top of page

ינואר בניו יורק - מה עושים החודש בניו יורק | ינואר 2024


חודש ינואר בניו יורק

חודש ינואר בניו יורק מביא איתו מזג אוויר קר מאוד עם טמפרטורות ממוצעות של בין 3 ל-6 מעלות, כך שצריך להיערך בהתאם עם לבוש חם במיוחד כאשר יוצאים להסתובב בחוץ. לניויורקים הוותיקים מזג האוויר לא מפריע במיוחד והעיר לא נחה לרגע ומלאה באפשרויות בילוי ושלל אטרקציות, גם במזג אוויר קר ומקפיא.


בחודש ינואר בניו יורק אווירת החורף משתלטת על העיר ולעיתים גם פתיתי שלג ראשונים מתחילים לרדת על העיר ולצבוע הכל בלבן. המבקרים בעיר בחודש ינואר ייהנו מפסטיבל הג'אז השנתי, שבוע ברודווי עם כרטיסים מוזלים לשלל הצגות, שווקי חורף קסומים ועוד שלל אטרקציות ואירועים שווים.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש ינואר בניו יורק. תהנו!


 

ינואר בניו יורק - ביקור בשוק החורף של ברייאנט פארק

חודש ינואר בניו יורק

גם אם לא הייתם בניו יורק בזמן הכריסמס אתם עדיין יכולים לחוות את החוויה הקסומה של שיטוט בין בין הדוכנים הרבים בשווקי החורף של ניו יורק. חלק מהשווקים פתוחים גם בחודש ינואר. אחד המומלצים שבהם הוא ללא ספק אחד משווקי החורף הטובים ביותר בניו יורק: השוק החגיגי בברייאנט פארק.


יש בו עשרות דוכני שוק חגיגיים שמוכרים כל דבר, החל מקישוטי חג המולד ועד מזכרות חגיגיות ועד אוכל ומשקאות, שוק החגים של ברייאנט פארק הוא המקום המושלם לבקר בו במנהטן בחורף.



בנוסף להיותו בית למשטח החלקה על הקרח המדהים שפתוח עד תחילת מרץ, שוק חג המולד בברייאנט פארק הוא מקום מדהים לבלות בו במהלך חג המולד אם אתם מחפשים כיף חגיגי, אוכל ומתנות. הפארק פתוח עד תחילת חודש מרץ.


היכן למצוא אותו: בין השדרה ה-5 וה-6 ורחובות ה-40 וה-42 המערבית.



 


ינואר בניו יורק - ארץ פלאות החורף של סנטה קלאוס

חודש ינואר בניו יורק

רוצים חגיגת חורף אמיתית ביחד עם נוף מהמם של קו הרקיע של מנהטן? ארץ "פלאות החורף סנטה קלאוס" של דיסני הופכת את הרופטופ ברציף 17 לחוויית קוטב צפוני קסומה בהשראת סרטי "סנטה קלאוס" של דיסני.



המבקרים בתערוכה יכולים להנות ממגוון פעילויות חורפיות כמו החלקה על הקרח, להצטלם עם המזחלת של סנטה, לאכול ארוחת ערב פרטית בבקתה קסומה ולהתפנק עם פינוקים מתוקים ולשתות קקאו חם. יש גם אפשרות לבקר ב"סלון של סנטה" ולהצטלם לתמונות בלתי נשכחות ליד האח של סנטה.

מדובר בחוויה חורפית ייחודית ממש בלב מנהטן ביחד נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר.


שעות הפעילות:

  • שני עד חמישי: 15:00 - 23:00

  • שישי: 13:00 - 23:00

  • שבת עד ראשון: 10:00 - 23:00


 

ינואר בניו יורק - לונה פארק חורף בקוני איילנד

חודש ינואר בניו יורק

אוהבים פארקי שעשועים? רוצים לשלב פארק שעשועים עם אווירת חורף אמריקאית אמיתית?

אז בפעם הראשונה בתולדותיו, הלונה פארק בקוני איילנד יהפוך לפארק שעשועים חורפי ומלא בקסם שרק קוני איילנד יודע לספק. את אתם מוכנים להרפתקה החורפית האולטימטיבית בלונה פארק של קוני איילנד?



