top of page

ספטמבר בניו יורק | מה עושים החודש בניו יורק | ספטמבר 2024


חודש ספטמבר בניו יורק

חודש ספטמבר בניו יורק מביא עימו את תחילתו של הסתיו ברחבי ניו יורק. מזג אוויר בחודש ספטמבר מתחיל מעט להתקרר, אבל עדיין די חם אז אין מה להביא מעיל רציני, מספיק ז'קט דק לערבים קרירים שיכולים להגיע מדי פעם. אל תשכחו נעלי הליכה טובות והמון אנרגיה, וצאו לגלות את רחובות ניו יורק בחודש ספטמבר.


הטמפרטורות הממוצעות בחודש ספטמבר נעות בין 20 מעלות ל-27 מעלות, כך שמומלץ מאוד להביא ביגוד קצר וקליל ולצאת מהמלון עם מספיק שתייה בתיק. חודש ספטמבר נחשב לעמוס מעט פחות מאשר חודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) אך העיר עדיין גדושה בתיירים מכל העולם.


בחודש ספטמבר בניו יורק אווירת הסתיו מורגשת ברחובות העיר עם מגוון אירועים באוויר הפתוח ובפארקים השונים בעיר. המבקרים בעיר ניו יורק בחודש ספטמבר ייהנו מפסטיבל הסרטים השנתי, פתיחת עונת הפוטבול NFL, הצגות ברודווי מדהימות ומרגשות, שבוע האופנה של ניו יורק ועוד שלל אטרקציות ואירועים שווים.


אספנו בשבילכם מספר אטרקציות ואירועים בולטים שיתקיימו במהלך חודש ספטמבר בניו יורק. תהנו!


 

עדיין לא מצאתם מלון בניו יורק? הכנו בשבילכם רשימה של המלונות המומלצים ביותר בניו יורק - לחצו כאן למעבר לרשימת המלונות המלאה 🏨

 

ספטמבר בניו יורק - פסטיבל הסרטים של ניו יורק

חודש ספטמבר בניו יורק

פסטיבל הסרטים טרייבקה או פסטיבל הסרטים של ניו יורק (New York Film Festival) הוא אירוע שנתי המתקיים בשכונת טרייבקה במנהטן. הפסטיבל השנה ייפתח ב-27 לספטמבר. הפסטיבל נוסד בשנת 2002 על ידי השחקן רוברט דה נירו, המפיקה ג'יין רוזנטל ואיש הנדל"ן קרייג האטקוף, ומציג מגוון רחב של סרטים עצמאיים, סרטים דוקומנטריים וסרטים קצרים מרחבי העולם.

עם התמקדותו בכישרונות צעירים וקידום גיוון תרבותי, פסטיבל הסרטים טרייבקה הפך לאחד מפסטיבלי הסרטים המשפיעים והיוקרתיים ביותר בעולם.


בנוסף להקרנות סרטים, הפסטיבל כולל גם דיוני פאנל, שיחות עם בכירים בתעשייה ואירועים מיוחדים אחרים המושכים יוצרי קולנוע, אנשי מקצוע וחובבי קולנוע מכל רחבי העולם. לכל מי שמתעניין בקולנוע או פשוט מחפש חוויה תרבותית מרגשת, פסטיבל הסרטים טרייבקה הוא אירוע חובה.



הפסטיבל מציג את מיטב הקולנוע העולמי, כולל סרטים עלילתיים, דוקומנטריים וסרטים קצרים, רבים מהם בבכורה צפון אמריקאית. אם אתם חובבי קולנוע ומתכננים ביקור בניו יורק בספטמבר, זהו אירוע חובה. ההשתתפות בפסטיבל היא הזדמנות לראות סרטים שטרם יצאו לאקרנים, לפגוש יוצרי קולנוע ולהיות חלק מהקהילה הקולנועית הבינלאומית.



