top of page

אוגוסט בניו יורק | מה עושים החודש בניו יורק | אוגוסט 2024


חודש אוגוסט בניו יורק

חודש אוגוסט בניו יורק מביא עימו שלל אירועי קיץ ברחבי העיר ניו יורק. מזג אוויר בחודש אוגוסט חם מאוד ודי לח, אבל לעיתים ייתכנו כמה ימים גשומים אז כדאי להיות מוכנים עם ז'קט דק. הכינו את הבגדים הקצרים ומנדפי זיעה, כובע ובקבוק שתייה וצאו לטייל ברחובות התפוח הגדול.


הטמפרטורות הממוצעות בחודש אוגוסט נעות בין 22 מעלות ל-32 מעלות, כך שמומלץ מאוד להביא ביגוד קייצי ומנדף זיעה, כובע ולצאת מהמלון עם מספיק שתייה בתיק. למרות זאת, מזג האוויר ממש לא מרתיע את התיירים מכל העולם והעיר עמוסה בהמוני מבקרים שבוחרים בניו יורק כיעד לחופשת הקיץ השנתית.


בחודש אוגוסט בניו יורק אווירת הקיץ ברחובות העיר בשיאה עם מגוון אירועים באוויר בפתוח בפארקים השונים בעיר. המבקרים בעיר בחודש אוגוסט בניו יורק ייהנו מאירועי שייקספיר בפארק, אליפות ארה"ב בטניס, הצגות ברודווי מדהימות, אליפות העולם בהיאבקות סומו ועוד שלל אטרקציות ואירועים שווים.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש אוגוסט בניו יורק. תהנו!


 

עדיין לא מצאתם מלון בניו יורק? הכנו בשבילכם רשימה של המלונות האהובים והמומלצים ביותר על ישראלים בניו יורק - לחצו כאן למעבר לרשימת המלונות המלאה 🏨.

 

אוגוסט בניו יורק - לילה של ילדים בברודווי

אטרקציות באוגוסט בניו יורק

נמצאים עם המשפחה בחודש אוגוסט בניו יורק? אתם יכולים לקבל כרטיס חינם להצגה בברודווי!


בתאריך ה-20.8 - בערב הילדים בברודווי Kids' Night on Broadway, ילדים ובני נוער מגיל 18 ומטה יכולים להשתתף בהצגת ברודווי בחינם בליווי מבוגר שקנה כרטיס בתשלום מלא.

לא רק שהמשתתפים יזכו לראות הצגה בחינם, אלא שכרטיס KNOB כולל עוד פעילויות מגניבות שאפשר לעשות לפני ההופעה. בנוסף, הנחות חניה, הנחות במסעדות ותוכניות חינוכיות מגיעות גם עם כרטיס.


מי שרוצה להשתתף באירוע Kids' Night on Broadway צריך להירשם למועדון החברים של ברודווי באתר והוא יקבל עדכון למייל ברגע שתתחיל המכירה באתר התוכנית.


רשימת ההצגות המשתתפות:


  • Aladdin

  • & Juliet

  • Back to the Future: The Musical

  • Chicago

  • Hadestown

  • Hamilton

  • Harry Potter and the Cursed Child

  • Hell’s Kitchen

  • The Lion King

  • MJ The Musical

  • Moulin Rouge! The Musical

  • The Notebook

  • Once Upon a Mattress

  • The Outsiders

  • Six

  • Suffs

  • Water for Elephants

  • Wicked



 

אוגוסט בניו יורק - Ellen DeGeneres

חודש אוגוסט בניו יורק

חובבי סטנדאפ, שימו לב! הקומיקאית והמנחה האהובה, אלן דג'נרס, עומדת להרים את העיר ניו יורק עם מופע סטנדאפ חדש ומצחיק עד דמעות. דג'נרס, ידועה בחוש ההומור השנון והחד שלה, לא תאכזב גם הפעם ותיקח את הקהל למסע מצחיק דרך חוויותיה האישיות, התרבות הפופולרית והאירועים החמים של השעה.


המופע יתקיים ב-Radio City Music Hall בתאריך ה-1 לאוגוסט. כרטיסים נחטפים במהירות, אז מומלץ להזמין מראש.



בין אם אתם מעריצים וותיקים של דג'נרס ובין אם אתם מחפשים ערב של צחוק בריא ומשחרר, המופע הזה הוא בשבילכם! אז אל תפספסו את ההזדמנות לצחוק עד דמעות עם אחת הקומיקאיות המצליחות בעולם.



