top of page

יוני בניו יורק | מה עושים החודש בניו יורק | יוני 2024


חודש יוני בניו יורק

חודש יוני בניו יורק מביא עימו את תחילת הקיץ וביחד עם מזג אוויר נעים במיוחד זהו חודש מושלם לטיולים בעיר!

הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 16 ל-26 מעלות, כך שניתן להסתובב עם ביגוד קצר ברוב שעות היום ולהסתפק בז'קט דק אם מעט קריר בערב. מזג האוויר הקייצי הוא חגיגה של ממש והעיר מתעוררת ומתמלאת בהמוני תיירים ומבקרים.


בחודש יוני בניו יורק אווירת הקיץ והשמש משתלטת על העיר ואירועים רבים מתקיימים בחוץ בתקופה הזאת של השנה. המבקרים בעיר בחודש יוני בניו יורק ייהנו מפסטיבל המוזיאונים השנתי, קונצרט המוזיקה Governors Ball, משחקי הקופה אמריקה, מצעד הגאווה השנתי ועוד שלל אטרקציות ואירועים שווים.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש יוני בניו יורק. תהנו!


 

יוני בניו יורק - Museum Mile Festival

חודש יוני בניו יורק

פסטיבל "מוזיאון מייל": חגיגה של אמנות ותרבות בניו יורק!

חובבי אמנות ותרבות, שימו לב! פסטיבל מוזיאון מייל - Museum Mile Festival חוזר שוב לניו יורק, ומביא איתו יום שלם של אירועים מיוחדים, תערוכות מרתקות והנחות מיוחדות בכמה מהמוזיאונים המפורסמים בעולם.


הפסטיבל מתקיים לאורך "מייל המוזיאונים", קטע באורך קילומטר וחצי בשדרה החמישית באזור האפר איסט סייד, שם שוכנים זה לצד זה מוזיאונים אייקוניים כמו המטרופוליטן, מוזיאון לאמנות מודרנית (MoMA), מוזיאון גוגנהיים ועוד.



הפסטיבל הוא אירוע נהדר לכל המשפחה, ומאפשר ליהנות מחוויה תרבותית עשירה במחיר משתלם. בין אם אתם חובבי אמנות מושבעים או סתם מחפשים יום בילוי מהנה בניו יורק, פסטיבל "מוזיאון מייל" הוא בהחלט אירוע שלא כדאי לכם לפספס.


טיפ: מומלץ להגיע לפסטיבל מוקדם בבוקר כדי להימנע מתורים ארוכים. בחרו את המוזיאון שהכי מעניין אותכם והשתדלו להגיע סמוך לשעת הפתיחה. תהנו!



 


יוני בניו יורק - Governors Ball Music Festival

חודש יוני בניו יורק

ה-Governors Ball Music Festival, הידוע גם בשם Gov Ball, הוא אחד מאירועי המוזיקה הגדולים והמפורסמים ביותר בניו יורק. הפסטיבל, הנערך באי רנדלס, מושך אליו מדי שנה עשרות אלפי מבקרים נלהבים שנהנים ממגוון של הופעות חיות, המציעות כל סגנון מוזיקלי שניתן להעלות על הדעת: מרוק והיפ-הופ, דרך מוזיקת אינדי ועד למוזיקה אלקטרונית עכשווית.




מעבר למוזיקה המעולה, Gov Ball מציע חוויה שלמה עם דוכני אוכל מגוונים, אמנות אינטראקטיבית, פעילויות כיפיות ואווירה חברתית יוצאת דופן. אם אתם מבקרים בעיר בחודש יוני וחובבי הופעות מוזיקה גדולות, הפסטיבל הזה הוא אירוע חובה בשבילכם, שמבטיח שלושה ימים של כיף, מוזיקה טובה וזיכרונות בלתי נשכחים תחת השמיים הפתוחים של ניו יורק.



 

יוני בניו יורק - WASHINGTON SQUARE Music Festival

חודש יוני בניו יורק

מחפשים חוויה תרבותית מיוחדת בניו יורק? אוהבים מוזיקה קלאסית? פסטיבל המוזיקה של וושינגטון סקוור פארק הוא האירוע מושלם עבורכם!


הפסטיבל, המתקיים מדי קיץ במשך 4 שבועות, מציע סדרת קונצרטים חינמיים באוויר הפתוח, המתקיימים בימי שלישי בערב בלב הפארק המפורסם. הקונצרטים כוללים הופעות של מוזיקה קלאסית, החל מיצירות מוכרות של גדולי המלחינים בהיסטוריה ועד ליצירות עכשוויות חדשות.



