top of page

ההופעות הכי שוות בניו יורק | הופעות בניו יורק 2024 | הופעות מוזיקה בניו יורק


הופעות בניו יורק 2024

העיר ניו יורק ושכנתה ניו ג'רזי מארחים לאורך כל השנה זמרים ולהקות בסדר גודל בינלאומי שמגיעים לעיר בדרך כלל כחלק ממסע הופעות בכל רחבי ארצות הברית.

בניו יורק תוכלו למצוא הופעות וקונצרטים באולמות קטנים ואינטימיים, אך גם באצטדיוני ענק כמו MetLife Stadium, Madison Square Garden, וה-Yankee Stadium שמכילים עשרות אלפי מקומות.


מומלץ להתעדכן לפני החופשה שלכם בניו יורק אילו אומנים מופיעים בעיר כדי לרכוש כרטיסים מראש, כי לאומנים גדולים כמו לדוגמא ברונו מארס, ג'סטין טימברלייק ואדל, הכרטיסים אוזלים במהירות.


המשיכו לקרוא כדי להתעדכן על ההופעות הכי שוות בניו יורק 2024.


 

פוסט מאלון - Post Malone

הופעות בניו יורק 2024

פוסט מאלון בניו יורק: חוויה בלתי נשכחת לחובבי ההיפ הופ!

לכל חובבי ההיפ הופ שמגיעים לביקור בניו יורק במהלך חודש ספטמבר הקרוב, יש לנו חדשות מרגשות! פוסט מאלון, אחד הראפרים המצליחים בעולם, יגיע לעיר למספר הופעות בלתי נשכחות.


זו ההזדמנות שלכם לחוות את המוזיקה המדהימה שלו בלייב, לצד עשרות אלפי מעריצים נלהבים.

ההופעות יתקיימו במהלך חודש ספטמבר: ב-14, 23 וב-29 לספטמבר. מומלץ להזמין כרטיסים מראש, כיוון שהם צפויים להיחטף במהירות.


פוסט מאלון ידוע בהופעותיו האנרגטיות והסוחפות, שמשלבות את מיטב הלהיטים שלו כמו "Rockstar", "Sunflower" ו-"Circles" ביחד עם חומרים חדשים. בנוסף, הוא ידוע ביכולת החיבור הייחודית שלו לקהל, מה שהופך כל הופעה לחוויה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד.



 

Lil Wayne - ליל וויין

הופעות בניו יורק 2024

ליל וויין, אחד מאבות המייסדים של ההיפ הופ האמריקאי, חוזר לבמות בשנת 2024 עם סיבוב הופעות עולמי שכולו אנרגיה בלי הפסקה וכל הלהיטים הגדולים.


הראפר המנוסה, הידוע בקולו הייחודי ובסגנונו המגוון, מבטיח לקהל הופעות בלתי נשכחות מלאות בלהיטים מכל הקריירה העשירה שלו. עם רפרטואר עשיר של שירים אייקוניים, הופעותיו של ליל וויין הן חגיגה של תרבות ההיפ הופ, שבה הקהל יכול לשיר, לרקוד ולשמוח יחד איתו. אם אתם חובבי היפ הופ אמיתיים, ההופעה ליל וויין ב-11 באוקטובר הוא אירוע שאסור לכם לפספס.


ההופעה של ליל ווין תתקים בתאריך ה-11 באוקטובר באלנבי (MVP Arena - Albany) ניו יורק.



 




Cyndi Lauper - סינדי לאופר

הופעות בניו יורק 2024

סינדי לאופר חוזרת הביתה! 


בסוף חודש אוקטובר הקרוב צפויה חגיגה עבור מעריצי הפופ הנוסטלגיים, שכן סינדי לאופר המוכשרת והצבעונית תעלה על הבמה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק להופעה אחת בלתי נשכחת.


סינדי הפכה במהלך השנים לאייקון תרבות ובמהלך הקריירה שלה, הוציאה 12 אלבומים, יותר מ-40 סינגלים ומכרה יותר מ-50 מיליון אלבומים ו-20 מיליון סינגלים ברחבי העולם, זכתה במספר פרסים הכוללים פרס גראמי, פרס אמי, פרס טוני, VMA, בילבורד, פרס המוזיקה האמריקאית ועוד, מה שהופך אותה לאחת האומנים הנמכרים ביותר בכל הזמנים.