 

אוגוסט בניו יורק - אלאדין

חודש אוגוסט בניו יורק

מחפשים חוויה בלתי נשכחת בניו יורק בחודש אוגוסט עם כל המשפחה? אל תפספסו את ההצגה "אלאדין" בברודווי! הצגה זו, המבוססת על הסרט האהוב של דיסני, היא אחת המבוקשות בעיר ותמיד זוכה לביקורות נלהבות.


סיפור העלילה: באגרבה, הנסיכה יסמין חשה כבולה לרצונותיו של אביה למצוא לה חתן מלכותי. בינתיים, יד ימינו של הסולטן, ג'אפר הערמומי, זומם להשתלט על כס המלכות. כשיסמין מתגנבת מהארמון בסתר, היא יוצרת קשר עם אלאדין, נער הרחוב הפיקח. לאחר שהתגלו יחד, אלאדין נידון למוות, אך ג'עפר מציל אותו בכך שהוא נותן לו משימה - הוצאת מנורה ממערת הפלאים. אך איפה שיש מנורה, יש ג'יני, וברגע שאלאדין פוגש אותו, הכל יכול לקרות!



"אלאדין" בברודווי היא דרך מושלמת ליהנות מערב של בידור איכותי לכל המשפחה. אל תפספסו את ההזדמנות לחוות קסם, מוזיקה וכיף בלתי נשכחים!



 

אוגוסט בניו יורק - The US Open

חודש אוגוסט בניו יורק

חובבי טניס? אל תפספסו את אליפות ארה"ב הפתוחה 2024 בניו יורק!

בין ה-26 באוגוסט ל-8 בספטמבר 2024, תתקיים בניו יורק אחת מטורנירי הטניס החשובים והיוקרתיים בעולם - אליפות ארה"ב הפתוחה.


הטניסאים הטובים בעולם יתכנסו במרכז הלאומי לטניס USTA Billie Jean King בפלאשינג מדוז, קווינס, כדי להתחרות על התואר הנכסף. בין אם אתם מעריצים וותיקים של טניס ובין אם אתם מחפשים יום משפחתי מהנה, אליפות ארה"ב הפתוחה היא אירוע שלא כדאי לכם לפספס.



אליפות ארה"ב הפתוחה היא חוויה בלתי נשכחת לכל חובב טניס. עם משחקים ברמה גבוהה, אווירה נהדרת ופעילויות רבות לכל המשפחה, זהו אירוע שלא כדאי לכם לפספס. אז למה אתם מחכים? הזמינו כרטיסים עוד היום ותיהנו מחגיגת טניס מטורפת בניו יורק!



 

אוגוסט בניו יורק - Harlem Week

חודש אוגוסט בניו יורק


בין ה-21 ביולי ל-11 באוגוסט 2024, תתקיים בניו יורק חגיגה מיוחדת של תרבות, היסטוריה וקהילה - "Harlem Week".

אירוע זה, הנערך מדי שנה כבר למעלה מ-50 שנה, מציע מגוון רחב של אירועים, פעילויות והופעות המוקדשים לרובע הארלם התוסס.


מה מחכה לכם?

  • מוזיקה: הופעות חיות של אמני ג'אז, היפ הופ, סול ועוד.

  • אמנות: תערוכות, מיצבים ומופעי אומנות חזותית.

  • אוכל: דוכני אוכל המציעים מאכלים מסורתיים מהמטבח האפריקאי-אמריקאי והקאריבי.

  • היסטוריה: סיורים מודרכים ברחבי הרובע, הרצאות וסדנאות בנושא ההיסטוריה העשירה של הארלם.



אירועי ה-Harlem Week הם אירוע מיוחד לכל המשפחה. עם מגוון רחב של אירועים ופעילויות, כל אחד ימצא משהו שיעניין אותו. אז למה אתם מחכים? בואו לחגוג את התרבות העשירה של הארלם ותיהנו מחוויה בלתי נשכחת בניו יורק!



 

אוגוסט בניו יורק - מוזיאון האינטרפיד

חודש אוגוסט בניו יורק

מחפשים בילוי מהנה לכל המשפחה בחודש אוגוסט בניו יורק? אתה אוהבים את עולם התעופה והחלל? מוזיאון הים, האוויר והחלל אינטרפיד בניו יורק הוא יעד חובה עבורכם.


המוזיאון המיוחד הזה ממוקם על נושאת מטוסים עצומה ומציע חוויה ייחודית עם תערוכות מיוחדות המציגות פריטים צבאיים, מטוסים היסטוריים ואפילו מעבורת חלל אמיתית. המבקרים יכולים להסתובב בין סיפוני הספינה, לגלות כיצד נראו החיים של של אלו ששירתו ב-Intrepid, ולהתעמק בעולם החלל. עם האוסף המדהים והתצוגות האינטראקטיביות שלו, מוזיאון אינטרפיד מספק מסע סוחף אל ההיסטוריה הימית וחדשנות תעופה וחלל.