הפסטיבל מושך אליו קהל מגוון, החל מחובבי מוזיקה קלאסית מושבעים ועד לתיירים סקרנים. האווירה בפארק קסומה וייחודית, והמוזיקה הקלאסית הופכת את הערב לחוויה בלתי נשכחת.



 

יוני בניו יורק - OPERA IN THE PARK

חודש יוני בניו יורק

סדרת רסיטל הקיץ של Met Opera חוזרת לעונתה ה-15 ב-2024!

המטרופוליטן אופרה, בשיתוף עם קרן הפארקים של ניו יורק, השיקה את סדרת הרסיטל הקיץ שלה לראשונה בשנת 2009 כדי להביא את עולם האופרה לקהל רחב כמה שניתן, בחינם, לפארקים בכל רובע מרובעי העיר ניו יורק, בתקווה לעורר דור חדש של אוהבי אופרה.



האירוע יתקיים ב-Rumsey Playfield בתאריך 18.6 החל משעה 19:00 בערב. הכניסה והישיבה באירוע היא בשיטת "כל הקודם זוכה". ניתן גם לעמוד או לשבת מחוץ למתחם המרכזי ולהאזין למוזיקה ולהופעות.



 

יוני בניו יורק - מצעד הגאווה

חודש יוני בניו יורק

מצעד הגאווה בניו יורק הוא אירוע שנתי ססגוני ומרגש, המהווה אבן דרך חשובה במאבק למען זכויות קהילת הלהט"ב. מדי שנה, בסוף חודש יוני, מתאספים מיליוני אנשים מכל רחבי העולם כדי לחגוג גיוון, קבלה ואהבה ברחובות מנהטן.


המצעד, הנחשב לאחד הגדולים בעולם, כולל צעדה ססגונית של צופים ומשתתפים, מופעי מוזיקה, ריקודים ודוכנים רבים. 



מצעד הגאווה בניו יורק הוא חוויה בלתי נשכחת לכל מבקר בעיר. זוהי הזדמנות נהדרת ללמוד על ההיסטוריה של קהילת הלהט"ב בעיר וליהנות מהאווירה המיוחדת שבעיר בזמן המצעד.



 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש יוני בניו יורק

תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה, עם המזג האוויר המושלם של חודש יוני בניו יורק, היא בילוי מושלם למבקרים בניו יורק וחוויה שלא תשכחו במשך הרבה זמן.

הסאמיט מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש באזור מידטאון בשם "One Vanderbilt".



המבקרים ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כולל ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם.

התצפית נחשבת למבוקשת מאוד בקרב תיירים בעיר ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים וממחסור בכרטיסים בתאריכים הרצויים לכם.



 

יוני בניו יורק - Justin Timberlake

חודש יוני בניו יורק

אהבתם את ג'סטין טימברלייק כחבר בלהקת NSYNC?

כעת, כפרפורמר סולו, ג'סטין טימברלייק עושה את זה בגדול עם להיטים כמו Cry Me a River, Like I Love You, Mirrors ועוד רבים וטובים!


נסיך הפופ האמריקאי הכריז על סיבוב ההופעות הראשון שלו מאז סיבוב ההופעות The Man of The Woods ב-2019!

לאחר השקת אלבומו הקרוב, הסנסציה הווקאלית יוצאת לסיבוב ההופעות חדש ברחבי ארצות הברית והוא מגיע למדיסון סקוור גארדן להופעת ענק מחשמלת ונדירה.




ההופעות יתקיימו ב-25.6 ולמחרת ב-26.6 במדיסון סקוור גארדן במרכז מנהטן. הכרטיסים אוזלים במהירות כך שמומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש ולא להמתין עד להופעה עצמה.




 

יוני בניו יורק - משחקי הקופה אמריקה

חודש יוני בניו יורק

חגיגת כדורגל דרום אמריקאי בניו יורק: קופה אמריקה 2024

חובבי כדורגל, שימו לב! קופה אמריקה 2024 מגיעה לארצות הברית, וניו יורק וניו ג'רזי יהיו מהערים המארחות! טורניר הכדורגל היוקרתי הזה, המתקיים אחת לארבע שנים, יביא את מיטב הנבחרות מדרום אמריקה להתחרות על התואר הנכסף.


