top of page

ההופעות הכי שוות בניו יורק | הופעות בניו יורק 2023 | הופעות מוזיקה בניו יורק


הופעות בניו יורק 2023

 

הגעתם למאמר הזה בשנת 2024? הכנסו למאמר המעודכן עם כל ההופעות השוות בניו יורק והסביבה לשנת 2024

 

העיר ניו יורק ושכנתה ניו ג'רזי מארחים לאורך כל השנה זמרים ולהקות בסדר גודל בינלאומי שמגיעים לעיר בדרך כלל כחלק ממסע הופעות בכל רחבי ארצות הברית.


בניו יורק תוכלו למצוא הופעות וקונצרטים באולמות קטנים ואינטימיים יחסית וגם באצטדיוני ענק כמו MetLife Stadium, Madison Square Garden, וה-Yankee Stadium שמכילים עשרות אלפי צופים.


מומלץ להתעדכן לפני החופשה אילו אומנים מופיעים בעיר כדי לרכוש כרטיסים מראש, כי לאומנים גדולים כמו ברונו מארס, ג'סטין ביבר ואדל הכרטיסים אוזלים במהירות.


בנוסף להופעות וקונצרטים, יש בעיר ניו יורק גם הרבה פסטיבלי מוזיקה. כמה מהפסטיבלים הפופולריים ביותר כוללים את Governors Ball, Lollapalooza ו-Austin City Limits. בפסטיבלים האלה תוכלו לראות מגוון רחב של אמנים, החל מלהקות חדשות ועד אמנים ידועים.


המשיכו לקרוא כדי להתעדכן על ההופעות הכי שוות בניו יורק 2023.





 

פינק - PINK

הופעות בניו יורק

אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, אל תפספסו את ההופעה של Pink בניו יורק!

הזמרת המגה פופולרית תופיע פעמיים במדיסון סקוור גארדן, ב-4-5 בנובמבר 2023, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה.

היא אחת הזמרות המצליחות בעולם, עם מכירות של מעל 100 מיליון אלבומים. היא ידועה בשירה החזקה, ביכולות הווקאליות שלה ובאנרגיה המתפרצת שלה על הבמה. המופע שלה הוא חוויה בלתי נשכחת, עם שירים מכל הקריירה שלה, כמו "So What", "Just Like a Pill" ו-"Raise Your Glass".

אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, אל תפספסו את ההופעה של Pink בניו יורק - הכרטיסים כבר החלו להימכר, אז מהרו להזמין את שלכם!






 


קווין ואדם למברט - Queen and Adam Lambert

הופעות בניו יורק

אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת בניו יורק, אל תחמיצו את ההופעה של Queen and Adam Lambert.

ההופעה הזו היא חגיגה של המוזיקה של Queen, עם כל הקלאסיקות הגדולות, כמו "Bohemian Rhapsody", "We Will Rock You", ו-"We Are The Champions".

אדם למברט שמחליף את פרדי מרקורי המנוח, הוא סולן מדהים, והוא עושה כבוד גדול לפרדי. ההופעה היא אנרגטית ומלאת אדרנלין, והיא תגרום לכם לרקוד ולשיר לאורך כל הדרך.

הופעה של קווין היא חוויה חד פעמית שאסור לפספס. אם אתם בניו יורק ואוהבים את שירי להקת קווין, ההופעה הזאת תהיה אירוע שלא תשכחו!



 

לואיס מיגל - Luis Miguel

הופעות בניו יורק

לואיס מיגל הוא אחד מהזמרים המקסיקנים המצליחים ביותר בכל הזמנים. הוא זכה לשבחים על קול הטנור שלו, על יכולות השירה שלו ועל סגנון ההופעה שלו. הוא מכר למעלה מ-100 מיליון אלבומים ברחבי העולם, ויש לו מעריצים רבים בארצות הברית.


לואיס מיגל יבקר בניו יורק במסגרת סיבוב ההופעות שלו "¡Soy México!". סיבוב ההופעות הזה הוא מחווה למוזיקה המקסיקנית, והוא כולל שירים מכל הקריירה שלו.

ההופעה של לואיס מיגל בניו יורק היא חוויה בלתי נשכחת. הוא זמר מדהים, והוא יגרום לכם לרקוד ולשיר לאורך כל הדרך. אם אתם בעיר, אל תחמיצו את ההזדמנות לראות אותו בהופעה.


 

קיס - Kiss


הופעות בניו יורק

קיס היא אחת מהלהקות המצליחות והפופולריות ביותר בעולם. הם מכרו למעלה מ-100 מיליון אלבומים ברחבי העולם, והם נחשבים לאחת מהלהקות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של הרוק.

