מנהטן בצורה קצת אחרת. עלו על הסיפון של ה-The Beast ותנו לכיף להתחיל. השיט המהיר הזה כולל מוזיקה קצבית והדרכה (באנגלית). אתם תרגישו קצת כמו ברכבת הרים על המים. אם אתם מכורים לאקסטרים ואדרנלין - זאת חוויה שחובה לעשות.


השיט מתבצע בסירת המנוע המהירה BEAST. היא מגיעה למהירות של עד 70 קמ"ש (על המים), ומתקרבת למרחק של כ-50 מטר מפסל החירות! יש לכם מגוון אפשרויות לצילום נוף פנורמי מדהים של  מנהטן במהלך השייט. הפעילות אינה מתאימה לנשים בהריון וילדים מתחת לגובה 100 ס"מ.



 

3. אי המושלים - Governors Island

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


אי המושלים הוא אי קטן במפרץ ניו יורק, בקרבת מנהטן. האי שימש בעבר כבית הכלא הפדרלי של ניו יורק, וכיום הוא פארק ציבורי מקסים. אי המושלים הוא מקום פופולרי לביקור, והוא מציע מגוון של פעילויות לזוגות ולמשפחות.

האי הוא מקום היסטורי חשוב מכיוון שהוא בעל תפקיד מרכזי בהיסטוריה של ניו יורק ושל ארצות הברית, כולל במלחמת בעצמאות האמריקאית.

האי שימש בעבר גם כבית הכלא הפדרלי של ניו יורק, ובבית כלא זה התרחשו בעבר מספר בריחות מפורסמות.


האי מוגדר כאי ללא מכוניות, ואופניים היא הדרך המומלצת כדי לטייל ברחבי השבילים של האי. לאמנית העכשווית המובילה רייצ'ל ווייטרד יש מיצג קבוע באי - בקתה - הממוקמת על גבעת דיסקברי. באי יש שני פוד-טראק פופולריים: Liggett Terrace Food Court ו-King Avenue Food Court - אם כי המבקרים יכולים להביא גם ציוד לפיקניק מהבית.


כיצד מגיעים לאי?

מעבורות יומיות לאי יוצאות מהנמל הדרומי של מנהטן. גם מעבורות סוף השבוע יוצאות באופן קבוע ממזח 6 של ברוקלין. ניתן לרכוש כרטיסים בתשלום מהדוכנים ליד המזח. כל המעבורות נגישות לכיסא גלגלים. השיט לאי בחינם בסופי שבוע עד השעה 12:00.



 

4. סיור גנגסטרים ורוחות רפאים בסנטרל פארק

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


בואו לגלות את העבר המפורסם של ניו יורק עם סיור מרתק בנושא "הגנגסטרים ורוחות רפאים של העיר".

המדריך האישי שלכם יוציא אתכם לסיור בהיסטוריה של העיר ובעזרתו על משפחות הפשע של העיר, הגנגסטרים, עסקאות "החדר האחורי" והבניינים הרדופים של העיר. בסיור תעברו בין כמה שכונות במרכז העיר כולל איטליה הקטנה, צ'יינה טאון והווסט ווילג' תוך האזנה לסיפורים מפחידים ומרתקים.


זהו סיור רגלי ברחבי העיר והוא עוזר לכם להכיר אזורים חדשים ברחבי העיר שלא כל התיירים מגיעים אליהם. המדריך שלכם מכיר את ההיסטוריה של ניו יורק עם מגוון סיפורים על רוחות רפאים, פושעים ומאפיונרים מהעבר האפל של העיר ניו יורק. הסיור באורך של כשעתיים ומסתיים בפארק וושינגטון סקוור, משם אפשר להמשיך ולטייל לבד בעיר. מומלץ להביא נעלי הליכה טובות ובקבוק מים.





 

כמה פעמים ביקרת בניו יורק?

  • 0%פעם אחת ☝️

  • 0%פעמיים ✌️

  • 0%3 פעמים 😎

  • 0%אחרי הפעם העשירית הפסקתי לספור 😁


 

5. טיפוס לגג העיר - The Skyscraping Adventure at Edge

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


מתי בפעם האחרונה טיפסתם על מדרגות בניין בגובה של 366 מטר באוויר הפתוח?

חובבי אקסטרים ומגיעים לניו יורק בקרוב? האטרקציה הזו בשבילכם!

טיפוס על מדרגות הבניין ב-The EDGE היא חוויה מיוחדת לחובבי אקסטרים. בתחילת התהליך אתם תצאו אל מחוץ לגורד השחקים העצום הזה, קשורים ברתמות מיוחדות, ותטפסו לאט במדרגות החיצוניות של גורד השחקים אל גג הבניין, ותוכלו "לרחף" באוויר הפתוח, קשורים ברתמה מאובטחת כמובן, אל מול הנוף המשוגע והפתוח של ניו יורק.


הטיפוס במדרגות המיוחדות והשהייה מחוץ לבניין באוויר הפתוח אורכת כשעתיים. הכרטיס כולל מדליה אישית וסרטון ווידאו של האירוע למזכרת. הפעילות אינה מיועדת לחולי לב או אנשים בעלי פחד גבהים.



 

6. זריחה באמפייר סטייט - Sunrise at the Empire State

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


להתעורר בזריחה עם העיר שאף פעם לא ישנה!

חוויה סופר מיוחדת עם תצפית בבניין האמפייר סטייט עם הזריחה, לפני שהבניין נפתח לקהל הרחב. בואו להתחיל את היום שלכם בניו יורק עם נופים פנורמיים של 360 מעלות של הזריחה המאירה את ניו יורק.


