top of page

יולי בניו יורק | מה עושים החודש בניו יורק | יולי 2024


חודש יולי בניו יורק

חודש יולי בניו יורק מביא עימו שלל אירועי קיץ ברחובות העיר ניו יורק. מזג אוויר בחודש יולי חם ולח אבל ייתכנו גם גשמים קלים ואפילו כמה ערבים קרירים אז כדאי להיות מוכנים. הכינו את הבגדים הקצרים, כובע ובקבוק שתייה וצאו לטייל ברחובות התפוח הגדול.


הטמפרטורות הממוצעות בחודש יולי נעות בין 21 ל-29 מעלות, כך שמומלץ מאוד להביא ביגוד קייצי ומאוורר, כובע ולצאת לטייל עם בקבוק שתייה בתיק. למרות זאת, מזג האוויר ממש לא מרתיע את התיירים מכל העולם והעיר עמוסה בהמוני תיירים שבוחרים בניו יורק כיעד לחופשת הקיץ השנתית.


בחודש יולי בניו יורק אווירת יום העצמאות האמריקאי (4 ביולי) משתלטת על העיר ואירועים רבים מתקיימים בשבוע שבו חל יום העצמאות. המבקרים בעיר בחודש יולי בניו יורק ייהנו ממופע הזיקוקים הענק של מייסיס, תחרות אכילת הנקניקיות השנתית בקוני איילנד, שבוע המסעדות השנתי, ערבי הסרטים בפארק ברייאנט ועוד שלל אטרקציות ואירועים שווים.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש יולי בניו יורק. תהנו!


 

יולי בניו יורק - שבוע המסעדות 2024

חודש יולי בניו יורק

בין התאריכים 22 ביולי ו-18 באוגוסט, יתקיים בניו יורק שבוע המסעדות, אירוע קולינרי מיוחד המאפשר לכם ליהנות מארוחות במחירים מוזלים מהמסעדות הטובות ביותר בעיר.


במהלך שבוע המסעדות, מאות מסעדות ברחבי ניו יורק מציעות תפריטי מחירים מיוחדים לארוחת צהריים, ערב או שניהם. המחירים נעים בדרך כלל בין 20$ ל-45$ לארוחה, תלוי במסעדה ובארוחה.




זוהי הזדמנות נהדרת לנסות מסעדות חדשות וטרנדיות, או לחזור שוב למסעדות וותיקות ואהובות במחירים משתלמים במיוחד. בין אם אתם "פודיס" אניני טעם או פשוט מחפשים חוויה קולינרית חדשה, שבוע המסעדות בניו יורק הוא אירוע שלא כדאי לכם לפספס. בתיאבון!



 


יולי בניו יורק -INDEPENDENCE DAY - 4th of July

חודש יולי בניו יורק

ניו יורק תיקח גם השנה חלק מרכזי בחגיגות ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי, עם חגיגות ססגוניות במיוחד השנה, עם מגוון אירועים המתוכננים לאורך יום העצמאות ובערב החג.


המוקד המרכזי יהיה כמובן מופע הזיקוקים המרהיב של רשת "מייסיס", הנערך מעל הנהר. מומלץ לתפוס מקום טוב בפארק גשר ברוקלין או לצאת לשייט חגיגי באיסט ריבר כדי להנות מהתצפית הטובה ביותר לעבר הזיקוקים.

במהלך היום, תוכלו ליהנות מפעילויות לכל המשפחה בסנטרל פארק, שם יתקיימו ברביקיו, קונצרטים, תחרויות ועוד. חובבי ההיסטוריה יוכלו לבקר בספריית ניו יורק הציבורית,




בערב, מסיבות רבות יתקיימו ברחבי העיר, כולל מסיבת סווינג בסגנון רטרו במרכז לינקולן ומופע מוזיקה חיה בטיילת קוני איילנד.

ללא קשר לאיזה אירוע תבחרו ללכת, אירועי ה-4 ביולי בניו יורק מבטיחים גם השנה להיות חוויה בלתי נשכחת למשתתפים בהם. תהנו!



 

יולי בניו יורק - BRYANT PARK MOVIE NIGHTS

חודש יולי בניו יורק

מחפשים דרך ייחודית ליהנות מקיץ בניו יורק? לילות הקולנוע בברייאנט פארק הם חוויה בלתי נשכחת שתאפשר לכם לחוות את העיר מנקודת מבט חדשה.


האירוע מתקיים מדי יום שני לאורך הקיץ, כאשר סרטים אהובים מכל הזמנים מוקרנים על גבי מסך ענק תחת כיפת השמיים. תוכלו להתרווח על הדשא, ליהנות מפיקניק ביתי או לרכוש חטיפים ומשקאות מהדוכנים במקום.


האווירה בפארק במהלך הקרנות הסרטים היא קסומה. העיר שוקקת חיים, אנשים מכל הגילאים מתאספים יחדיו, וצחוקים ומחיאות כפיים מתערבבים עם צלילי הסרט.