עם קול צלול ואנרגיות שלא נגמרות גם אחרי גיל 70, לאופר מבטיחה לקחת את הקהל למסע מוזיקלי נוסטלגי דרך להיטיה הגדולים מכל הזמנים. הקהל הניו-יורקי, שגדל על שיריה של לאופר (שנולדה בקווינס לפני 71 שנים), צפוי להגיע בהמוניו להופעה. ההופעה הזו היא יותר מסתם קונצרט, היא חגיגה צבעונית של מוזיקה, אופנה וזמרת אייקונית אחת שרק "Want to have fun" סינדי לאופר.




 

Imagine Dragons

הופעות בניו יורק 2024

חובבי המוזיקה האלטרנטיבית, התכוננו לחוויה אדירה!

להקת הרוק האמריקאית המצליחה Imagine Dragons מגיעה לעיר במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלהם "LOOM".

ההופעה תתקיים ב-2 לאוגוסט ב-Jones Beach Theater, וזאת תהיה הזדמנות מעולה לשמוע בלייב את כל הלהיטים הגדולים שלהם מהשנים האחרונות.


בין אם אתם מעריצים וותיקים של הלהקה או פשוט מחפשים ערב בלתי נשכח של מוזיקה אנרגטית, Imagine Dragons הם ההופעה בשבילכם. עם שירים סופר פופולריים כמו "Radioactive", "Believer", "Thunder" ועוד רבים אחרים, הלהקה מבטיחה להרים את האולם ולגרום לכם לקפוץ ולשיר יחד איתם.


ההופעות שלהם ידועים באנרגיה גבוהה מהדקה הראשונה, תאורה מרהיבה, פירוטכניקה ואפקטים מיוחדים. זאת הולכת להיות אחת ההופעות הטובות של קיץ 2024 בניו יורק.


ההופעה של Imagine Dragons בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

סברינה קרפנטר - Sabrina Carpenter

הופעות בניו יורק 2024

סברינה קרפנטר מגיעה לניו יורק!

מעריצי סברינה קרפנטר בניו יורק, התכוננו - הכוכבת האהובה עליכם עומדת להופיע בעיר! קרפנטר, הידועה בזכות קולה העוצמתי ושיריה המדבקים, תביא את סיבוב ההופעות שלה "Short n’ Sweet" למדיסון סקוור גארדן ב-29 בספטמבר.


זוהי הזדמנות מצוינת לחוות את קרפנטר מופיעה בלייב, ולהנות ממופע מלא אנרגיה ומוזיקה נהדרת. קרפנטר ידועה ביכולות הבמה המרשימות שלה והיא תמיד מצליחה להרים את הקהל על הרגליים.



 

ג'סטין טימברלייק - JUSTIN TIMBERLAKE

הופעות בניו יורק 2024

אהבתם את ג'סטין טימברלייק כחבר בלהקת NSYNC?

כעת, כפרפורמר סולו, ג'סטין טימברלייק עושה את זה בגדול עם להיטים כמו Cry Me a River, Like I Love You, Mirrors ועוד רבים וטובים!


נסיך הפופ האמריקאי הכריז על סיבוב ההופעות הראשון שלו מאז סיבוב ההופעות The Man of The Woods ב-2019!

לאחר השקת אלבומו הקרוב, הסנסציה הווקאלית יוצאת לסיבוב ההופעות חדש ברחבי ארצות הברית והוא מגיע למדיסון סקוור גארדן להופעת ענק מחשמלת ונדירה.


ההופעה של ג'סטין טימברלייק תתקיים בתאריך ה-7 לאוקטובר בברקליס סנטר בברוקלין.



 

טראוויס סקוט - Travis Scott

הופעות בניו יורק 2024

טראוויס סקוט בניו יורק!