אתם תגיעו כ-15 דקות לפני הזריחה, בזמן שהבניין נפתח רק בשביל האורחים שרכשו כרטיס לתצפית עם הזריחה. לאחרת מכן תעלו במעליות המהירות למרפסת התצפית בקומה ה-86 כדי לראות את השמש פורצת את האופק. צפו בנופים פנורמיים של 360 מעלות של העיר ניו יורק מכל צד של הבניין, ותהנו מקפה חם והנוף הנשקף מאחד הבניינים האייקוניים ביותר של ניו יורק.

האטרקציה נגישה לכיסאות גלגלים. מומלץ להגיע בימים של מזג אוויר נוח על מנת להנות מהנוף.



 

7. פיר 35 - PIER 35 - אטרקציות למתקדמים

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


מחפשים את המקום המושלם לתמונות רומנטיות מהטיול בניו יורק? רוצים טיפה להתרחק מכל המקומות המוכרים והשחוקים במרכז מנהטן?


הכירו את רציף 35 PIER 35. הרציף המקסים הזה הוא מקום מושלם לראות ממנו את שקיעה יורדת על מנהטן. אפשר לשבת בכיף על אחת המדשאות לפיקניק, להתנדנד על הנדנדות הרומנטיות שנמצאות על הדק (סבלנות - לעיתי הן מעט עמוסות), ולהירגע מזרימת המים בנהר, לטייל להנאתכם בשבילים של הפארק הקטן הזה ולהתפעל מהנוף של גשר מנהטן שמולכם ושכונת דמבו שנמצאת מעבר למים.


הרציף הזה הוא אחד המקומות החדשים והמרעננים ביותר בעיר. מרציף נטוש ועלוב הוא הפך למרחב ציבורי ירוק ומזמין, המציע מפלט שליו מהמולת העיר. המבקרים יכולים ליהנות מנופים מרהיבים של נהר האיסט ריבר וגשר מנהטן, לטייל על הטיילת, או פשוט לשבת ולהירגע על הנדנדות. PIER 35 מציע חוויה אורבנית המשלבת טבע, אדריכלות ורומנטיקה. זהו יעד מושלם למטיילים המחפשים מקום שקט להפסקה קצרה או לפיקניק עם נוף עוצר נשימה של קו הרקיע של ניו יורק. תהנו!



 

8. סיור במסוק בשמי ניו יורק - ניו יורק למתקדמים

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


כבר ביקרתם כמה פעמים בניו יורק וראיתם את כל מה שיש לעיר להציע? מה אתם אומרים על תצפית על העיר מגבוה - אבל הכי גבוה שאפשר?


טיסת סיור בשמי ניו יורק היא האטרקציה המושלמת למי שכבר ביקר בעיר אבל הפעם רוצה לראות אותה מזווית אחרת ומיוחדת במיוחד.


טיסה היא תמיד דבר מרגש, וטיסה במסוק בשמי ניו יורק על אחת כמה וכמה. העיר ניו יורק כל כך גדולה ומלאת הפתעות, שנראה שגם בשנה שלמה לא נוכל לראות את כל כולה. אם אתם רוצים לראות את העיר ממעוף הציפור, תוכלו לעשות זאת עם טיסה בשמי ניו יורק עם מסוק. זו אטרקציה מושלמת למשפחות עם ילדים (שלא פוחדים מהגובה) או זוגות רומנטיים שרוצים לחוות את העיר מלמעלה עם תמונות שהם לא ישכחו כל החיים. המחיר של טיסה בשמי ניו יורק מעט גבוה יחסית לאטרקציות אחרות, אך זוהי חוויה מדהימה שלא תשכחו כל חייכם (ואם במקרה תשכחו, בתמונתו והסרטונים מהמסוק יזכירו לכם אותה).



 

9. פיר 17 - PIER 17 - The Seaport

אטרקציות למתקדמים בניו יורק

למי זה מתאים 🤔

כמה עולה 💰

איפה זה נמצא🚩


עוד מקום קסום בניו יורק שלא כולם מכירים הוא הנמל הדרומי או בשמו היותר מוכר Pier17. בעבר שכן במקום שוק הדגים הסיטונאי של מנהטן, אך היום את ריח הדגים הלא נעים החליפו חנויות, מסעדות, מוזיאונים ואפילו Rooftop שמארח הופעות והצגות עם נוף מדהים (במיוחד בלילה) של גשר ברוקלין, פסל החירות והנהר.


ה-Seaport הוא אזור בשפך נהר האיסט ריבר, שהיה בעברו חלק מנמל ניו-יורק. הוא עבר כאמור תהליך ארוך של פיתוח ונחשב כיום לאחד מאזורי הבילוי המיוחדים ביותר במנהטן. היופי באזור הזה הוא קו הרקיע שנשקף ממנו, גם צפונה לכיוון שני הגשרים – גשר ברוקלין וגשר מנהטן וגם מערבה לכיוון גורדי השחקים של מנהטן. זהו מקום מושלם לטיול רגוע בשעת השקיעה או הערב עם ילדים או בן\בת הזוג ותצפית על האוניות, גשרי הענק של העיר ניו יורק וכמובן ארוחת ערב באחת מהמסעדות שבמתחם.


במקום נמצא גם המוזיאון "South Street Seaport Museum", המספר את הסיפור של ניו יורק בתקופתה כנמל מסחר מרכזי. הנמל קרוב יחסית לגשר ברוקלין, כך שאפשר לשלב אותו בטיול לשם.




 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



 בילוי נעים!



1,096 צפיות

Comments


bottom of page