 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש אוגוסט בניו יורק

תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה, מול השמיים הכחולים של חודש אוגוסט בניו יורק, הוא בילוי מושלם למבקרים בניו יורק בפעם הראשונה וחוויה שלא תשכחו במשך הרבה זמן.

הסאמיט מציע תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש באזור מידטאון בשם "One Vanderbilt".



המבקרים בתצפית ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כולל ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם.

התצפית נחשבת למבוקשת מאוד (מאוד!) בקרב תיירים בעיר ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים וממחסור בכרטיסים בתאריכים הרצויים לכם.



 

אוגוסט בניו יורק - Mercer Labs Museum of Art and Technology

חודש אוגוסט בניו יורק

מוזיאון Mercer Labs: חוויה לכל החושים בניו יורק!

מחפשים חוויה ייחודית בניו יורק בחודש אוגוסט? Mercer Labs, מוזיאון האמנות והטכנולוגיה החדש, הוא בדיוק המקום בשבילכם. המוזיאון, הממוקם בלב הרובע הפיננסי, מציע חוויה אינטראקטיבית ומרתקת המשלבת בין אמנות וטכנולוגיה.

במהלך הביקור במוזיאון, תעברו דרך 15 חללי תצוגה שונים, שם תגלו יצירות אמנות ייחודיות המשלבות טכנולוגיות מתקדמות ועוצרות נשימה. תוכלו להשתתף בחוויות אינטראקטיביות, להאזין למוזיקה מיוחדת וליהנות ממייצגים אומנותיים מדהימים שטרם ראיתם.



מוזיאון ה-Mercer Labs אינו מוזיאון רגיל. הוא מקום שבו תוכלו לחקור את הקשר בין אמנות וטכנולוגיה בדרכים חדשות ומפתיעות. בין אם אתם חובבי אמנות, חובבי טכנולוגיה או סתם מחפשים חוויה חדשה ומפתיעה בניו יורק, Mercer Labs הוא המקום המושלם עבורכם.



 

אוגוסט בניו יורק - Broadway Sings ABBA

חודש אוגוסט בניו יורק

חגיגה מוזיקלית בלתי נשכחת: "Broadway Sings ABBA" בניו יורק!

חובבי מוזיקה וטלוויזיה, שימו לב! ב-11 באוגוסט 2024, יתקיים בניו יורק אירוע מוזיקלי מיוחד במינו - "Broadway Sings ABBA".

במופע זה, יתאחדו מיטב כוכבי ברודווי כדי לבצע את מיטב הלהיטים של להקת הפופ האגדית ABBA. 


בין הכוכבים המשתתפים ניתן למצוא את:


Krystina Alabado(Mean Girls)

Ryan McCartan(Frozen)

Alysha Umphress(On the Town)

Courtney Bassett(Titanique)

Tim Ehrlich(RENT)

Callum Francis(Kinky Boots)

Keri René Fuller(Waitress)

Liisi LaFontaine(Moulin Rouge)

Corey Mach(Merrily We Roll Along)

Gracie McGraw

Kyle Taylor Parker(Pretty Woman)

Meg Dwinell

D’Nasya Jordan

Michael Wordly

ועוד...


המופע יתקיים ב-The Cutting Room וצפוי להיות חגיגה מוזיקלית בלתי נשכחת, המשלבת את הקולות המדהימים של כוכבי ברודווי עם הלהיטים האהובים של ABBA. הכניסה מעל גיל 21.



מופע "Broadway Sings ABBA" הוא אירוע מוזיקלי מיוחד במינו שכל חובב מוזיקה וטלוויזיה חייב לחוות. אז אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות מערב בלתי נשכח של בידור איכותי ומוזיקה נהדרת. הזמינו כרטיסים עוד היום ותבטיחו לעצמכם מקום במופע!



 

אוגוסט בניו יורק - שייט קייאקים בהדסון

חודש אוגוסט בניו יורק

שייט קיאקים חינמי בנהר ההדסון!

פעילויות המים בקיץ של העיר החלו רשמית. Brooklyn Bridge Park Boathouse מביאים את הקיאקים שלהם כדי שהמבקרים יוכלו ליהנות מההנאה של שייט קיאקים, בחינם, עם נוף עוצר נשימה של קו הרקיע של מנהטן.


