top of page

מאי בניו יורק | מה עושים החודש בניו יורק | מאי 2024


חודש מאי בניו יורק

חודש מאי בניו יורק מביא איתו מזג אוויר מושלם לטיולים בעיר! הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 13 ל-21 מעלות, כך שמספיק להסתובב עם ז'קט דק בשעות הערב כאשר יוצאים להסתובב בחוץ. לניו-יורקים הוותיקים מזג האוויר האביבי הוא חגיגה של ממש והעיר מתעוררת אחרי חורף קשוח ומלאה באפשרויות בילוי עם שלל אטרקציות, מצעדים ופסטיבלים בחוץ.


בחודש מאי בניו יורק אווירת האביב משתלטת על העיר ואירועים רבים מתקיימים בחוץ בתקופה הזאת של השנה. המבקרים בעיר בחודש מאי בניו יורק ייהנו ממצעד הריקודים השנתי, פסטיבל האוכל השנתי של השדרה ה-9, חגיגות יום ההולדת לגשר ברוקלין ועוד שלל אטרקציות ואירועים שווים.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש מאי בניו יורק. תהנו!


 

מאי בניו יורק - יום הולדת לגשר ברוקלין

חודש מאי בניו יורק

יום הולדת שמח לגשר ברוקלין!

ב-24 למאי גשר ברוקלין יחגוג 141 שנים מאז הקמתו, אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר ניו יורק.

הגשר המקסים הזה,שמקשר בין מנהטן לברוקלין, הפך לסמל אהוב של העיר, הן עבור תושביה והן עבור תיירים מכל רחבי העולם, שצועדים עליו בכל יום.

ביום חגו של הגשר, תוכלו לחגוג יחד איתו במגוון אירועים מיוחדים:


  • סיורים מודרכים: טיילו לאורך הגשר ותלמדו על ההיסטוריה המרתקת שלו ועל תהליך בניית המורכב.

  • הפעלות לכל המשפחה: תוכלו להנות ממשחקים ומופעים לכל הגילאים.

  • תצוגות אור וקול: צפו במופע אורקולי מרהיב המוקרן על הגשר בשעות הערב.

  • פיקניק: פרושׂו מחצלת על גדת הנהר בפארק גשר ברוקלין ותהנו מפיקניק חביב תוך כדי התבוננות בגשר המרהיב.



גשר ברוקלין הוא מקום מושלם ליהנות ממנו מהנוף המרהיב של ניו יורק. בין אם אתם מטיילים לאורך הגשר ברגל, רוכבים על אופניים בשביל האופניים הייעודי, או פשוט עומדים ומביטים לכיוונו, הגשר תמיד מצליח להקסים ולרגש מחד.


אז בואו לחגוג יחד את יום הולדתו של גשר ברוקלין! תהנו מהאירועים המיוחדים, טיילו לאורך הגשר, ותלמדו עוד על אחד מסמלי הדרך האהובים ביותר של ניו יורק.



 

מאי בניו יורק - Memorial Day יום הזיכרון

חודש מאי בניו יורק

יום הזיכרון (Memorial Day), שחל כל שנה ביום שני האחרון של חודש מאי (השנה ב-27 במאי 2024), הוא יום מיוחד בארצות הברית, שבו נוהגים לכבד את זכרם של החיילים האמריקאים שנפלו במערכות השונות. יום זה הוא יום של זיכרון והערכה, ומתקיימים בו טקסים רבים ברחבי המדינה.

בניו יורק, העיר המאוכלסת ביותר בארצות הברית, מתקיימים מספר טקסים מרכזיים:


  • טקס בבית הקברות הלאומי ארלינגטון: טקס רשמי בהשתתפות אישי ציבורים, פוליטיקאים, נכבדי העיר וקהל רב.

  • מצעד יום הזיכרון: מצעד צבעוני וחגיגי לאורך חמישית השדרה, בהשתתפות חיילים ותיקים, להקות צבאיות וצופים רבים.

  • הנחת זרים: טקסים מרגשים בבתי קברות צבאיים ברחבי העיר, בהם מניחים זרים על קבריהם של החיילים שנפלו.



בנוסף לטקסים הרשמיים, נהוג ביום הזיכרון לבקר בבתי קברות צבאיים, להניח פרחים על קברי החיילים, ולערוך פיקניקים משפחתיים בפארקים. יום זה הוא הזדמנות להוקיר את תרומתם של החיילים האמריקאים ולזכור את אלה ששילמו את המחיר היקר ביותר במערכות השונות.


