top of page

פסטיבלים בניו יורק | מדריך לפסטיבלים הטובים ביותר ניו יורק | Festivals in New York


פסטיבל מוזיקה אלקטרונית

ניו יורק היא העיר שאף פעם לא ישנה, ותמיד יש משהו שקורה בעיר המיוחדת הזאת. זה נכון במיוחד לאירועי מוסיקה ופסטיבלי ענק. העיר ניו יורק מארחת לאורך כל השנה עשרות רבות של אירועים מוזיקה ענקיים, פסטיבלים והופעות מיוחדות של מיטבי האומנים.


אז אם אתם חובבי פסטיבלים ומוזיקה - הגעתם למקום הנכון. תמיד יש פסטיבל כלשהו בתפוח הגדול, לא משנה באיזה זמן בשנה אתם מגיעים לעיר, החל מפסטיבלי אוכל בינלאומיים, דרך פסטיבלי מוזיקה עם מיטב הכוכבים הגדולים ועד לפסטיבלי אמנות וסטנד-אפ.


הנה רשימה של חלק מהפסטיבלים הטובים ביותר שקורים בעיר ניו יורק במהלך השנה. תהנו!


 

עדיין לא מצאתם מלון בניו יורק? הכנו בשבילכם רשימה של המלונות האהובים והמומלצים ביותר על ישראלים בניו יורק - לחצו כאן למעבר לרשימת המלונות המלאה 🏨

 

1. פסטיבל הסרטים של טרייבקה - TriBeCa Film Festival - פסטיבלים בניו יורק

פסטיבלים בניו יורק

פסטיבל הסרטים טרייבקה הוא אירוע שנתי המתקיים בשכונת טרייבקה במנהטן. הפסטיבל נוסד בשנת 2002 על ידי השחקן רוברט דה נירו, המפיקה ג'יין רוזנטל ואיש הנדל"ן קרייג האטקוף, ומציג מגוון רחב של סרטים עצמאיים, סרטים דוקומנטריים וסרטים קצרים מרחבי העולם.

עם התמקדותו בכישרונות צעירים וקידום גיוון תרבותי, פסטיבל הסרטים טרייבקה הפך לאחד מפסטיבלי הסרטים המשפיעים והיוקרתיים ביותר בעולם.


בנוסף להקרנות סרטים, הפסטיבל כולל גם דיוני פאנל, שיחות עם בכירים בתעשייה ואירועים מיוחדים אחרים המושכים יוצרי קולנוע, אנשי מקצוע וחובבי קולנוע מכל רחבי העולם. לכל מי שמתעניין בקולנוע או פשוט מחפש חוויה תרבותית מרגשת, פסטיבל הסרטים טרייבקה הוא אירוע חובה.




 

2. ניו יורק פרייד - New York Pride

פסטיבלים בניו יורק

ניו יורק פרייד הוא אחד האירועים המרגשים והתוססים ביותר בלוח השנה של העיר ניו יורק. מדי שנה בחודש יוני, מיליוני אנשים מרחבי העולם נוהרים לרחובות מנהטן כדי לחגוג את זכויות הקהילה הגאה בארצות הברית.

האירוע כולל מצעד ססגוני, מופעי מוזיקה חיה, מופעי דראג, מסיבות ריקודים ועוד המון פעילויות רבות החוגגות את הרוח המגוונת והמכילה של העיר ניו יורק. האווירה במהלך מצעד הגאווה מחשמלת, ותחושת הקהילה והאחווה מורגשת.



 

3. פסטיבל מוזיאון מייל - Museum Mile Festival

פסטיבלים בניו יורק

פסטיבל מוזיאון מייל (Museum Mile Festival) הוא אירוע שנתי שנערך בעיר ניו יורק ומציע למבקרים הזדמנות ייחודית לחקור כמה מהמוזיאונים המפורסמים ביותר של העיר.

פסטיבל חד-יומי זה מתקיים לאורך רצועת רחוב באורך של מייל (ומכאן שמו), לאורך השדרה החמישית, שם תשעה מהמוזיאונים הבולטים ביותר בעיר פותחים את שעריהם לקהל הרחב בחינם.


המבקרים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות תרבות, מופעי מוזיקה חיה, תערוכות אמנות ופעילויות לילדים. הפסטיבל מושך מבקרים מכל העולם ומציע הזדמנות פנטסטית לחקור כמה מההצעות התרבותיות הטובות ביותר של העיר ביום אחד ובחינם.

בין אם אתם חובבי אמנות או פשוט מחפשים יום בילוי מהנה וחינוכי, פסטיבל Museum Mile הוא אירוע חובה לכל מי שנוסע לעיר ניו יורק.