בית הסירות ברוקלין ברידג' מציע שייט בחינם ממזח 2 בימי רביעי, חמישי ושבת החל מסוף מאי ועד סוף חודש ספטמבר.


לא צריך שום ניסיון קודם בשיט קיאקים כדי לצאת לסיבוב על המים, אבל הם כן ממליצים ללבוש בגדים שמתאימים לפעילות במים מכיוון שהרגליים והמושב עלולים להירטב מעט. יהיו גם מדריכים ואחראי בטיחות בתוך המים אם אתם זקוקים לעזרה כלשהי (הם ילבשו אפוד אדום).



נדרשת הרשמה מראש לכל המפגשים ובכל פעם ההרשמה נפתחת שבועיים מראש.

בגלל העומס הצפוי, כל קבוצה בקיאק תקבל 20 דקות במים. לכן זמני ההמתנה יכולים להתארך אז הקפידו להגיע מוקדם!

אם אתם מחפשים לחתור עם ילדים קטנים, יש שעות ייעודיות למשפחות בימי ראשון. שייט נעים!



 

אוגוסט בניו יורק - World Championship Sumo

חודש אוגוסט בניו יורק

חובבי ספורט ותרבות יפנית, שימו לב!

אירוע הסומו הגדול ביותר מחוץ ליפן מגיע שוב לעיר! אליפות העולם בסומו תתקיים ב-8 באוגוסט 2024 בפרודנשל סנטר בניוארק, ניו ג'רזי, ותהיה הזדמנות ייחודית לחוות את הספורט העתיק והמרתק הזה מקרוב.

צפו במתאבקי הסומו העצומים, הידועים בשם "ריקישי", מתמודדים זה בזה בזירה תוך הפגנת כוח, זריזות וטכניקה מרהיבה. תחרות זו היא שיאה של עונת הסומו הבינלאומית, ומאגדת את מיטב הלוחמים מרחבי העולם כדי להתחרות על תואר אלוף העולם.



אליפות העולם בסומו בניו יורק היא אירוע בלתי נשכח. אל תפספסו את ההזדמנות לחוות ספורט מרתק, תרבות יפנית עשירה וליהנות מיום של כיף ובידור!



 

אוגוסט בניו יורק - Hong Kong Dragon Boat Festival

חודש אוגוסט בניו יורק

פסטיבל סירות הדרקון של הונג קונג בניו יורק: חוויה תרבותית תוססת בלב העיר!

חובבי תרבות אסייתית ותיירים סקרנים, שימו לב! פסטיבל סירות הדרקון של הונג קונג בניו יורק הוא אירוע ייחודי ומרגש שאסור לכם לפספס. פסטיבל זה, המתקיים מדי שנה בקיץ, מביא את המסורת הסינית העתיקה אל לב העיר ניו יורק, ומציע חוויה ייחודית לכל המשפחה.


מה בתפריט?

  • מירוצי סירות דרקון מרתקים: צפו בצוותים מקומיים ובינלאומיים מתחרים זה בזה בסירות צבעוניות מעוטרות בדרקונים, תוך שהם חותרים בתזמון מושלם לקצב תופים סוערים.

  • הופעות תרבותיות: תהנו מריקודים מסורתיים, מוזיקה אותנטית ואומנויות לחימה, ותקבלו הצצה מרתקת לתרבות הסינית העשירה.

  • אוכל רחוב טעים: פנקו את עצמכם במגוון מנות סיניות אותנטיות, ותטעמו טעמים חדשים.

  • דוכני מזכרות: מצאו מזכרות ייחודיות מהפסטיבל, ותמיד תוכלו לקחת איתכם הביתה חלק מהקסם של הונג קונג והמזרח.



פסטיבל סירות הדרקון של הונג קונג בניו יורק הוא הזדמנות נהדרת לחוות את התרבות הסינית מקרוב, וליהנות מיום של כיף, אקסטרים ואוכל משובח. אל תפספסו את האירוע המיוחד הזה!



 

לסיכום, בחודש אוגוסט בניו יורק יש שפע של אירועים ואטרקציות למבקרים בעיר ניו יורק וביחד עם מזג אוויר קייצי והמוני התיירים שמציפים את העיר, העיר מתמלאת באווירת קיץ קסומה במיוחד. בחודש אוגוסט יתקיימו מגוון אירועים שווים ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ לצאת החוצה עם כובע ובקבוק מים בשעות היום, אך עדיין יכולים להיות ימים גשומים במהלך החודש. נהניתם מהמאמר? שתפו אותו עם בן משפחה או חבר שאוהבים את ניו יורק כמוכם.

 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

795 צפיות

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page