top of page

אוגוסט בניו יורק - מה עושים החודש בניו יורק | אוגוסט 2023


חודש אוגוסט בניו יורק מבשר על תחילת הקיץ בניו יורק באופן רשמי. הטמפרטורות עולה וכך גם הלחות, אבל זה לא מרתיע את עשרות אלפי התיירים ששוטפים את רחובות ניו יורק בחודשי הקיץ. בחודש אוגוסט בניו יורק יש עשרות אירועים, הופעות ואטרקציות שונות שמתאימות לכל אחד. בחרנו בשבילכם את האטרקציות, האירועים והדברים המומלצים ביותר לעשות בניו יורק באוגוסט 2023. תבלו ותהנו!


 


  • SummerStage Festival


באירוע זה תוכלו לבקר בלמעלה מ-100 קונצרטים ומופעים *בחינם* בפארקים רבים בכל רחבי ניו יורק. זהו אחד מאירועי הקיץ הפופולריים ביותר בניו יורק וסוג של אירוע חובה עבור הניו-יורקרים המקומיים. אם אתם מבקרים בניו יורק באוגוסט הזה, בדקו יש הופעה קרובה אליכם ותהנו מחוויה מחשמלת ביחד עם עוד אלפי בני אדם!

איפה?

מתי?

כמה עולה?



 



  • Summer Concerts at Wells Fargo Stage



אירוע של הופעות חיות באוויר הפתוח באזור הדסון יארד בדאון-טאון מנהטן. האירועים הם ללא עלות. ההופעות מתקיימות בכל יום רביעי מיוני עד אוגוסט, האירועים מתקיימים ב-Public Square & Gardens ב-Wells Fargo Stage. לאחר כל הופעה, תמצאו הטבות ומבצעים מיוחדים בכמה ברים ומסעדות נבחרות בחנויות והמסעדות בהדסון יארדס. יהיו אוכל טוב, שתייה בשפע ומגוון Dj's יספקו לכם מוזיקה מצוינת.


איפה?

מתי?

כמה עולה?




 




  • NYC Summer Restaurant Week



שימו לב חובבי האוכל: שבוע המסעדות של NYC חוזר באוגוסט, כלומר תוכלו ליהנות מארוחות מוזלות בכל רחבי העיר.

אלפי מקומיים ותיירים מצפים לאירוע הזה מדי שנה כי זו הזדמנות מצוינת לנסות מאכלים חדשים או פשוט ליהנות מארוחות מהשורה הראשונה במחירים זולים יחסית.

שבוע המסעדות של NYC הוא אירוע דו-שנתי שמתקיים בכל קיץ וחורף מאז 1982. ,באירוע השנה ישתתפו למעלה מ-380 מסעדות. בתיאבון!

איפה?

מתי?

כמה עולה?



 





  • Sunset Salsa at Hudson River Park


פארק נהר ההדסון מזמין אתכם לרקוד!

שיעורי סלסה בשקיעה בפארק נהר ההדסון מתקיימת בכל יום חמישי בקיץ הקרוב. טליה קסטרו-פוזו, שזכתה לכינוי "האישה של הסלסה" על ידי מגזין לטינה, היא רקדנית מקצועית ומיומנת בכל הריקודים מסולם נשפים ועד ג'אז.

האירוע מתאים לרקדנים מתחילים ומתקדמים יכולים לרקוד מתחת לכוכבים וליהנות. האירוע זה בחינם, אך מקובל להשאיר תרומה קטנה.



איפה?

Hudson River Park

מתי?

כמה עולה?






 

  • Movies With A View



השנה יתקיימו אירועי Movie with a view זאת השנה ה-23 ברציפות.

סרט עם נוף והוא חלק מסרטי הקיץ החופשי שמתרחשים ברחבי ניו יורק. זהו אירוע חינמי שמאורגן על ידי הנהלת פארק ברוקלין ברידג' עם נושא חדש לפסטיבל בכל שנה.

השנה אירועי הפסטיבל יהיו בסימן "אנחנו משפחה". צפייה מהנה!


איפה?

גשר ברוקלין פארק.

מתי?

כמה עולה?




 

לסיכום, בחודשי הקיץ החמימים יש מגוון עצום של אירועים ואטרקציות שוות ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ להגיע עם שתייה וכובע כי חלק מהאירועים בחוץ במזג אוויר חם ולח.


לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".

בילוי נעים!




Comments


bottom of page