 

4. פסטיבל נהר לנהר - River To River

פסטיבלים בניו יורק

פסטיבל River To River הוא אירוע חובה לכל מטייל המבקר בניו יורק במהלך חודשי הקיץ.

פסטיבל שנתי זה מציג מגוון מרשים של מופעי מוזיקה, מחול, תיאטרון ואמנות פלסטית, כולם בחינם ופתוחים לקהל הרחב.

בין אם אתם מחפשים לצפות בהופעה חיה או להשתתף בתערוכה מעוררת מחשבה, בפסטיבל River To River יש משהו לכולם.

עם הרקע המדהים של גורדי השחקים האייקוניים של העיר ניו יורק, הפסטיבל הזה הוא חגיגה אמיתית של האומנויות והנוף התרבותי התוסס של העיר ניו יורק.



 

5. גן החיות החשמלי - Electric Zoo

פסטיבלים בניו יורק

גן החיות החשמלי - ElectricZoo הוא פסטיבל מוזיקה אלקטרונית ענק המתקיים בפארק האי רנדל במהלך חודש ספטמבר.

זהו אחד מפסטיבלי המוזיקה האלקטרונית הגדולים בעולם, והוא כולל עשרות רבות של DJ's מובילים מכל רחבי העולם. לכל חובבי מוזיקה אלקטרונית שנמצאים בחודש ספטמבר בניו יורק, מובטחת חוויה שהם לא ישכחו זמן רב.



 

6. פסטיבל ראש השנה הירחי - Lunar New Year festival

פסטיבלים בניו יורק

המצעד והפסטיבל של ראש השנה הירחי הוא חגיגת ראש השנה הסיני המתקיימת בפברואר בצ'יינה טאון.

המצעד כולל תפאורה מיוחדת, רקדני אריות ואמנים סיניים מסורתיים אחרים. יש גם פסטיבל עם דוכני אוכל, משחקים ופעילויות אחרות. חגיגת ראש השנה הירחי השנתית של צ'יינה טאון כוללת מיצגים אומנותיים מדהימים, הופעות מרשימות, ביחד עם ריקוד האריות המסורתי.

שימו לב שאירועים דומים מתקיימים באזורי צ'יינה טאון אחרים של העיר: סנסט פארק, ברוקלין ופלאשינג וקווינס.




 

7. פסטיבל ג'אז החורף - Winter Jazz Fest

פסטיבלים בניו יורק

פסטיבל ג'אז החורף הוא פסטיבל ג'אז המתקיים בחודש ינואר זאת השנה ה-19 ברציפות. הוא מתקיים במקומות שונים ברחבי העיר. הוא כול מגוון רחב של אמני ג'אז, מכוכבים מוכרים ועד כישרונות צעירים. האירוע השנתי מציג גם כישרונות חדשים המבצעים קשת רחבה של סגנונות מוזיקליים, כולם תחת דגל הג'אז.



 

8. פסטיבל פריחת הדובדבן של Sakura Matsuri

פסטיבלים בניו יורק

פסטיבל פריחת הדובדבן של Sakura Matsuri הוא פסטיבל חגיגי שחוגג את התרבות והמסורת היפנית. הוא מתקיים בחודש מאי בפארק פרוספקט בברוקלין. הפסטיבל היפני כולל הצגת פריחת הדובדבן העיקרית של הגן לאורך יומיים עם מוזיקה חיה של להקות J-rock, הופעות של מתופפי Taiko ומאמני חרבות סמוראים, ומספר פעילויות מהנות כולל מיני שוק פשפשים, חדר תה יפני וגלריה לאמנות. הפסטיבל כולל מצעד, דוכני אוכל, משחקים ופעילויות אחרות. הוא כולל גם תצוגה מרהיבה של פריחת דובדבן.



 

9. תערוכת הרכב הבינלאומית בניו יורק - Auto Show NY

פסטיבלים בניו יורק

תערוכת הרכב הבינלאומית של ניו יורק היא תערוכת רכב שנתית המתקיימת באפריל במרכז הכנסים Javits.

היא כוללת את כל המכוניות העדכניות ביותר מרחבי העולם, כמו גם מכוניות קונספט מיוחדות וחידושים אחרים בתחום הרכב.

חובבי הגה ורכבים ירגישו כמו בחלום בתוך תערוכת הרכב בניו יורק, עם מאות דגמים של המותגים המובילים בעולם הרכב, טכנולוגיות חדישות, אזור שלם לדו-גלגלי ועוד.