לתיירים המבקרים בניו יורק ביום הזיכרון, מומלץ להשתתף באחד הטקסים הרבים או לבקר בבית קברות צבאי. זוהי הזדמנות לחוות מקרוב את הפטריוטיות האמריקאית וללמוד על ההיסטוריה הצבאית של המדינה.


חשוב לציין כי יום הזיכרון הוא יום חופש רשמי בארצות הברית, ולכן רבים מהעסקים והאטרקציות יהיו סגורים. מומלץ לתכנן את הביקור בהתאם.



 

מאי בניו יורק - יום ההמבורגר הבינלאומי

חודש מאי בניו יורק

28 במאי הוא יום מיוחד לחובבי קציצת הבשר האהובה: יום ההמבורגר הלאומי.

יום זה הוא הזדמנות נהדרת לחגוג את אחד המאכלים האהובים והפופולריים ביותר בעולם, ולהתענג על מגוון רחב של המבורגרים טעימים ברחבי העיר ניו יורק.


בניו יורק, עיר שידועה בחיי הלילה התוססים ובסצנת האוכל המגוונת שלה, תוכלו למצוא המבורגרים לכל טעם ולכל כיס. בין אם אתם מחפשים המבורגר קלאסי ופשוט, או יצירת גורמה מפוארת, ניו יורק תשמח להציע לכם את המנה המושלמת.


לכבוד יום ההמבורגר הלאומי, מסעדות רבות ברחבי העיר מציעות מבצעים מיוחדים, מנות חדשות ותפריטים מיוחדים הכוללים את הקציצה האהובה. תוכלו למצוא המבורגרים מבשר בקר, עוף, הודו, דגים ואפילו צמחוניים, עם מגוון רחב של תוספות, רטבים וטעמים.


הנה הצעה ל-5 המקומות ההמבורגרים המומלצים ביותר בניו יורק (לטעמנו):


Au Cheval (33 Cortlandt Alley)

Hamburger America (51 MacDougal Street)

Corner Bistro (331 West 4th Street)

Peak Restaurant & Bar (30 Hudson Yards, 101st floor)

Burger Joint (119 West 56th Street, Thompson Central Park)




אז בין אם אתם מעדיפים שניצל או בכלל פלאפל, יום ההמבורגר הלאומי הוא הזדמנות נהדרת ליהנות מהעיר, מהאוכל ומהאווירה. צאו לחגוג, ותיהנו מהמבורגר טעים. בתיאבון



אני מעדיף לאכול בניו יורק:

  • 0%בשבילי רק פלאפל

  • 0%ברור שהמבורגר. אנחנו באמריקה.

  • 0%פיצה

  • 0%אני צמחוני

You can vote for more than one answer.


 

מאי בניו יורק - שופינג אביבי במרכז הקניות וודברי אאוטלט

חודש מאי בניו יורק

וודברי ניו יורק הוא קניון אאוטלט עצום בגודלו שבנוי כמו כפר פתוח. הוא נמצא בסנטרל וואלי, מרחק של כשעה וחצי נסיעה ממרכז מנהטן.


תמצאו שם מבחר עצום של מותגי אופנה יוקרתיים, חנויות מעצבים וחנויות עודפים. בוודברי יש יותר מ-250 חנויות הפרוסות על פני קניון פתוח רחב ידיים, עם מגוון של ביגוד, אביזרים, צעצועים, הנעלה ומוצרים לבית. תוכלו למצוא פה בין היתר מותגים ידועים כמו גוצ'י, דיור, אדידס ונייקי.


יש במקום גם מסעדות, אזורי מנוחה וחנייה למי שמחליט להגיע עם רכב. בסופי שבוע המקום עמוס במיוחד אז מומלץ להגיע מוקדם ולבקש מפה של המתחם כדי להתמקד בחנויות הרלוונטיות.



ניתן להגיע לקניון וודברי ברכב וגם בתחבורה ציבורית באופן פשוט וקל באמצעות אוטובוסים ממנהטן שמפעילות חברות פרטיות. היציאה והחזרה למנהטן היא מתחנת Port Authority.

לסיכום, וודברי מציעה חווית שופינג משולבת עם נוף וטבע מרהיב של אזור סנטרל וואלי והוא מומלץ במיוחד בימים עם מזג אוויר יפה. מומלץ להגיע עם מזוודה קטנה כדי לקחת בצורה נוחה יותר את הקניות ולהסתובב בין החנויות השונות במתחם. קנייה מהנה!



 

מאי בניו יורק - פסטיבל האוכל הבינלאומי של השדרה התשיעית

חודש מאי בניו יורק

חובבי אוכל? מחפשים חוויה קולינרית ייחודית בניו יורק?

פסטיבל האוכל הבינלאומי Ninth Avenue הוא בדיוק בשבילכם!

