top of page

28 המקומות הטובים ביותר לתמונות וצילומים בניו יורק | מקומות לצילומי אינסטגרם מהממים בניו יורק


המקומות הכי טובים לתמונות בניו יורק

העובדה שניו יורק היא עיר מדהימה ומלאת אטרקציות אתם כבר יודעים. אבל בגלל קו הרקיע המדהים ומאות גורדי השחקים של ניו יורק, עם אורות הניאון בכל מקום, ניו יורק היא גן עדן לאוהבי הצילומים המושלמים לאינסטגרם.


ניו יורק עיר ענקית והחופשה שלכם בטח קצרה, אז קבלו רשימה של המקומות הכי טובים ו"אינסטגרמיים" לתמונות מושלמות בניו יורק: קירות עם ציורי גרפיטי מדהימים, מבנים עם ארכיטקטורה מרשימה, גורדי שחקים עצומים ועוד. אז שמרו את הפוסט הזה ותכינו את המצלמה שלכם!

 

עדיין לא מצאתם מלון בניו יורק? הכנו בשבילכם רשימה של המלונות האהובים והמומלצים ביותר על ישראלים בניו יורק - לחצו כאן למעבר לרשימת המלונות המלאה 🏨

 

Times Square


אחד המקומות הכי מרכזיים ואייקונים בניו יורק. מקום מושלם לתמונות וסרטונים גם ביום וגם בלילה. עמדו באמצע הכיכר בשעות הערב, כאשר אורות הניאון מרצדים מכל עבר ותוכלו להפיק תמונות מדהימות.





 

Central Park


הפארק הכי מפורסם בעולם. כמעט בכל פינה בפארק תמצאו גשר, עץ פורח או אגם קסום שמתאימים לתמונות טבע אורבני ביחד עם גורדי השחקים של ניו יורק ברקע. שימו לב שהכניסה לפארק בשעות הלילה אסורה ואינה מומלצת בכלל.



 

Brooklyn Bridge


הגשר הכי מפורסם בניו יורק הוא אחד המקומות האהובים ביותר על תיירים לתמונות וסרטונים. הנוף מהגשר מהפנט ואנחנו ממליצים להגיע בשעת השקיעה, כדי לקבל ברקע את הנוף המדהים של גורדי השחקים של מנהטן בתמונות שלכם.





 

The Statue of Liberty


הפסל של הגברת (ליידי ליברטי) הכי מפורסמת בעולם. הפסל הוא רקע מושלם לתמונה הכי קלאסית מניו יורק. ניתן לעלות על המעבורת החינמית לסטטן איילנד ולהצטלם עם הפסל ברקע, וניתן גם להזמין סיור (בתשלום) שאיתו עולים על אי החירות עצמו ולהצטלם סלפי עם הפסל מקרוב.



 

Empire State Building


הבניין הכי מפורסם בניו יורק מציץ עלינו כמעט מכל פינה במנהטן. ישנם מספר רחובות מרכזיים במרכז מנהטן (כמו 42, 46, 39) בהם ניתן לתפוס את הבניין בשלמותו. נסו לתפוס את הבניין בשעות הערב בזמן שהחלק העליון של הבניין מואר באורות מנצנצים.





 

Top of the Rock


התצפית הוותיקה ביותר בניו יורק מעניקה למבקרים נוף מושלם על מרכז מנהטן ובעיקר תצפית ישירה על בניין האמפייר סטייט (ההוא מהסעיף הקודם), ללא בניינים שמפריעים. התצפית נמצאת במרכז רוקפלר והכניסה אליה בתשלום.



 

Grand Central Terminal


התחנה המרכזית הכי גדולה בעולם. אין כמעט תייר שמגיע לניו יורק ולא מבקר בגרנד סנטרל טרמינל. האולם המרכזי מדהים ביופיו עם תקרת מקושטת, דגלי ארצות הברית ענקיים, שעונים עצומים בגודלם וקירות השיש והאבן הגבוהים נותנים תחושה של אולם נשפים יוקרתי.



 

The High Line


הטיילת הכי מפורסמת בניו יורק. זהו פארק תלוי על מסילת רכבת לשעבר שנמתח לאורך יותר מ-2 ק"מ לצד שכונת צ'לסי. ישנן עשרות פינות מושלמות לתמונות מהממות לאורך הפארק. נסו להגיע לפארק בשעות הבוקר המוקדמות כדי להימנע מעומס.