טראוויס סקוט הוא ראפר, מפיק מוזיקלי ואמן הקלטות אמריקאי שידוע בסגנון המוזיקלי הייחודי שלו המשלב אלמנטים של היפ הופ, רוק, R&B ואלטרנטיב. הוא נחשב לאחד האמנים המשפיעים ביותר בדורו והצליח להגיע לפופולריות עצומה בזכות הקול הייחודי שלו, ההופעות האנרגטיות שלו והאלבומים המצליחים שלו

סקוט ידוע בזכות השילוב בין מוזיקה אגרסיבית ומלודית, ויצר סאונד שהפך לחתימה שלו. הוא שיתף פעולה עם אמנים רבים ומפורסמים, כולל קניה ווסט, ריהאנה, ג'סטין ביבר ודרייק.


טראוויס סקוט יופיע באיצטדיון המט-לייף העצום בניו ג'רזי בתאריך ה-9.10 בשעה 19:30.



 

ג'ניפר לופז - Jennifer Lopez

הופעות בניו יורק 2024

ג'ניפר לופז ביטלה את סיבוב ההופעות שלה לקיץ 2024 עקב סיבות משפחתיות - נעדכן אם יהיה שינוי.


ג'ניפר לופז חוזרת לבמה!

סיבוב ההופעות החדש שלה: 'This Is Me...Now', יציג את ג'ני "From the block" כשהיא יוצאת לדרך חדשה עם סיבוב הופעות ענק בן 30 הופעות ברחבי צפון אמריקה, עם מספר הופעות בניו יורק וניו ג'רזי.


צפו להופעה מרגשת וסוחפת עם להיטי דאנס אנרגטיים מכל הזמנים של הזמרת הלטינית, ביחד עם רגעים אישיים יותר, לאחר הפסקה ארוכה של כמעט חמש שנים מהבמות הגדולות.


ג'ניפר לופז הגיחה לראשונה לסצנת המוזיקה העולמית בשנת 1999 ומאז היא פשוט לא עוצרת לרגע! ג'יי לו שולטת בסצנת מוזיקת הפופ וזכתה בעשרות פרסי מוזיקה שונים. היא "בילתה" 52 שבועות בטופ-10 של המצעדים המובילים בעולם לאורך הקריירה שלה.


ג'ניפר לופז ביטלה את סיבוב ההופעות שלה לקיץ 2024 עקב סיבות משפחתיות - נעדכן אם יהיה שינוי.



 

דוראן דוראן - Duran Duran

הופעות בניו יורק 2024

דוראן דוראן סוחפים את ניו יורק: חוויה בלתי נשכחת למעריצי הפופ

חובבי המוזיקה האלטרנטיבית משנות ה-80 וה-90, התכוננו - דוראן דוראן מגיעים למדיסון סקוור גארדן בניו יורק ב-31 באוקטובר!


במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלהם, הלהקה האגדית תבצע את כל הלהיטים הגדולים, מאותם "Rio" ו-"Hungry Like the Wolf" האייקונים ועד ללהיטים חדשים יותר מהאלבום האחרון שלהם, "Future Past".


ההופעה בניו יורק מבטיחה להיות חוויה בלתי נשכחת, עם תפאורה מרהיבה, אפקטים מיוחדים ואנרגיה אדירה. דוראן דוראן ידועים בהופעות live מלהיבות, שגורמות לקהל לרקוד ולשיר יחד איתם לאורך כל המופע.


אז אם אתם נמצאים בניו יורק בסוף אוקטובר, אל תפספסו את ההזדמנות לראות אחת מלהקות הפופ המשפיעות ביותר בכל הזמנים. כרטיסים נחטפים מהר, אז מומלץ להזמין מראש!



 

מייגן טריינור - Meghan Trainor

הופעות בניו יורק 2024

מעריצי הפופ בניו יורק, שימו לב! הזמרת והיוצרת האמריקאית זוכת הפרסים, מייגן טריינור, מגיעה למדיסון סקוור גארדן ב-25 בספטמבר 2024 במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה "The Treat Myself Tour".

