top of page

נובמבר בניו יורק - מה עושים החודש בניו יורק | נובמבר 2023


חודש נובמבר בניו יורק

חודש נובמבר בניו יורק מביא איתו מזג אוויר קר יחסית עם טמפרטורות ממוצעות של בין 6 ל-13 מעלות, כך שצריך להתלבש בביגוד חם כאשר יוצאים להסתובב בחוץ, אך העיר לא נחה לרגע ומלאה באפשרויות בילוי ושלל אטרקציות.


בחודש נובמבר בניו יורק אווירת החגים והכריסמס מתחילה לקשט את העיר באורות מנצנצים מהממים, וישנם גם לא מעט פסטיבלים ומצעדים בכל רחבי העיר. המבקרים בעיר בחודש נובמבר ייהנו ממרתון ניו יורק המפורסם, פתיחת מתחמי ההחלקה על הקרח, ופסטיבל הקומדיה והסטנד-אפ שנערך בעיר.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש נובמבר בניו יורק. תהנו!


 

נובמבר בניו יורק - מרתון ניו יורק

חודש נובמבר בניו יורק

המרתון המפורסם והגדול בעולם מתרחש בניו יורק בנובמבר ומושך אליו אלפי רצים ומבקרים מדי שנה. מרתון NYC מאורגן על ידי רצי הכביש של ניו יורק ונחשב למטרה של כל רץ (ליד מרתון בוסטון). גם המסלול אינו הליכה בפארק ויכול להיות תובעני מאוד מהספורטאים. זה מתחיל בסטטן איילנד, ואז עובר דרך ברוקלין למנהטן. אז אם אתם בניו יורק במהלך המרתון, בואו להנות מחוויה ספורטיבית ולתת לרצים תמיכה! הקהל עושה הבדל עצום ומניע את הרצים. בשנת 2023, זה יהיה יום השנה ה-52 למרתון ניו יורק.



 


נובמבר בניו יורק - פסטיבל הקומדיה של ניו יורק

חודש נובמבר בניו יורק



רוצים לחוות ערב שלם של צחוקים והומור אמריקאי טהור? ובכן, אז יש לכם מזל.

בין ה-3 ל-12 בנובמבר , יתקיים פסטיבל הקומדיה של ניו יורק.

קומיקאים פופולריים כמו קונאן אובריאן, טרייסי מורגן, טרבור נואה וסטיבן קולבר ישתתפו בפסטיבל הקרוב.


 

נובמבר בניו יורק - מצעד חג ההודיה של מייסיס

חודש נובמבר בניו יורק


חג ההודיה הוא חגיגה אמיתית בארה"ב ובעיר ניו יורק בפרט.

מצעד חג ההודיה השנתי של מייסיס הוא גולת הכותרת באירועי חג ההודיה בעיר.

המסלול מתחיל מערבית לסנטרל פארק ברחוב 77 ועובר את Columbus Circle, שם תהיה לכם תצפית נהדרת על המצעד.

כאשר המצעד פונה לשדרה ה-6, הנוף הטוב ביותר הוא מרחוב 59 עד 38. מי שלא יכול או לא רוצה להיות שם (אולי בגלל כל הקהל עצום) יכול לעקוב אחר המצעד בערוץ הטלוויזיה NBC


 

נובמבר בניו יורק - החלקה על הקרח בניו יורק

חודש נובמבר בניו יורק



כל משטחי ההחלקה על הקרח מתחילים להיפתח בחודש נובמבר והם חלק בלתי נפרד מהמעבר של העיר לתקופת החורף הקסומה.

החלקה על הקרח היא מהנה ללא קשר לעונה, אז אנו ממליצים לנצל את זה!

החלקה על הקרח בניו יורק היא תמיד אחד הדברים הכי כיפיים לעשות. זו פעילות נהדרת, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים. מלבד משטחי החלקה על הקרח, כמה שווקי חג המולד יהיו פתוחים גם מתחילת נובמבר. כפר החורף של בנק אוף אמריקה בבריאנט פארק (מאחורי הספרייה הציבורית), משטח ההחלקה המפורסם במרכז רוקפלר ו-Wolman Rink בסנטרל פארק הם רק שלושה ממשטחי ההחלקה הטובים ביותר של ניו יורק.




 

נובמבר בניו יורק - בלאק פריידי בניו יורק

חודש נובמבר בניו יורק

לכל חובבי הקניות שלכם שנמצאים בניו יורק בנובמבר, בלאק פריידי הוא היום בשבילכם. יש הנחות ענק ומציאות בכל מקום.

מכיוון שבלאק פריידי הוא יום קניות פופולרי מאוד, סביר להניח שתתקלו בתורים ארוכים מול החנויות הגדולות יותר.

המחירים יכולים לרדת משמעותית, אפילו עד 80%. קפצו לקניון או לאאוטלט ביום הזה - ותוכלו למצוא מבצעים משוגעים על מגוון ענק של פריטים.




 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש נובמבר בניו יורק

תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה היא בילוי מושלם למבקרים לראשונה בניו יורק וחוויה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

סאמיט מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש במיד-טאון ניו יורק בשם "One Vanderbilt".

המבקרים ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כוללת ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם.


 

נובמבר בניו יורק - עץ הכריסמס של רוקפלר סנטר

חודש נובמבר בניו יורק

עץ חג המולד של רוקפלר סנטר הוא אחד מעצי חג המולד הגדולים בניו יורק, המוצב מדי שנה בכיכר רוקפלר סנטר. בניו יורק, טקס הדלקת העצים מיד לאחר חג ההודיה הוא ההתחלה הרשמית של עונת החגים. במהלך השנים האחרונות, לא היה לנו מזל גדול עם מזג האוויר, אבל טקס הדלקת העצים מושך אליו טונות של אנשים מדי שנה. כמובן, עץ חג המולד במרכז רוקפלר הוא גולת הכותרת של מבקרים המגיעים לניו יורק מכל רחבי העולם בתקופת חג המולד. רוב המבקרים מכירים את העץ רק מסרטים או תמונות, כך שמאוד מרשים להסתכל עליו באופן אישי. השנה, טקס הדלקת העץ במרכז רוקפלר יתקיים ב-29 בנובמבר 2023!



 


לסיכום, בחודש נובמבר יש מזג אוויר מעולה למבקרים בעיר ובנוסף חגים כמו יום קולומבוס וליל כל הקדושים צובעים את העיר באווירה מיוחדת וססגונית במיוחד. בחודש נובמבר יתקיימו מגוון של אירועים ואטרקציות שוות ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ להגיע עם ביגוד חם (מעיל דק יספיק) ובקבוק מים כי חלק מהאירועים מתקיימים בחוץ במזג אוויר קריר.


לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page