בין אם אתם חובבי קולנוע מושבעים או סתם מחפשים דרך מהנה להעביר את הערב, לילות הקולנוע בברייאנט פארק הם האירוע המושלם עבורכם.




הקרנה מתחילה בשעה 20:00 בערב. כדי להקדים ולתפוס מקום טוב. מומלץ להביא שמיכה ושתייה מהבית. תהנו!


רשימת הסרטים לקיץ 2024:

10.6 - פורסט גאמפ

17.6 - הכשרון של מר ריפלי

24.6 - בומרנג

1.7 - גלאדיאטור

8.7 - מועדון החברים

15.7 - פנים מצחיקות

22.7 - סינמה פרדיסו

29.7 - איך להפטר מבחור ב-10 ימים

5.8 - המפגש

12.8 - טיטאניק



 

יולי בניו יורק - New York Yankees vs. Boston Red Sox

חודש יולי בניו יורק

יריבות הספורט המיתולוגית בין ניו יורק יאנקיז לבוסטון רד סוקס היא אחת מהמרתקות והוותיקות ביותר בספורט האמריקאי. שתי הקבוצות, החברות בליגת ה-MLB, נאבקות על המגרש כבר למעלה מ-100 שנה, ומפגשיהן הן תמיד עניין טעון ברגשות ובאווירה מיוחדת.


משחק בין היאנקיז לרד סוקס הוא תמיד אירוע מיוחד, הן עבור האוהדים והן עבור שחקני הקבוצות. האצטדיון מלא תמיד עד אפס מקום, והאווירה בו מחשמלת. היריבות בין שתי הקבוצות כה עזה, שכל משחק ביניהן נתפס כאירוע גורלי, ללא קשר למיקומן בטבלה או לשלב העונה.




אם אתם מבקרים בניו יורק בתקופת עונת ה-MLB, אל תפספסו הזדמנות לצפות במשחק בין היאנקיז לרד סוקס. זהו חוויה בלתי נשכחת שתאפשר לכם לחוות מקרוב את התשוקה האמריקאית לספורט, ולהבין את עומק היריבות בין שתי הקבוצות האגדיות הללו.



 

יולי בניו יורק - Maroon 5

חודש יולי בניו יורק

מארון 5  יופיעו בניו יורק כחלק מסיבוב ההופעות ברחבי ארצות הברית שלהם בקיץ 2024!

ההופעה תתקיים ב-JONES BEACH THEATER, מרחק נסיעה של כשעה וחצי ממרכז מנהטן.


אל תחמיצו את ההזדמנות לראות את אחת מלהקות הפופ המצליחות בעולם מבצעת את הלהיטים האהובים כמו "Moves Like Jagger", "She Will Be Loved" ו-"Sugar".

ההופעה תיהיה חוויה בלתי נשכחת למעריצי מארון 5, אז מהרו להזמין כרטיסים!





ההופעה של MAROON 5 תתקיים בתאריך ה-3.7 בשעה 19:30



 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש יולי בניו יורק

תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה, עם המזג האוויר המושלם של חודש יולי בניו יורק, היא בילוי מושלם למבקרים בניו יורק וחוויה שלא תשכחו במשך הרבה זמן.

הסאמיט מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש באזור מידטאון בשם "One Vanderbilt".



המבקרים ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כולל ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם.

התצפית נחשבת למבוקשת מאוד בקרב תיירים בעיר ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים וממחסור בכרטיסים בתאריכים הרצויים לכם.



 

יולי בניו יורק - Mercer Labs Museum of Art and Technology

חודש יולי בניו יורק

מוזיאון Mercer Labs: חוויה לכל החושים בניו יורק!

מחפשים חוויה ייחודית בניו יורק? Mercer Labs, מוזיאון האמנות והטכנולוגיה החדש, הוא בדיוק המקום בשבילכם. המוזיאון, הממוקם בלב הרובע הפיננסי, מציע חוויה אינטראקטיבית ומרתקת המשלבת בין אמנות וטכנולוגיה.

במהלך הביקור במוזיאון, תעברו דרך 15 חללי תצוגה שונים, שם תגלו יצירות אמנות ייחודיות המשלבות טכנולוגיות מתקדמות ועוצרות נשימה. תוכלו להשתתף בחוויות אינטראקטיביות, להאזין למוזיקה מיוחדת וליהנות ממייצגים אומנותיים מדהימים שטרם ראיתם.





מוזיאון ה-Mercer Labs אינו מוזיאון רגיל. הוא מקום שבו תוכלו לחקור את הקשר בין אמנות וטכנולוגיה בדרכים חדשות ומפתיעות. בין אם אתם חובבי אמנות, חובבי טכנולוגיה או סתם מחפשים חוויה חדשה ומפתיעה בניו יורק, Mercer Labs הוא המקום המושלם עבורכם.