טריינור, הידועה בלהיטים כמו "All About That Bass", "No Excuses" ו-"Me Too", מבטיחה ערב אנרגטי ומלא כיף עם הלהיטים הגדולים שלה, לצד שירים חדשים מהאלבום האחרון שלה "Treat Myself".

ההופעה של טריינור ידועה בתפאורה המושקעת, הריקודים המדליקים והאינטראקציה הקרובה שלה עם הקהל. זו ההזדמנות המושלמת לשיר יחד איתה את כל המילים, לרקוד, ולחוות ערב בלתי נשכח של מוזיקה פופ קצבית בלב ניו יורק!




 

מארון 5 - MAROON 5

הופעות בניו יורק 2024

מארון 5  יופיעו בניו יורק כחלק מסיבוב ההופעות ברחבי ארצות הברית שלהם בקיץ 2024!

ההופעה תתקיים ב-JONES BEACH THEATER, מרחק נסיעה של כשעה וחצי ממרכז מנהטן.


אל תחמיצו את ההזדמנות לראות את אחת מלהקות הפופ המצליחות בעולם מבצעת את הלהיטים האהובים כמו "Moves Like Jagger", "She Will Be Loved" ו-"Sugar".

ההופעה תיהיה חוויה בלתי נשכחת למעריצי מארון 5, אז מהרו להזמין כרטיסים!


ההופעה של MAROON 5 בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

בילי אייליש - Billie Eilish

הופעות בניו יורק 2024

בילי אייליש סוף סוף מגיעה לניו יורק!

מעריצי בילי אייליש, שימו לב! הזמרת האהובה עומדת להופיע בניו יורק במהלך חודש אוקטובר 2024, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה "Happier Than Ever Tour".

ההופעות יתקיימו באולם המדיסון סקוור גארדן בלב מנהטן.


אייליש, זוכת פרסי הגראמי, ידועה בסגנון המוזיקה הייחודי שלה, המשלב אלמנטים של אלקטרופופ, אינדי פופ ודארק פופ. המילים שלה עוסקות לעתים קרובות בנושאים אישיים וקשים, כמו דיכאון, חרדה ובריאות הנפש.

ההופעות שלה ידועות באווירה האנרגטית והמרגשת שלהן, וצפוי שגם המופע בניו יורק לא יהיה שונה.


אז אם אתם מעריצים של בילי אייליש, וחולמים לראות אותה מופיעה לייב, אל תפספסו את ההזדמנות!


ההופעה של Billie Eilish תתקיים בתאריכים ה-16.10 , 17.10 , 18.10 בשעה 19:00.



 

פיטבול - Pitbull

הופעות בניו יורק 2024

פיטבול, הרי הוא "מיסטר 305" מגיע להרים את ניו יורק!


פיטבול הוא זמר, ראפר, מפיק מוזיקלי וכותב שירים אמריקאי-קובני. פיטבול נולד במיאמי, פלורידה בשנת 1981, ופרץ לעולם המוזיקה בתחילת שנות ה-2000 עם שיתופי פעולה עם אמנים כמו ליל ג'ון, קסטרו ו-Da Weasel.


הפריצה הגדולה שלו הגיעה בשנת 2004 עם הסינגל "Fireball", שהפך ללהיט בינלאומי. מאז, פיטבול הוציא שישה אלבומי אולפן מצליחים, זכה בפרסים רבים, ושיתף פעולה עם מיטב אמני ההיפ-הופ והפופ בעולם, ביניהם ג'ניפר לופז, ניקי מינאז', כריס בראון ושון פול.


פיטבול יוצא לסיבוב הופעות קיץ 2024 ברחבי ארצות הברית ומגיע למספר הופעות ענק בניו יורק. רוצים להנות מחגיגה ענקית של מוזיקה קצבית & לטינית? אל תפספסו את ההופעה של פיטבול!


ההופעות של פיטבול יתקיימו ב-6.9, 7.9, 8.9, ן-12.9 באזור ניו יורק.



 

שאקירה - Shakira

הופעות בניו יורק 2024

שאקירה, כוכבת הפופ הלטינית הבינלאומית, תגיע לניו יורק ל-2 הופעות מיוחדות במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה.