 

DUMBO


שכונת דמבו בברוקלין היא אחת מהשכונות הכי "אינסטגרמיות" בניו יורק. היא מלאה בבניינים בעלי חזית לבנים אדומות, נוף מהמם לנהר ולגשר ברוקלין וכמובן את רחוב וושינגטון המפורסם שמשתלב בצורה מושלמת עם גשר ברוקלין ומהווה יעד סופר פופולרי לצילומים של כל מי שמבקר בניו יורק.





 

The Vessel


ה-VESEEL הוא אחד הפסלים המפורסמים ביותר בניו יורק ומושך אליו בכל יום אלפי מבקרים שמתרשמים מיופיו המיוחד ומצלמים סלפי כשהוא ברקע. גובה הפסל הוא 46 מטרים, יש בו 16 קומות ויותר מ-2,500 מדרגות. לאחרונה פורסם כי יהיה ניתן לשוב ולעלות אליו לאחר תקופה ארוכה בה הכניסה לפסל עצמו הייתה סגורה.



 

Flatiron Building


אחד הבניינים הכי מיוחדים ואייקוניים בניו יורק. מדובר בבניין צד מאוד שמתנשא לגובה של 87 מטר.

הבניין מזכיר מעט בצורתו מגהץ ומכאן שמו. ניתן לעמוד בחזית הבניין ולצלם תמונות מרהיבות עם הבניין הכה מיוחד הזה ברקע.



 

One World Trade Center


המתחם שבו התרחש בשנת 2001 אסון התאומים הפך לאחר שיקום ושיפוץ מאסיבי לאזור יפייפיה עם בריכות, עצים ומעל כולם ניצב בגאון מגדל החירות - המגדל הגבוהה ביותר בארצות הברית. אפשר לשלב תמונות נהדרות עם המגדל והבריכות במתחם.



 

Bryant Park


פארק ירוק וקסום בלב מנהטן. מדשאת הדשא במרכז בפארק מושלמת לתמונות עם שילוב של טבע והבניינים מסביב. נסו להגיע לפארק בשעות השקיעה כדי לתפוס תמונות מקסימות של העצים מסביב ובניין האמפייר סטייט המואר ברקע.





 

The Oculus


אחד המבנים המרשימים ביותר בעיר נמצא ליד מרכז הסחר העולמי (צמוד לאנדרטת אסון התאומים). מדובר במונומנט עצום מימדים הדומה לשחף הפורס כנפיים. מיקום מושלם לתמונות מושלמות ביחד עם אחד המבנים המיוחדים בעיר.



 

Brooklyn Heights Promenade


הטיילת המקסימה של שכונת ברוקלין הייטס מספקת נוף מדהים לעבר מנהטן וקו הרקיע שלה. מומלץ להגיע למקום בזמן השקיעה כדי להנות מתמונות מרהיבות של השמש השוקעת והמגדלים המוארים של מנהטן.



 

The Metropolitan Museum of Art


המדרגות המפורסמות של מוזיאון ה-MET הן לוקיישן מושלם לתמונות בניו יורק. מעריצים מכל העולם של הסדרה "גוסיפ גירלס" יזכרו את הסצנה המפורסמת שצולמה במדרגות הללו ממש. מומלץ להגיע בשעות הבוקר כאשר אזור המדרגות לא עמוס יחסית וניתן להצטלם על רקע המוזיאון ללא הפרעות.



 

Chelsea Market


שוק האוכל המפורסם ביותר בניו יורק נמצא בשכונת צ'לסי. הוא כולל עשרות דוכני מזון, מסעדות וחנויות מיוחדות. במהלך תקופת החגים (כריסמס) השוק מתקשט בקישוטי חג מיוחדים ומהווה לוקשיין מצויין לתמונות מקסימות הכוללות אוכל וקישוטי חג המולד.





 

The New York Public Library


הספרייה הציבורית של ניו יורק נפתחה בשנת 1911 והיא שוכנת במבנה מרשים חיצונית ופנימית בלב מנהטן, לא רחוק מברייאנט פארק. הספרייה כוללת מגוון אולמות מרשימים בעלי תקרה גבוהה, מדרגות שיש עתיקות ומאות אלפי ספרים. כאשר תכנסו לאולם הספרים המרכזי תרגישו לרגע שאתם בתוך הסרט היפה והחיה. רק אל תשכחו לשמור על השקט. הכניסה חופשית.



 

Battery Park


פארק קטן וחמוד במנהטן תחתית. פארק באטרי נחשב לפחות עמוס מסנטרל פארק, כך שיהיה לכם הרבה יותר ספייס לצלם בחופשיות את הפארק היפה הזה. ניתן להצטלם לכיוון מערב ולתפוס ברקע גם את פסל החירות שנמצא לא כל כך רחוק מקצה הפארק.