הלונה פארק יהפוך לפסטיבל חורפי, הכולל משטחי החלקה על הקרח, מבחר אטרקציות ומתקנים מיוחדים, קישוטים חגיגיים על גבי המתקנים, תמונות עם סנטה קלאוס כמובן, דוכני קניות ומבחר אפשרויות של אוכל מחמם וטעים בלב הפארק. הכניסה לפארק בתשלום מראש.


פעילות החורף של הפארק תהיה פתוחה עד ה-7.1



 

ינואר בניו יורק - מופע רכבת החגים בגן הבוטני של ניו יורק

חודש ינואר בניו יורק

אם אתם אוהבים רכבות מיניאטוריות ותערוכות מיוחדות, האטרקציה הזאת היא בשבילכם. מופע הרכבת החגיגי בגן הבוטני כבר מזמן הפך לחגיגה לילדים ומבוגרים שרוצים לחוות משהו אחר. התערוכה והרכבת כוללים 175 ציוני דרך מפורסמים בניו יורק.





 כל ציוני הדרך והמקומות המפורסמים של ניו יורק בנויות על מסילה באורך של חצי מייל ותוכלו לראות את הרכבת חולפת על פני גורדי השחקים של מנהטן, לדוגמא. התערוכה מבוקשת מאוד אז כדאי להזמין כרטיסים מראש. תהנו!




 

ינואר בניו יורק - NYC Broadway Week 2024

חודש ינואר בניו יורק

שבוע ברודווי הוא חגיגת תיאטרון דו-שנתית שמתקיימת מאז שנת 2011 המציעה כרטיסים מוזלים בברודווי. על כל כרטיס שאתם רוכשים, אתם מקבלים עוד כרטיס אחד בחינם!

למרות שהוא נקרא שבוע ברודווי, הוא למעשה נמשך הרבה יותר מ-7 ימים. שבוע ברודווי נחגג בניו יורק פעמיים בשנה: בכל חורף ובכל קיץ.




שבוע ברודווי בספטמבר הקרוב יתקיים בין ה-16 לינואר ל-4 בפברואר. מומלץ להיכנס לאתרי הכרטיסים הגדולים כמו טיקט-מאסטר וסיט-גיק כדי להתעדכן בהצגות הזמינות במסגרת שבוע ברודווי.

צפייה מהנה!



 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש ינואר בניו יורק

תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה היא בילוי מושלם למבקרים לראשונה בניו יורק וחוויה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

סאמיט מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש במיד-טאון ניו יורק בשם "One Vanderbilt".




המבקרים ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כוללת ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם. התצפית נחשבת למבוקשת מאוד בקרב התיירים והמבקרים בעיר לכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים ומחסור בכרטיסים בתאריכים הרצויים.



 

ינואר בניו יורק - NYC Winter Jazzfest

חודש ינואר בניו יורק

מה שהתחיל כמופע חד-יומי בשנת 2005 הפך וגדל למסורת בעיר ניו יורק ולפסטיבל ענק בן 7 ימים שלמים של ג'אז. פסטיבל הג'אז החורפי של ניו יורק הוא אחד מהאירועים הבולטים בחודש ינואר בעיר ולכל מי שחובב ג'אז, מדובר בחגיגה של ממש. למעלה מ-700 אמנים שונים מופיעים במקומות שונים ברחבי ניו יורק.




מדובר באחד מהאירועים הבולטים והגדולים שמתקיימים בעיר במהלך חודש ינואר. גם אם אתם לא חובבי ג'אז מושבעים, כל אחד יכול להנות מהחגיגה הזאת שכוללת מוזיקה משובחת, המון שתייה ואוכל טעים. מדובר בחוויה שלא תשכחו במשך הרבה זמן. הכנסו ללינק למטה כדי לקרוא עוד על ההופעות והכרטיסים.



 

לסיכום, בחודש ינואר יש המון אירועים ואטרקציות למבקרים בעיר ניו יורק ולמרות מזג האוויר הקר, העיר ממשיכה בקצב המיוחד שלה והכל מלא באווירה מיוחדת וססגונית במיוחד. בחודש ינואר יתקיימו מגוון של אירועים שווים ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ להגיע עם ביגוד חם במיוחד, אך נסו להתלבש ב"שיטת הבצל" כי במקומות הסגורים בעיר המיזוג עובד על חימום חזק במיוחד. לאירועים שמתקיימים בחוץ אפשר אפילו ללבוש ביגוד תרמי ומחמם במיוחד.


 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comentarios


bottom of page