 

יולי בניו יורק - משחקי הקופה אמריקה

חודש יולי בניו יורק

חגיגת כדורגל דרום אמריקאי בניו יורק: קופה אמריקה 2024

חובבי כדורגל, שימו לב! קופה אמריקה 2024 מגיעה לארצות הברית, וניו יורק וניו ג'רזי יהיו מהערים המארחות! טורניר הכדורגל היוקרתי הזה, המתקיים אחת לארבע שנים, יביא את מיטב הנבחרות מדרום אמריקה להתחרות על התואר הנכסף.


בין ה-20 ביוני ל-10 ביולי 2024, יתקיימו משחקים באצטדיונים שונים ברחבי ארצות הברית, ביניהם גם אצטדיון ה-MetLife בניו ג'רזי. זו תהיה הזדמנות נהדרת לחוות את הכדורגל הדרום אמריקאי המלהיב מקרוב, ליהנות מאווירה ספורטיבית מחשמלת ולראות את הכוכבים הגדולים ביותר בעולם מול העיניים.


למבקרים המעוניינים להשתתף במשחקי הקופה אמריקה בניו יורק מומלץ לרכוש כרטיסים מראש, כיוון שהביקוש צפוי להיות גבוה מאוד. קופה אמריקה 2024 בניו יורק היא אירוע ספורט ייחודי שלא כדאי לכם לפספס. הזמינו כרטיסים מראש, תכננו את הטיול שלכם ותתכוננו לחוויית כדורגל בלתי נשכחת!



 

יולי בניו יורק - שייט קייאקים בהדסון

חודש יולי בניו יורק

שייט קיאקים חינמי בנהר ההדסון!

פעילויות המים בקיץ של העיר החלו רשמית. Brooklyn Bridge Park Boathouse מביאים את הקיאקים שלהם כדי שהמבקרים יוכלו ליהנות מההנאה של שייט קיאקים, בחינם, עם נוף עוצר נשימה של קו הרקיע של מנהטן.


בית הסירות ברוקלין ברידג' מציע שייט בחינם ממזח 2 בימי רביעי, חמישי ושבת החל מסוף מאי ועד סוף חודש ספטמבר.


לא צריך שום ניסיון קודם בשיט קיאקים כדי לצאת לסיבוב על המים, אבל הם כן ממליצים ללבוש בגדים שמתאימים לפעילות במים מכיוון שהרגליים והמושב עלולים להירטב מעט. יהיו גם מדריכים ואחראי בטיחות בתוך המים אם אתם זקוקים לעזרה כלשהי (הם ילבשו אפוד אדום).



נדרשת הרשמה מראש לכל המפגשים ובכל פעם ההרשמה נפתחת שבועיים מראש.


בגלל העומס הצפוי, כל קבוצה בקיאק תקבל 20 דקות במים. לכן זמני ההמתנה יכולים להתארך אז הקפידו להגיע מוקדם!

אם אתם מחפשים לחתור עם ילדים קטנים, יש שעות ייעודיות למשפחות בימי ראשון. שייט נעים!



 

יולי בניו יורק - Nathan’s Famous Hot Dogs Contest

חודש יולי בניו יורק

תחרות אכילת הנקניקיות המפורסמת של Nathan’s Famous היא אירוע שנתי מיוחד המתקיים מדי 4 ביולי בקוני איילנד,  כחלק מחגיגות יום העצמאות האמריקאי.

התחרות, המתקיימת מאז 1916, מושכת אליה תיירים רבים מכל רחבי העולם, ומציעה חוויה ייחודית ומרתקת לכל המשפחה.

במהלך התחרות, עשרות מתחרים מקצועיים וחובבים מתמודדים ביניהם באכילת מספר רב ככל האפשר של נקניקיות בלחמנייה תוך 10 דקות. התחרות מלווה במופע מוזיקלי, שידור חי בערוצי ספורט ואווירת עידוד סוערת, והיא מהווה הזדמנות נהדרת לחוות את התרבות האמריקאית הייחודית מקרוב.



אם אתם מתכננים לבקר בניו יורק במהלך חודש יולי, אל תפספסו את ההזדמנות לחוות את תחרות אכילת הנקניקיות המפורסמת של נייתנ'ס. זוהי חוויה אמריקאית קלאסית שכדאי לצפות בה אם אתם באזור.



 

לסיכום, בחודש יולי בניו יורק יש שפע של אירועים ואטרקציות למבקרים בעיר ניו יורק וביחד עם מזג אוויר קייצי והמוני התיירים שמציפים את העיר, העיר מתמלאת באווירת קיץ קסומה במיוחד. בחודש יולי יתקיימו מגוון אירועים שווים ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ לצאת החוצה עם כוכבע ובקבוק מים בשעות היום, אך עדיין יכול להיות מעט קריר בשעות הערב והלילה. נהניתם מהמאמר? שתפו אותו עם בן משפחה או חבר שאוהבים את ניו יורק כמוכם.

 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

836 צפיות

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page