top of page

אפריל בניו יורק - מה עושים החודש בניו יורק | אפריל 2024


חודש אפריל בניו יורק

חודש אפריל בניו יורק מביא איתו מזג אוויר נעים עם טמפרטורות ממוצעות של בין 8 ל-16 מעלות, כך שמדובר באחד החודשים הטובים ביותר כאשר יוצאים להסתובב בחוץ. ישנם ימים שעלולים להיות עדיין קרים אז מומלץ לקחת איתכם ז'קט או מעיל קל ולהתעדכן בתחזית הקרובה.


בחודש אפריל בניו יורק אווירת האביב משתלטת לאט לאט על העיר ופריחת עצי הדובדבן בפארקים השונים נותנת אווירה קסומה. המבקרים בניו יורק בחודש אפריל ייהנו מפסטיבל האוכל היפני השנתי, מצעד המורשת הסקוטית, תערוכת הפרחים המקסימה בבית הכלבו מיסייס ועוד שלל אטרקציות ואירועים שווים.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש אפריל בניו יורק. תהנו!


 

אפריל בניו יורק - Japan Fes

חודש אפריל בניו יורק

פסטיבל האוכל היפני מביא את טוקיו לניו יורק! הפסיטבל היפני חוזר ובגדול מאי פעם לשנת 2024. הפסטיבל יארח כ-30 אירועים שונים בכל רחבי מנהטן, ברוקלין וקווינס. מארגני האירוע אומרים שזהו פסטיבל האוכל היפני הגדול בעולם, המושך אליו יותר מ-300,000 מבקרים ומציג כ-1,000 דוכני מזון שונים.


צפו למנות כולל טאקויאקי, ראמן, ממתקי מאצ'ה, יאקיסובה, קראאז', אוקונומיאקי ועוד הרבה. השנה תתקיים גם תחרות ראמן ותחרות קונמון כדי להכתיר את המנה הטובה ביותר. חלק מהמסעדות המציגות באירוע מגיעות מניו יורק וחלק ממדינות אחרות.



אירועי פסטיבל יפן יתקיימו ב-April 6 East Village

אירועי פסטיבל יפן יתקיימו ב-April 13 Upper West Side

אירועי פסטיבל יפן יתקיימו ב-April 20 Chelsea

אירועי פסטיבל יפן יתקיימו ב-April 27 Chelsea

אירועי פסטיבל יפן יתקיימו ב-April 28 Astoria



 

אפריל בניו יורק - Olivia Rodrigo GUTS World Tour

חודש אפריל בניו יורק

הזמרת והשחקנית האמריקאית הצעירה אוליביה רודריגו, כוכבת דיסני לשעבר וזמרת פופ מצליחה בזכות עצמה, עורכת סיבוב הופעות עולמי הכולל גם הופעה בניו יורק. רודריגו, שפרצה לתודעה עם הלהיט "Drivers License", תופיע ב-Madison Square Garden המפורסם במהלך חודש אפריל 2024.

ההופעה בניו יורק היא חלק מסיבוב ההופעות "Guts World Tour", זהו סיבוב ההופעות השני של הזמרת-יוצרת האמריקאית, על מנת לקדם את אלבומה השני, Guts. רודריגו התחילה אותו ב-23 בפברואר 2024 בפאלם ספרינגס, קליפורניה, וצפויה לסיים אותו ב-17 באוגוסט 2024 בלוס אנג'לס, קליפורניה. הזדמנות חד פעמית לחוות את אחת הזמרות הצעירות והמדוברות ביותר בעולם!



הופעה של אוליביה רודריגו היא חוויה בלתי נשכחת, שכל חובב מוזיקה צעיר ייהנה ממנה מאוד. אל תפספסו!



 

אפריל בניו יורק - New York City Tartan Day Parade

חודש אפריל בניו יורק

שבוע טרטן בניו יורק - חגיגה של שבוע של המורשת הסקוטית.

במהלך שבוע הטרטן ישנם הרבה אירועים ופעילויות בנושא סקוטלנד ברחבי העיר. גולת הכותרת באירועים אלו הוא יום הטרטן. יום טרטן ידוע במצעד שלו: מאות צעודים עם לבוש סקוטי מסורתי, עם להקות חלילית, ריקודי היילנד ותצוגות אחרות בנושא סקוטלנד. ארצות הברית היא ביתם של כ-5 מיליון בני אדם ממוצא סקוטי שחוגגים בהתלהבות את היום הזה, בדיוק כמו קרוביהם בסקוטלנד ביום הטרטן שלהם. בניו יורק, ידוע כי שבוע טרטן אפילו מתחרה ב"יום פטריק הקדוש" של מרץ.



מצעד יום הטרטן מתקיים בשבת הקרובה ביותר ליום הטרטן עצמו. מצעד יום טרטן 2024 בניו יורק יתקיים ביום שבת ה-6 באפריל משעה 14:00.



 

אפריל בניו יורק - Smorgasburg NY

חודש אפריל בניו יורק


סמוגאסבורג הוא שוק אוכל רחוב עונתי, המתקיים בשבתות בתקופת האביב-קיץ ב-East River State Park בשכונת ווילאמסבורג.

השוק מציע מגוון רחב של דוכני אוכל, המציעים מנות מכל רחבי העולם. בין הדוכנים השונים בשוק ניתן למצוא:​ אוכל רחוב מסורתי ממדינות כמו מקסיקו, יפן, סין, איטליה, צרפת ועוד.