ההופעות יתקיימו בדצמבר, באולם הברקליס סנטר הענק, וזוהי הזדמנות נדירה לחוות את המוזיקה והאנרגיה הסוחפת של שאקירה בלייב.


שאקירה ידועה בזכות להיטים כמו "Hips Don't Lie", "Waka Waka This Time for Africa" ו-"She Wolf", והיא אחת הזמרות המצליחות ביותר בכל הזמנים.


ההופעה של שאקירה בניו יורק צפויה להיות מרהיבה ובלתי נשכחת. היא תכלול את כל הלהיטים הגדולים, תפאורה מושקעת, ריקודים מרהיבים ואת האנרגיה הכובשת של שאקירה עצמה.


ההופעה של שאקירה תתקיים בתאריך ה-5.12 ולמחרת ה-6.12 בברקליס סנטר, ברוקלין.



 

אנדראה בוצ'לי - Andrea Bocelli

הופעות מוזיקה בניו יורק 2024

חובבי אופרה? אל תפספסו את אנדראה בוצ'לי בניו יורק!

לחובבי הקלאסיקה של מוזיקת האופרה שביניכם, יש חדשות נהדרות!

הזמר האיטלקי המפורסם אנדראה בוצ'לי יגיע להופעה מיוחדת בניו יורק ב-18 וב-19 לדצמבר במדיסון סקוור גארדן. זו תהיה הזדמנות נדירה לחוות את קולו המדהים של בוצ'לי בלייב, כשהוא מבצע את מיטב הלהיטים שלו.


ההופעה של בוצ'לי היא אירוע חובה לכל חובבי המוזיקה הקלאסית. הוא ידוע בזכות קול הטנור המלטף שלו ובשל היכולת שלו לרגש את הקהל. לא משנה אם אתם מעריצים וותיקים של בוצ'לי או שאתם פשוט מחפשים חוויה מוזיקלית מיוחדת, ההופעה הזו היא בשבילכם.



 

מארק אנתוני - MARC ANTHONY

הופעות בניו יורק 2024

מארק אנתוני ידוע בהרבה דברים - המראה המצודד, נישואיו לג'ניפר לופז, וקריירת המשחק שלו. עם זאת, התהילה שלו הגיעה בעיקר מהקריירה עטורת הפרסים שלו כזמר סלסה.

כעת, הזמר זוכה פרס הגראמי יוצא לסיבוב הופעות חדש לגמרי, שייפתח בפברואר הקרוב בשם 'ויווינדו', שבמהלכו יופיע גם בניו ג'רזי!


מארק אנתוני נולד בניו יורק והחל את הקריירה המוזיקלית שלו כסולן בסצנת מוזיקת הדרום אמריקאית בעיר. באופן אירוני, אנתוני דחה את הצעתו הראשונה להקליט אלבום סלסה. הוא שינה את הכיוון המוזיקלי שלו לאחר ששמע שיר של חואן גבריאל ברדיו, והוציא את אלבום הבכורה שלו ב-1993.

השאר, כמו שאומרים, היסטוריה... או יותר נכון היסטוריה נוצצת מאוד עם ארבעה פרסי גראמי, תשעה פרסי גראמי לטיני, ו-24 פרסי מוזיקה בילאבורד לטיני על שמו!


ההופעה של מארק אנתוני בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

רולינג סטונס - THE ROLLING STONES

הופעות בניו יורק 2024

אגדות הרוק, The Rolling Stones, חוזרות עם סיבוב הופעות חדש במקביל להוצאת האלבום החדש 'Hackney Diamonds' ויגיעו במסגרתו גם ל-2 הופעות באיצטדיון המט-לייף הענקי בניו ג'רזי!


הסטונס, שהפציעו בשנות ה-60 בתור הבחורים הרעים של הרוק'נרול, היו המקבילה המלוכלכת של הביטלס. The Stones, שתמיד אהבו תעלולים מחוץ לבמה, הפיקו כמה מהשירים הבלתי נשכחים של העשור ההוא, כמו '(I Can't Get No) Satisfaction', 'Jumpin' ג'ק פלאש' ו'Ruby Tuesday'.