בין ה-20 ביוני ל-10 ביולי 2024, יתקיימו משחקים באצטדיונים שונים ברחבי ארצות הברית, ביניהם גם אצטדיון ה-MetLife בניו ג'רזי. זו תהיה הזדמנות נהדרת לחוות את הכדורגל הדרום אמריקאי המלהיב מקרוב, ליהנות מאווירה ספורטיבית מחשמלת ולראות את הכוכבים הגדולים ביותר בעולם מול העיניים.



למבקרים המעוניינים להשתתף במשחקי הקופה אמריקה בניו יורק מומלץ לרכוש כרטיסים מראש, כיוון שהביקוש צפוי להיות גבוה מאוד. קופה אמריקה 2024 בניו יורק היא אירוע ספורט ייחודי שלא כדאי לכם לפספס. הזמינו כרטיסים מראש, תכננו את הטיול שלכם ותתכוננו לחווית כדורגל בלתי נשכחת!



 

יוני בניו יורק - שייט קייאקים בהדסון


חודש יוני בניו יורק

שייט קיאקים חינמי בנהר ההדסון!

פעילויות המים בקיץ של העיר החלו רשמית. Brooklyn Bridge Park Boathouse מביאים את הקיאקים שלהם כדי שהמבקרים יוכלו ליהנות מההנאה של שייט קיאקים, בחינם, עם נוף עוצר נשימה של קו הרקיע של מנהטן.


בית הסירות ברוקלין ברידג' מציע שייט בחינם ממזח 2 בימי רביעי, חמישי ושבת החל מסוף מאי ועד סוף חודש ספטמבר.


לא צריך שום ניסיון קודם בשיט קיאקים כדי לצאת לסיבוב על המים, אבל הם כן ממליצים ללבוש בגדים שמתאימים לפעילות במים מכיוון שהרגליים והמושב עלולים להירטב מעט. יהיו גם מדריכים ואחראי בטיחות בתוך המים אם אתם זקוקים לעזרה כלשהי (הם ילבשו אפוד אדום).



נדרשת הרשמה מתקדמת לכל המפגשים וכל פעם ההרשמה נפתחת שבועיים מראש.


בגלל העומס הצפוי, כל קבוצה בקיאק תקבל 20 דקות על המים לכל מפגש וזמני ההמתנה יכולים להתארך אז הקפידו להגיע מוקדם!

אם אתם מחפשים לחתור עם ילד, יש שעות משפחה מיוחדות בימי ראשון. שיט נעים!



 

יוני בניו יורק - National Puerto Rican Day

חודש יוני בניו יורק

מצעד יום פורטו ריקני (הידוע גם כמצעד יום פורטו ריקני הלאומי ) מתקיים מדי שנה בארצות הברית לאורך השדרה החמישית ברובע מנהטן בניו יורק . המצעד מתקיים ביום ראשון השני של יוני, לכבוד 3.2 מיליון תושבי פורטו ריקו ולכל ילידי וחובבי מורשת פורטו ריקו המתגוררים ביבשת ארה"ב. המצעד מושך אליו סלבריטאים רבים, הן פורטו ריקנים והן מהמורשת הפורטו ריקנית, ופוליטיקאים רבים מאזור המדינות . זהו מצעד המורשת הלטיני היחיד שמתקיים בשדרה החמישית והוא מצעד המורשת הלטינית הוותיק והארוך ביותר בכל העיר.


המצעד מתקיים לאורך השדרה החמישית מרחוב 44 לרחוב 86 וגדל עם השנים והפך לאחד המצעדים הגדולים בארצות הברית, עם כמעט ארבעה מיליון צופים מדי שנה, מאז שנת 2007.



 

לסיכום, בחודש יוני בניו יורק יש שפע של אירועים ואטרקציות למבקרים בעיר ניו יורק וביחד עם מזג אוויר קייצי והמוני התיירים שמתחילים להציף את העיר, העיר מתמלאת באווירת קיץ קסומה במיוחד. בחודש יוני יתקיימו מגוון של אירועים שווים ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ להגיע עם ז'קט דק לאירועים בשעות הערב, כי עדיין יכול להיות מעט קריר בשעות הערב והלילה. נהניתם מהמאמר? שתפו אותו עם בן משפחה או חבר שאוהבים את ניו יורק כמוכם.

 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

862 צפיות

Comments


bottom of page