השוק החמוד הזה הוא מקום נהדר לחוות את האוכל הרחוב המגוון והטעים של ניו יורק. מומלץ להביא גם כסף מוזמן בנוסף לאשראי כי חלק מהדוכנים אינם מקבלים כרטיסי אשראי. השוק הוא מקום נהדר להתחבר לאווירה הצעירה של ברוקלין וליהנות מאווירה מיוחדת באוויר הפתוח.



השוק נוסד בשנת 2011 על ידי שני יזמים ניו יורקים, אריק וינר וג'ונתן באומן. השוק הראשון התקיים בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין, ומאז התרחב למספר מיקומים נוספים בעיר.



 

אפריל בניו יורק - Macy's Flower Show

חודש אפריל בניו יורק

בין גורדי השחקים והמולת העיר, Macy's Flower Show מציע מפלט קסום של צבעים וריחות. אירוע אביבי-מסורתי זה, מתקיים מדי שנה ב-Macy's Herald Square, בה הקומה הראשונה משנה את פניה לגן פורח ואביבי עוצר נשימה.

השנה, התערוכה תתרחש בין 24 במרץ ל-7 באפריל 2024, ותהיה בהשראת עולם הבישום של Dior. פרחים מכל רחבי העולם יעוצבו בצורות יצירתיות ומרהיבות, וייצרו חוויה מדהימה שתגרום לכם להרגיש כאילו עברתם לעולם שכולו אגדות ונסיכות.



בין אם אתם חובבי טבע מושבעים, חובבי צילום או סתם מחפשים דרך ייחודית לחגוג את האביב, Macy's Flower Show הוא אירוע שלא כדאי לכם לפספס. הכניסה ללא תשלום.



 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש אפריל בניו יורק

חודש אפריל הוא הזדמנות מצוינת לתצפית על העיר ניו יורק מלמעלה במזג אוויר בהיר ונעים. תצפית על העיר היא בילוי מושלם למבקרים לראשונה בניו יורק וחוויה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

תצפית הסאמיט מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש באזור מידטאון בשם "One Vanderbilt".




המבקרים בתצפית ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כולל ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם. התצפית נחשבת למבוקשת מאוד בקרב המבקרים בעיר לכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים וממחסור בכרטיסים בתאריכים הרצויים לכם. תהנו!



 

אפריל בניו יורק - Wicked

חודש אפריל בניו יורק

הצגה בברודווי היא אטרקציית חובה ניו יורק. מלך האריות, אלאדין, המילטון והארי פוטר הן רק חלק קטן משלל ההצגות שרצות על בימות ברודווי לאוךר כל השנה. בברודווי קיים מגוון של הצגות שמתאימות לכל קהל: משפחות עם ילדים, זוגות, חובבי קומדיה, דרמה ועוד. בתי התיאטרון של ברודווי נמצאים ברובע התיאטראות המפורסם של מנהטן, מרחק הליכה מטיימס סקוור.



מרשעת (WICKED), אחת מן ההצגות המוצלחות ביותר בתולדות ברודווי, בוחנת את הנעשה בארץ עוץ, אך מזווית אחרת לגמרי. זמן רב לפני שדורותי הגיעה לארץ עוץ, ישנה ילדה, שנולדה עם עור ירוק - חכמה, לא מובנת ובעלת כישרון יוצא דופן. כשהיא פוגשת בלונדינית פופולרית במיוחד, היריבות שלהן הופכת לחברות מיוחדת ושנויה במחלוקת, עד שהעולם מחליט לקרוא לאחת "טובה" ולשנייה "מרושעת".



 

אפריל בניו יורק - משחק NBA


אפריל בניו יורק

עונת ה-NBA מתקרבת לרגעי ההכרעה של העונה והמקום על הפלייאוף הוא המטרה העיקרית של הקבוצות כעת. המשחקים של 2 הקבוצות של העיר ניו יורק, הניקס והנטס, הם תמיד חוויה גדולה לחובבי ספורט אבל כעת שהפלייאוף מתקרב, זה הופך להיות אפילו יותר מעניין.



קבוצת הניו יורק ניקס משחקת באולם המפורסם ביותר בליגה - המדיסון סקוור גארדן או בשמו הפופולרי "הגארדן", האולם נמצא במרכז מנהטן במרחק הליכה קצר יחסית מאזור הטיימס סקוור. קבוצת ה-NBA השנייה של העיר, הברוקלין נטס, משחק באולם חדיש ומפואר יותר - הברקליס סנטר, הממוקם בברוקלין כמובן. ניתן להגיע לאולם זה בקלות באמצעות הסאבווי, הנסיעה אורכת כ-35 דקות ממרכז מנהטן.



 

לסיכום, בחודש אפריל יש המון אירועים ואטרקציות למבקרים בעיר ניו יורק ועם מזג אוויר שרק הולך ומתחמם, העיר מגבירה את הקצב המיוחד שלה והכל מלא באווירה מיוחדת וססגונית במיוחד. בחודש אפריל יתקיימו מגוון של אירועים שווים ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ להסתובב בחוץ עם מעיל דק או ז'קט כי לעיתים עלול להיות מעט קריר, אך ברוב הימים באפריל מזג האוויר נוח בהחלט.

 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page