 

The Guggenheim Museum


מוזיאון גוגנהיים הייחודי שנפתח לציבור בשנת 1937, הוא מוזיאון לאומנות מודרנית באפר איסט סייד. צורתו החיצונית של המוזיאון כה מיוחדת, שהוא כיצירת אמנות בפני עצמה. צורתו האסימטרית הייחודית - העובדה שחלקו העליון רחב מחלקו התחתון וצורתו המעוגלת הבלתי סדירה היא מרשימה ביותר. ניתן להוציא תמונות מיוחדות מאוד גם מחוץ למוזיאון וגם בתוכו.



 

Red Stairs Times Square


אחד הלוקיישנים הכי אייקונים בניו יורק. המדרגות האדומות בטיימס סקוור - הלב הפועם של טיימס סקוור ושל מנהטן כולה. בכל יום אלפי מבקרים עומדים על המדרגות ומשקיפים ומנסים לתפוס את התמונה המושלמת. מומלץ לנסות להגיע למקום בשעות הבוקר המוקדמות כדי לצלם תמונות כאשר המדרגות יחסית ריקות. גם בשעות הערב, כאשר כל המסכים מסביב מוארים באורות הניאון, התמונות שתצלמו שם יראו מדהים.





 

New York Botanical Garden


הגנים הבוטניים בניו יורק נמצאים ברובע ברונקס ומציעים אינספור אפשרויות לתמונות וצילומים שלא תשכחו כל כך מהר. בגן הבוטני יש עשרות תצוגות שונות עם צבעים ופרחים שונים וכל תצוגה תעניק לתמונות שלכם אווירה אחרת.



 

The Seaglass Carousel at Battery Park


קרוסלת הדגים הזוהרים בפארק באטרי היא מקום מושלם לתמונות מקסימות. התאורה המיוחדת בגווני ירוק וזהב שמקשטת את הדגים מעניקה למתחם אווירה קסומה ומאפשרת לכם לנפק תמונות מהממות עם הדגים ברקע.



 

The Unisphere in Flushing Meadow


הפסל המזוהה ביותר עם רובע קווינס, ומוכר לכל מי שראה את הסרט גברים בשחור נמצא בפארק פלאשינג מדוז בקווינס. היוניספרה עומדת במרכזה של בריכה גדולה ועגולה עם מזרקות מסביב. זהו פסל מרשים מאוד בצורת כדור הארץ והעצים והדשא הירוק מסביב מעניקים רקע מושלם לתמונות עם הפסל הכה מיוחד הזה.



 

The Dakota Building


אחד מבנייני המגורים המפורסמים ביותר בעיר - הדקוטה. הבניין שנפתח בשנת 1884 איכלס מגוון של עשירים ומפורסמים מתושבי העיר שכמובן המפורסם שבהם הוא ג'ון לנון ז"ל, שנרצח ממש בפתח הבניין. הבניין נמצא ממש על הכניסה המערבית של הסנטרל פארק, והחזית המרשימה שלו היא מיקום פופולרי לתמונות עם נוף אורבני קלאסי.





 

St. Patrick's Cathedral


הכנסייה המפורסמת ביותר בניו יורק נמצאת בשדרה החמישית. אי אפשר לפספס את הצריחים בסגנון הגותי שלה ואתה שער הכניסה העצום. אלפי תיירים חולפים על פניה בכל יום ומצטלמים איתה ברקע. גם בתוך הכנסייה יש אולם מרשימה מאוד שניתן להצטלם בתוכו ולצאת עם תמונות מרשימות מאוד.




 

The New York Aquarium


האקווריום של ניו יורק בברוקלין מציע מגוון עצום של אפשרויות לתמונות מדהימות עם בעלי החיים הימיים באזור. האקווריום העצום והכחול, מאור בתאורה מיוחדת ומקיף את המבקרים במתחם ומאפשר להם להצטלם עם דגים מיוחדים, כרישים, תמנונים ועוד מגוון בעלי חיים מרתקים.





 

Pier 35 Swings


זהו אולי המקום המבוקש ביותר לתמונות וסרטונים בניו יורק. הנדנדות המקסימות ברציף 35 מציעות נוף עוצר נשימה אל האיסט ריבר ו-2 הגשרים המרשימים ביותר בניו יורק: גשר וושינגטון וגשר ברוקלין. בשעות השקיעה הנדנדות די עמוסות אז כדאי להתאזר בסבלנות.




 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו

 בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



 בילוי נעים!

297 צפיות

Comments


bottom of page