top of page

ספטמבר בניו יורק - מה עושים החודש בניו יורק | ספטמבר 2023


רחוב בניו יורק

חודש ספטמבר בניו יורק מביא איתו טמפרטורות נוחות יותר לטיולים וסיורים בחוץ, בין 13 ל-24 מעלות, כך שבשעות היום ניתן להסתפק בחולצה קצרה אך בשעות הערב והלילה מומלץ מאוד להצטייד בג'קט.

במהלך חודש ספטמבר בניו יורק מתקיימת בעיר עצרת האו"ם השנתית ואלפי דיפלומטים, פוליטיקאים ושגרירים מכל רחבי העולם מתכנסים בעיר ניו יורק והדבר משפיע (לרעה) על מחירי המלונות בעיר.

אך למרות העומס הצפוי בעיר במהלך חודש ספטמבר, גם בחודש זה יש מגוון עצום של הופעות, אירועים ופסטיבלים המתקיימים בניו יורק ומושכים קהל רב של תושבים ומטיילים כאחד.


אספנו לכם מגוון אירועים והופעות שמתרחשים בניו יורק בחודש ספטמבר 2023. תהנו!


 


  • NYC Broadway Week

שבוע ברודווי ניו יורק

איפה?

מתי?

כמה עולה?


שבוע ברודווי הוא חגיגת תיאטרון דו-שנתית שמתקיימת מאז שנת 2011 המציעה כרטיסים מוזלים בברודווי. על כל כרטיס שאתם רוכשים, אתם מקבלים עוד כרטיס אחד בחינם!

למרות שהוא נקרא שבוע ברודווי, הוא למעשה נמשך הרבה יותר מ-7 ימים. שבוע ברודווי נחגג בניו יורק פעמיים בשנה: בכל חורף ובכל קיץ.

שבוע ברודווי בספטמבר הקרוב יתקיים בין ה-4 ל-17 בספטמבר. מומלץ להיכנס לאתרי הכרטיסים הגדולים כמו טיקט-מאסטר וסיט-גיק כדי להתעדכן בהצגות הזמינות במסגרת שבוע ברודווי.

צפייה מהנה!




 

  • Uptown Night Market


אירועים בניו יורק

איפה?

מתי?

כמה עולה?


הפסטיבל הגדול ביותר שמאחד יחדיו אוכל, תרבות וקהילה בעיר ניו יורק חוזר בפעם השלישית!

השנה, שוק הלילה של Uptown יתקיים ביום חמישי השני של כל חודש במערב הארלם ממאי עד אוקטובר. הפסטיבל חוגג תרבויות מגוונות מרחבי העולם, יכלול מגוון הופעות ופעילויות לכל המשפחה.

מאכלים ייחודיים וטעימים מרחבי העולם במגוון דוכני מזון לאורך השוק. חובבי אוכל ותרבות? הפסטיבל הזה הוא בשבילכם.


 

  • The Tributes In Light


מיצג זיכרון לאסון התאומים ניו יורק

איפה?

מתי?

כמה עולה?


ה-11 בספטמבר הוא זמן להתבוננות ולהיזכרות באלה שהלכו לעולמם במהלך פיגועי הטרור הנוראים בשנת 2001.

גראונד זירו הוא מקום האבל וההנצחה של רבים מקרובי משפחתם של הקורבנות וטקס הוקרה מתקיים בזירת הפיגועים בו יוקראו שמות הנפטרים.

המקומות שבהם עמדו פעם מגדלי התאומים מסומנים על ידי "The Tributes In Light", מצבת אור שנוצרה על ידי 88 אורות המוקרנים לשמי הלילה. ניתן לראות את מיצג האור המרגש הזה עד למרחק של 100 קילומטרים.



 
  • Bryant Park Picnic Performances


ברייאנט פארק ניו יורק

איפה?

מתי?

כמה עולה?


אם אתם נמצאים בניו יורק בספטמבר הקרוב, אל תפספסו את "מופעי הפיקניק" בראיינט פארק כחלק ממסלול החופשה שלכם בניו יורק!

מגוון הופעות מוזיקה חינמיות בלב הפארק הירוק והנהדר הזה, ביחד עם אווירה נהדרת, אירועים מגניבים, והרגשה של ניורקר אמיתי ביחד עם אלפי תושבי ניו יורק שמגיעים לפארק.

נסו להגיע עם שמיכה להניח על הדשא, כריכים ומיץ\קפה קר ותרגישו כמו ניורקרים אמיתיים.

הופעות הפיקניק של בראיינט פארק הן חלק מסדרת ההופעות החינמיות שמתקיימות בכל קיץ בניו יורק. תהנו!


 
  • תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה - SUMMIT



איפה?

מתי?

כמה?


תצפית חדשה שנפתחה בניו יורק בשנת 2021. סאמיט מציע תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית מושכת אליה כל יום תיירים ומבקרים רבים שבאים להנות מקו הרקיע המרשים של ניו יורק.

התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש במידטאון ניו יורק בשם "One Vanderbilt".

המבקרים יהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק מגובה של כ-364 מטרים. בתוספת תשלום ניתן לעלות גם במעלית שקופה מזכוכית המעניקה חוויה מיוחדת במיוחד. מתחם התצפית כוללת ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית וייחודית המפוזרות במתחם.





 

לסיכום, גם בחודש ספטמבר בניו יורק יש מגוון עצום של אירועים ואטרקציות שוות בכל רחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב ומתחבר אליו. מומלץ להגיע לאירועים שמתקיימים בחוץ עם בקבוק שתייה קטן כי חלק מהאירועים מתקיימים במזג אוויר חם ולח. מומלץ גם להגיע מוקדם כדי לתפוס מקומות טובים, במיוחד באירועים החינמיים שמושכים המוני אנשים.


ניו יורק למטייל הישראלי

לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!



コメント


bottom of page