top of page

אוקטובר בניו יורק - מה עושים החודש בניו יורק | אוקטובר 2023


חודש אוקטובר בניו יורק

חודש אוקטובר בניו יורק מביא איתו מזג אוויר קריר יותר עם טמפרטורות ממוצעות של בין 10 ל-18 מעלות ומספר מועט של ימי גשם, כך שלא חם מדי ולא קר מדי, וזהו זמן מושלם לטיולים בפארקים וברחבי העיר.


בחודש אוקטובר בניו יורק הסתיו והשלכת מתחילים לקשט את העיר בצבעים כתומים מהממים, וביחד עם הסתיו ישנם המון פסטיבלים ומצעדים בכל רחבי העיר. המבקרים בעיר בחודש אוקטובר ייהנו מהמצעדים ומהחגיגות של יום קולומבוס (Columbus Day), ולקראת סוף החודש חג ליל כל הקדושים או האלווין (Halloween), במהלכו העיר כולה מתקשטת בקישוטים המסורתיים של החג.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש אוקטובר בניו יורק. תהנו!


 

New York Comic Con

חודש אוקטובר בניו יורק

איפה?

מתי?

כמה עולה?


שימו לב לכל חובבי הקומיקס! במהלך חודש אוקטובר בניו יורק יתקיים כנס הקומיקס המפורסם ביותר בעולם, כנס הקומיקון.

בכנס תוכלו לפגוש את השחקנים של סדרות הקומיקס האהובות עליכם, ואגדות אחרות מעולם הסרטים והסדרות מבוססות הקומיקס. אנשים שמתחפשים לדמויות הקומיקס האהובות עליהן היא פעילות פופולרית מאוד במהלך הכנס הזה, אז אם אתם מסתובבים בעיר ואתם פוגשים אנשים מחופשים לגיבורי קומיקס, אל תתפלאו.

כנס קומיק קון יתקיים ב-Javits Center ויימשך השנה 3 ימים ברציפות.



 


Movie Nights

חודש אוקטובר בניו יורק


איפה?

מתי?

כמה עולה?


באוקטובר יתקיימו הקרנות סרטים באוויר הפתוח בשכונת האדסון יארדס באזור דאון-טאון מנהטן. הכניסה למתחם הסרטים היא על בסיס מקום פנוי והראשונים שמגיעים - יכנסו ראשונים. אז קחו איתכם איזה מעיל דק ושתייה ובואו להנות מערב מושלם של צפייה בסרטים אייקונים על מסך ענק בלב אחת השכונות היפות בניו יורק.


שמות הסרטים שיוקרנו במהלך חודש אוקטובר:


  • 6 באוקטובר: Stanley Tucci: Searching for Italy

  • 13 באוקטובר: The Wizard of Oz

  • 20 באוקטובר: Willy Wonka And The Chocolate Factory

  • 25 באוקטובר: The Goonies

  • 28 באוקטובר: Beetlejuice


 

The Village Halloween Parade

חודש אוקטובר בניו יורק

איפה?

שכונת גריניץ' ווילג'

מתי?

כמה עולה?


נמצאים בניו יורק לקראת סוף החודש? תוכלו לחוות מקרוב את ליל כל הקדושים בעיר ותהנו מחוויה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

ליל כל הקדושים בניו יורק הוא חוויה מדהימה וססגונית - עשרות מצעדים ואירועים שונים מתקיימים בכל רחבי העיר ומצעד ליל כל הקדושים בשכונת גריניץ ווילג' הוא המרכזי והגדול שבהם.

מדי שנה אלפי משתתפים לבושים בתחפושות מפחידות צועדים במצעד המיוחד זה, כאשר מאות אלפי מתושבי העיר ומבקרים סקרנים צופים לאורך מסלול הצעדה כדי להשתתף בחגיגה. אל תפספסו זאת.


 

New York Film Festival

חודש אוקטובר בניו יורק


איפה?

בכל רחבי ניו יורק

מתי?

כמה עולה?


פסטיבל הסרטים בניו יורק חוגג השנה את שנתו ה-61! במהלכו יוצגו למעלה מ-40 סרטים שונים מז'אנרים שונים. הסרטים יוצגו במספר תיאטראות כגון: תיאטרון וולטר ריאד, מרכז הסרטים של אלינור בונין מונרו ואליס טולי הול (כולם בקולנוע בלינקולן סנטר).

בנוסף ישנם הקרנות של סרטים ברובעים אחרים בניו יורק כמו באקדמיה למוזיקה של ברוקלין, מוזיאון ברונקס לאמנויות, המרכז התיעודי מייזלס בהארלם, מוזיאון התמונה הנעה בקווינס, ובקולנוע Alamo Drafthouse ב- סטטן איילנד.




 

הצגות בברודווי - Broadway Shows


גם בחודש אוקטובר ישנם עשרות הצגות שרצות כל העת בתיאטראות ברובע ברודווי. מהצגות שמתאימות לכל המשפחה כמו אלאדין, מלך האריות והארי פוטר דרך מחזות זמר כמו שיקאגו ומרשעת ועד הצגות תקופתיות כמו המילטון ו-ניו יורק, ניו יורק. כל אחד יכול למצוא הצגה שמתאימה לטעם האישי שלו בברודווי. מומלץ לבדוק באתרי הדקה ה-90 כמו TODAYTIX על כרטיסים שנמכרים בהנחות הרגע האחרון כדי לחסוך מעט מעלויות הכרטיסים (המחירים להצגות ברודווי גבוהים).

אז הכנסו לעמוד ההצגות באתר ובחרו את ההצגה הבאה שלכם!




 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

תצפית על העיר ניו יוק מלמעלה הוא בילוי מושלם למבקרים לראשונה בניו יורק וחוויה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן.

סאמיט מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש במידטאון ניו יורק בשם "One Vanderbilt".

המבקרים יהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כוללת ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם.


 



לסיכום, בחודש אוקטובר יש מזג אוויר מעולה למבקרים בעיר ובנוסף חגים כמו יום קולומבוס וליל כל הקדושים צובעים את העיר באווירה מיוחדת וססגונית במיוחד. בחודש אוקטובר יתקיימו מגוון של אירועים ואטרקציות שוות ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ להגיע עם ביגוד חם (מעיל דק יספיק) ובקבוק מים כי חלק מהאירועים מתקיימים בחוץ במזג אוויר קריר.


לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

1,068 צפיות

Comments


bottom of page