פסטיבל זה, הנערך מדי שנה בתקופת האביב לאורך השדרה התשיעית באזור שכונת הל'ס קיטצ'ן, הוא אחד מפסטיבלי האוכל הוותיקים והגדולים ביותר בעיר.


במהלך הפסטיבל, רחובות השדרה ה-9 הופכים למסיבה ססגונית של טעמים ותרבויות. דוכנים רבים מציעים מגוון רחב של מאכלים מכל רחבי העולם, החל מאוכל רחוב אותנטי ועד למאכלים גורמה ייחודיים. תוכלו לטעום מאכלים מסורתיים ממדינות כמו הודו, תאילנד, מקסיקו, יוון, איטליה ועוד.



לצד האוכל המשובח, הפסטיבל מציע גם הופעות מוזיקה חיה, ריקודים, פעילויות לילדים ועוד. זוהי הזדמנות נהדרת ליהנות מאווירה מדהימה ובינלאומית, להכיר תרבויות חדשות ולגלות טעמים חדשים. אל תפספסו.



 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש מאי בניו יורק

תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה, עם המזג האוויר המושלם של מאי בניו יורק, היא בילוי מושלם למבקרים בניו יורק וחוויה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

תצפית הסאמיט מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש באזור מידטאון בשם "One Vanderbilt".



המבקרים ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כולל ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם.

התצפית נחשבת למבוקשת מאוד בקרב תיירים בעיר ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים ומחסור בכרטיסים בתאריכים הרצויים.



 

מאי בניו יורק - מצעד הריקודים השנתי

חודש מאי בניו יורק

מצעד הריקודים (Dance Parade) ייערך השנה ב-18 למאי והוא אירוע שנתי ססגוני המתקיים בניו יורק מדי חודש מאי. המצעד, הנערך לאורך שדרות ברודווי, מושך אליו אלפי רקדנים מכל רחבי העולם, המפגינים את כישוריהם ומביאים את אהבתם לריקוד לרחובות העיר.


המצעד פתוח לכל סגנונות הריקוד, החל מבלט והיפ-הופ ועד סלסה וריקודי עם. לאורך המסלול ניתן לצפות בקבוצות ריקוד מקצועיות, להקות ריקוד חובבות ואפילו בודדים ואמיצים המפגינים את כישוריהם האישיים. הקהל לאורך המסלול נהנה מהמופע הצבעוני ומעודד את הרקדנים, וכל האווירה ברחובות הופכת לחגיגה של תנועה, קצב ושמחה.




המצעד הוא הזדמנות נהדרת לחוות את התרבות התוססת של ניו יורק ולהתרשם ממגוון סגנונות הריקוד מכל רחבי העולם. בין אם אתם רקדנים מקצועיים, חובבי ריקוד או סתם מחפשים דרך ייחודית לחוות את העיר ניו יורק, מצעד הריקודים השנתי הוא אירוע שלא כדאי לכם לפספס.



 

מאי בניו יורק - שייט מסביב למנהטן

חודש מאי בניו יורק

רוצים לראות את נופיה של העיר ניו יורק בדרך מעט אחרת, במזג האוויר הנפלא של חודש מאי? שייט בשקיעה לאורך נהר ההדסון הוא דרך מיוחדת ורומנטית לראות את נופיה הקסומים של העיר ניו יורק.

השייט נמשך בין שעה וחצי לשעתיים במהלכם חולפים על פני קו הרקיע המרשים של מנהטן ומגוון נקודות ציון מפורסמות כמו פסל החירות, גשר ברוקלין, גשר מנהטן, מגדל החירות ועוד.



חלק מהחברות המציעות שייט לאורך הנהר גם מאפשרות לרכוש כרטיס הכולל שתייה וארוחה קלה במהלך השייט ואין כמו כוס שמפניה צוננת כאשר אתם מפליגים מול נופיה המרשימים של ניו יורק בשעת שקיעה.



 

לסיכום, בחודש מאי בניו יורק יש שפע של אירועים ואטרקציות למבקרים בעיר ניו יורק וביחד עם מזג אוויר מושלם, האביב, והמוני התיירים שמתחילים להציף את העיר, העיר מתמלאת באווירת אביב קסומה וססגונית במיוחד. בחודש מאי יתקיימו מגוון של אירועים שווים ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ להגיע עם ז'קט או מעיל דק לאירועים בשעות הערב, כי עדיין יכול להיות מעט קריר בשעות אלה. נהניתם מהמאמר? שתפו אותו עם בן משפחה או חבר שאוהבים את ניו יורק כמוכם.

 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page