קיס יבקרו בניו יורק במסגרת סיבוב ההופעות שלהם "End of the Road Tour". סיבוב ההופעות הזה הוא סיבוב ההופעות האחרון שלהם, והוא יהיה הזדמנות חד פעמית לראות את אחת מהלהקות האגדיות ביותר בעולם בהופעה חיה.

ההופעה של KISS בניו יורק היא חוויה בלתי נשכחת. הם מציגים מופע מרהיב עם אפקטים מיוחדים, תחפושות מרהיבות ותנועות שטח מרהיבות. אם אתם חובבי רוק כבד ונמצאים בעיר ניו יורק, ההופעה הזו תהיה חוויה בלתי נשכחת!





 

האחים ג'ונאס - Jonas Brothers


הופעות בניו יורק

האחים ג'ונאס הם להקת פופ אמריקאית שהוקמה בשנת 2005. הם מורכבים מאחיו ג'ו, ניק וקווין ג'ונאס. הלהקה הוציאה ארבעה אלבומים, כולל "It's About Time", "Jonas Brothers", "A Little Bit Longer" ו-"Lines, Vines and Trying Times". האחים ג'ונאס זכו להצלחה בינלאומית, ומכרו למעלה מ-20 מיליון אלבומים ברחבי העולם.

האחים ג'ונאס יבקרו בניו יורק במסגרת סיבוב ההופעות שלהם "Happiness Begins Tour". סיבוב ההופעות הזה הוא סיבוב ההופעות הראשון שלהם מאז 2013, והוא יהיה הזדמנות חד פעמית לראות את אחת מהלהקות הפופולריות ביותר בעולם בהופעה חיה.

ההופעה של האחים ג'ונאס בניו יורק היא חוויה בלתי נשכחת. הם מציגים מופע מרהיב עם שירים פופולריים כמו "S.O.S.", "Burnin' Up", "Lovebug" ו-"A Year Without Rain". אם אתם נמצאים בניו יורק בתאריך המתאים ומחפשים הופעה שלא תשכחו, ההופעה של האחים ג'ונאס בניו יורק תהיה חוויה מושלמת.


 



הנשרים - The Eagles


הופעות בניו יורק

הנשרים הם להקת רוק אמריקאית שהוקמה בשנת 1972 בלוס אנג'לס. הם נחשבים לאחת מהלהקות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של הרוק, והם זכו להצלחה בינלאומית, עם מכירות של למעלה מ-150 מיליון אלבומים ברחבי העולם.

הלהקה הוציאה 12 אלבומים, כולל "Hotel California", "One of These Nights" ו-"The Long Run". הם זכו ב-6 פרסי גראמי, כולל פרס על "אלבום השנה" עבור "Hotel California".


ההופעה של הנשרים בניו יורק היא חוויה בלתי נשכחת. הם מציגים מופע מרהיב עם שירים פופולריים כמו "Hotel California", "Take It Easy", "Life in the Fast Lane" ו-"Lyin' Eyes". אם אתם מחפשים הופעה רוק שווה בניו יורק, אל תחמיצו את ההופעה של הנשרים.




 

בילי ג'ואל - Billy Joel


הופעות בניו יורק

בילי ג'ואל הוא אחד האמנים המצליחים ביותר בכל הזמנים. הוא מכר למעלה מ-150 מיליון אלבומים ברחבי העולם, והוא זכה ב-23 פרסי גראמי. הוא גם אחד האמנים הפופולריים ביותר בניו יורק, והוא מופיע בעיר באופן קבוע.


ההופעה של בילי ג'ואל בניו יורק היא חוויה בלתי נשכחת. הוא מציג מופע מרהיב עם שירים פופולריים כמו "Piano Man", "New York State of Mind", ו-"We Didn't Start the Fire". אם אתם בעיר, אל תחמיצו את ההזדמנות לראות אותו בהופעה.







 

לסיכום, בניו יורק תוכלו למצוא מגוון ענק של הופעות וקונצרטים של כל האומנים המובילים בעולם ולכם נשאר רק לבחור לאיזה הופעה לקנות כרטיס. כמעט בכל תקופה בשנה מגיע זמר או להקה גדולה לאזור ניו יורק או ניו ג'רזי כחלק מסיבוב ההופעות ברחבי ארצות הברית. מומלץ להזמין כרטיסים לאומנים הגדולים זמן רב מראש כי המחירים בדרך כלל עולים ככל שמתקרבים לתאריך ההופעה ולעיתים הכרטיסים אוזלים במהירות.



לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page