התערוכה מתקיימת כבר קרוב ל-100 שנה שבמהלכם ביקרו בתערוכה מיליונים כדי לחוות את כל מה שיש לתעשיית הרכב להציע וכדי לקבל הצצה אל העתיד המוטורי שמחכה לנו. ביקור חובה לחובבי רכב!




 

10. ניו יורק קומיקון - New york Comiccon

פסטיבלים בניו יורק

ניו יורק Comic Con הוא כנס שנתי המתמקד בסרטי קומיקס ומדע בדיוני, אנימה, מנגה, משחקי וידאו, צעצועים, סרטים וטלוויזיה.

המשתתפים יכולים להיפגש ולצפות ביוצרים והשחקנים האהובים עליהם, לקבל חתימות, לפגוש מעריצים אחרים מכל רחבי העולם, ואפילו לצפות בטיזרים לסרטים סרטים ותוכניות טלוויזיה לפני שהם משוחררים לציבור הרחב. רבים מהמשתתפים מגיעים מחופשים לדמויות האהובות שלהם מהסרטים והספרים. מדובר בחגיגה של ממש לכל חובב קומיקס וסרטי מדע-בדיוני.



 

11. פסטיבל היין והאוכל של ניו יורק - NYC WFF

פסטיבלים בניו יורק

מדי אוקטובר, כמה מהשפים והסומליירים המפורסמים בעולם מגיעים לעיר ניו יורק כדי להציג את כישוריהם בפסטיבל היין והאוכל של ניו יורק.

הפסטיבל מציע טעימות, סמינרים ואירועים מיוחדים. פסטיבל היין והאוכל של העיר ניו יורק (NYCWFF) מהווה חגיגת טעמים קולינרית מיוחדת כשאת המנות המגוונות מכינים מיטב השפים בארה"ב.

במהלך הפסטיבל מתקיימים עשרות אירועי אוכל וארוחות ערב, טעימות יין, כנסים מקצועיים, מסיבות, מופעי בידור ועוד. הביקור בפסטיבל הוא חגיגת אוכל נהדרת כאשר ההכנסות ממנו נתרמות לארגוני צדקה.



 

12. פסטיבל הספרים של ברוקלין - Brooklyn books festival

פסטיבלים בניו יורק

פסטיבל ספרותי שנתי זה מתקיים מאז שנת 2006. הוא מתקיים בדרך כלל בכיכר בורו הול בברוקלין וכולל קריאות, דיוני פאנל וחתימות על ספרים של סופרים מפורסמים ומתחילים כאחד. הפסטיבל מושך אליו חובבי ספרים מרחבי העולם והוא ביקור חובה לכל מי שאוהב ספרות.




 

13. פסטיבל הקומדיה של ניו יורק - NYC Comedy festival

פסטיבלים בניו יורק

במשך חמישה ימים בכל נובמבר, כמה מהשמות הגדולים ביותר בעולם הקומדיה והסטנד-אפ האמריקאי משתלטים על המועדונים של ניו יורק לפסטיבל ענק של קומדיה וצחוק ללא הפסקה. הפסטיבל כולל מופעי סטנד-אפ מיוחדים, אלתורים עם הקהל וגם הופעות מיוחדות של אגדות בעולם הקומדיה והסטנד-אפ.



 

14. פסטיבל המוזיקה גוברנורס בול - Governors Ball Music Festival

פסטיבלים בניו יורק

פסטיבל המוזיקה של גוברנורס בול (הידוע בכינויו Governors Ball או Gov Ball) הוא פסטיבל מוזיקה ענק הנערך בניו יורק. הפסטיבל, שהושק בשנת 2011 על ידי המייסדים המקוריים ג'ורדן וולוביץ, טום ראסל, יוני רייזמן, כולל מגוון של ז'אנרים וסגנונות מוזיקה, כולל רוק, אלקטרוני, היפ הופ, אינדי, אמריקנה, פופ, פולק ועוד.

מלבד המגוון הרחב של המוזיקה, הפסטיבל כולל שפע של מסעדות פופולריות בניו יורק ומשאיות אוכל, כמו גם פעילויות ואטרקציות שונות.




 

אלו הם רק חלק קטן מהפסטיבלים הרבים שמתקיימים בניו יורק מדי שנה. אתם מוזמנים להמשיך להתעדכן באתר ובקבוצת הפייסבוק שלנו על עוד המון פעילויות ואירועים שונים שמתרחשים בעיר במהלך השנה. עם כל כך הרבה אירועים לבחירה, בטוח שיהיה משהו לכל אחד.

 

לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page