לראות את האגדות החיות האלה בהופעה ענקית באיצטדיון המט-לייף העצום, בלייב, זוהי חוויה עוצרת נשימה ואחת שלא תשכחו במשך הרבה זמן!


ההופעה של הרולינג סטון בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

דרייק - DRAKE

הופעות בניו יורק 2024

הוא התחיל מלמטה, והגיע לזכייה 5 פעמים בפרס הגראמי!

דרייק חוזר ויוצא לסיבוב ההופעות החדש שלו 'It's All A Blur Big As The What?' ומופיע ביחד עם זוכה פרס הגראמי J Cole בשנת 2024.


לאחר סיבוב ההופעות שלו ב-2023 'It's All A Blur' עם הראפר 21 Savage, דרייק מגיע להופעה בלתי נשכחת בניו יורק ויש לכם הזדמנות לשמוע את אחד הראפרים האהובים בעולם - דרייק. בלייב.


מההתחלה שלו ככוכב בתוכנית הטלוויזיה הקנדית הפופולרית Degrassi, דרייק המציא את עצמו מחדש כתופעת פופ מהרגע שהוציא את המיקס טייפ הראשון שלו ב-2006. מאז הוא הלך והשתבח, והגיע למכירת אלבום פלטינה, סינגלים שהגיעו לפסגת מצעדי הלהיטים בעולם וזכייה בפרסים רבים, כולל חמישה פרסי גראמי ושלושה עשר פרסי BET.


ההופעה של דרייק בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

בלינק 182 - Blink 182

הופעות בניו יורק 2024

אגדות שנות ה-90, להקת Blink 182, יוצאות לסיבוב הופעות חדש במקביל לצאת אלבומם החדש'One More Time', עם אורחים מיוחדים כמו Pierce The Veil! הלהקה תופיע באיצדיון ה-Citi Field החדיש בניו יורק.


להקת Blink 182 הגיע למרכז הסצנה של דרום קליפורניה בתחילת שנות התשעים וזכתה במהירות לתהילה בשל האנרגיה המטורפת שלהם וההופעות החיות המדהימות לצד ההומור הלירי שלהם.


הרגע המכונן שלהם, שהפך אותם לאגדות של שנות ה-90 היה האלבום "Enema of the State" שהכיל את השירים 'What's My Age Again' ו-'All the Small Things'.


ב-2016, לאחר שינויים שהתרחשו בתוך הלהקה, - Blink 182 הוציאה את האלבום California, שעם יציאתו המשיך והפך לאלבום מספר 1 של הלהקה ב-15 שנים האחרונות. האלבום כלל את הסינגלים 'Bored to Death' ו-'Good Old Days' - אבל הוא מוכר בעיקר על ידי Blink בשל המועמדות הראשונה של הלהקה לאלבום הרוק הטוב ביותר בטקס פרסי הגראמי.


ההופעה של BLINK 182 בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

גרין דיי - Green Day

הופעות בניו יורק 2024

להקת הפופ-פאנק הטובה ביותר באמריקה יוצאת למסע הופעות ענק במקביל לצאת אלבומם החדש 'Saviors'! הלהקה תופיע במופע אצטדיון ענקי ב-Citi Field שבניו יורק.


אבל זה לא הכל, סיבוב ההופעות החדש הזה יחגוג גם 30 שנה ל'Dookie' ו-20 שנה ל'American Idiot'. אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם לראות את זוכי הגראמי ארבע פעמים ב-2024.


25 השנים האחרונות של מוזיקה יישמעו אחרת לגמרי ללא גרין דיי. הלהקה הגיחה מסצנת הפאנק של קליפורניה בתחילת שנות ה-90, גרין דיי זכתה להצלחה גדולה עם האבלום השלישי שלהם, Dookie.

הסאונד הפראי שלו סימן פרק חדש ברוק האלטרנטיבי האמריקאי לאחר דעיכת הגראנג'. השלישייה המופלאה הזאת המשיכה את שלטונו של הפופ-פאנק עם לאורך העשור לפני שהמציאו את עצמם מחדש עם האלבום האמריקאי הטעון פוליטית בשנת 2004. מאז, הם הוציאו שישה אלבומים נוספים, ביחד עם 'Saviors' החדש שבדרך.


ההופעה של גרין דיי בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

בילי ג'ואל - Billy Joel

הופעות בניו יורק 2024

בילי ג'ואל הוא אחד האומנים המצליחים ביותר בכל הזמנים. הוא מכר למעלה מ-150 מיליון אלבומים ברחבי העולם, והוא זכה ב-23 פרסי גראמי. הוא גם אחד האומנים הפופולריים ביותר בניו יורק, והוא מגיע למדיסון סקוור גארדן בניו יורק להופעה מחשמלת.


ההופעה של בילי ג'ואל בניו יורק היא חוויה בלתי נשכחת. הוא מציג מופע מרהיב עם שירים פופולריים כמו "Piano Man", "New York State of Mind", ו-"We Didn't Start the Fire". אם אתם בעיר, אל תחמיצו את ההזדמנות לראות אותו בהופעה.


ההופעה של בילי ג'ואל בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

פו פייטרס - Foo Fighters

הופעות בניו יורק 2024


פו פייטרס מגיעים להופעה מחשמלת בניו יורק! הלהקה תופיעה פעמיים בחודש יולי באצטדיון ה-Citi Field בניו יורק ותארח זמרים אורחים ועוד הרבה הפתעות.


להקת Foo Fighters הייתה מועמדת ליותר מ-90 פרסים, כולל יותר מ-25 פרסי גראמי. הם זכו 4 פעמים בפרס הגראמי לאלבום הרוק הטוב ביותר, וב-2018 השיר שלהם, "Run", זכה בפרס הגראמי לשיר הרוק הטוב ביותר. בסך הכל, הם זכו ביותר מ-10 פרסי גראמי וכן בפרסים רבים אחרים מגופים שונים בתעשייה.


ההופעה של פו פייטרס בניו יורק כבר התקיימה. מוזמנים להמשיך להתעדכן אצלנו באתר על ההופעות הבאות.



 

Hans Zimmer - הנס צימר

Hans Zimmer - הנס צימר

הנס צימר בניו יורק: חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת!

הפסקולים של הנס צימר כבר מזמן הפכו לשם נרדף למוזיקה קולנועית אגדית. יצירותיו המופלאות ליוו אינספור סרטים אהובים, כמו "מלך האריות", "טיטניק", "גלדיאטור" ו"ההתחלה". כעת, יש לכם הזדמנות לחוות את המוזיקה של צימר בלייב בניו יורק!

במהלך ספטמבר, צימר יופיע מספר פעמים בניו יורק עם תזמורת ענקית ועם סולנים בינלאומיים. ההופעות יתקיימו במדיסון סקוור גארדן.

זוהי הזדמנות יוצאת דופן לחוות את המוזיקה של צימר בצורה חדשה לגמרי. הקונצרטים שלו ידועים באנרגיה אדירה, בתאורה מרהיבה ובעיבודים מיוחדים ליצירותיו המוכרות.


ההופעה של הנס צימר תתקיים ב-12.9 במדיסון סקוור גארדן במנהטן.



 


אני רוצה ללכת להופעה של:

  • 0%JUSTIN TIMBERLAKE

  • 0%Jennifer Lopez

  • 0%MARC ANTHONY

  • 0%THE ROLLING STONES


 

לסיכום, בניו יורק תוכלו למצוא מגוון ענק של הופעות של כל האומנים המובילים בעולם ולכם נשאר רק לבחור לאיזה הופעה לקנות כרטיס. כמעט בכל תקופה בשנה מגיע זמר או להקה גדולה לאזור ניו יורק או ניו ג'רזי כחלק מסיבוב ההופעות ברחבי ארצות הברית. מומלץ להזמין כרטיסים לאומנים הגדולים זמן רב מראש כי המחירים בדרך כלל עולים ככל שמתקרבים לתאריך ההופעה ולעיתים הכרטיסים אוזלים במהירות. תהנו!

 

לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

תגובות


bottom of page