 

ספטמבר בניו יורק - שבוע האופנה של ניו יורק

חודש ספטמבר בניו יורק

שבוע האופנה בניו יורק הוא אירוע אופנה בינלאומי מרכזי המתקיים פעמיים בשנה, בסתיו ובאביב. האירוע הזה הוא חגיגה של עיצוב, טרנדים, ויצירתיות, מושך אליו מעצבים מפורסמים, סלבריטאים, ובלוגרים מכל העולם. אם אתם בניו יורק בתקופת שבוע האופנה, תוכלו לחוות את האווירה התוססת, לראות את התצוגות המרהיבות, ולגלות את הטרנדים החדשים ביותר בעולם האופנה. בין אם אתם חובבי אופנה מושבעים או סתם סקרנים, שבוע האופנה בניו יורק הוא חוויה בלתי נשכחת.





שבוע האופנה בניו יורק ייפתח ב-6 לספטמבר. הכניסה לתצוגות הרישמיות של הפסטיבל היא למוזמנים בלבד אך יש מגוון אירועים סביב הפסטיבלים שלהן קל יותר להשיג כרטיסים ולהשתתף בחוויה.



 

ספטמבר בניו יורק - פסטיבל האוכל של סן ג'נארו בליטל איטלי

חודש ספטמבר בניו יורק

פסטיבל סן ג'נארו: חגיגה איטלקית בלב ניו יורק


רוצים לחוות את ניחוח איטליה בלב העיר הגדולה? פסטיבל סן ג'נארו הוא האירוע בשבילכם! מדי שנה, בשכונת ליטל איטלי במנהטן, מתקיים פסטיבל רחוב ענקי המוקדש לחגיגות איטלקיות מסורתיות. במשך 11 ימים, הרחובות מתמלאים בדוכני אוכל טעימים, מוזיקה חיה, תהלוכות צבעוניות, תחרויות אכילה מטורפות, ואווירה שמחה ובלתי נשכחת. זהו הזמן המושלם לטעום את הטעמים האיטלקיים האהובים עליכם, ללכת לאיבוד בשכונת ליטל איטלי המקסימה, ולצלול לתוך התרבות העשירה של הקהילה האיטלקית בניו יורק.





פסטיבל האוכל סן ג'נארו יתחיל בתאריך ה-12 לפסטמבר ויימשך עד ה-22 לספטמבר. תהנו!



 

ספטמבר בניו יורק - POST MALONE בהופעה מחשמלת

חודש ספטמבר בניו יורק

לכל חובבי ההיפ הופ שמגיעים לביקור בניו יורק במהלך חודש ספטמבר הקרוב, יש לנו חדשות מרגשות! פוסט מאלון, אחד הראפרים המצליחים בעולם, יגיע לעיר למספר הופעות בלתי נשכחות.


זו ההזדמנות שלכם לחוות את המוזיקה המדהימה שלו בלייב, לצד עשרות אלפי מעריצים נלהבים.

ההופעות יתקיימו במהלך חודש ספטמבר: ב-14, 23 וב-29 לספטמבר. מומלץ להזמין כרטיסים מראש, כיוון שהם צפויים להיחטף במהירות.





פוסט מאלון ידוע בהופעותיו האנרגטיות והסוחפות, שמשלבות את מיטב הלהיטים שלו כמו "Rockstar", "Sunflower" ו-"Circles" ביחד עם חומרים חדשים. בנוסף, הוא ידוע ביכולת החיבור הייחודית שלו לקהל, מה שהופך כל הופעה לחוויה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד.



 

ספטמבר בניו יורק - Global Citizen Festival

אטרקציות בספטמבר בניו יורק

פסטיבל Global Citizen, פסטיבל המוזיקה השנתי הפופולרי ביותר שמתרחש במדשאה הגדולה בסנטרל פארק מאז שנת 2012, יתקיים בחודש ספטמבר וחלק מהאומנים כבר פורסמו: פוסט מאלון, דוג'ה קאט, ג'לי רול וראו אלחנדרו יעמדו בראש החגיגות של הסתיו ב-28 בספטמבר, ולהקות נוספות ייחשפו בקרוב. הפסטיבל מתמקד בדרכים לשים קץ לעוני קיצוני ברחבי העולם. כרגיל, הכרטיסים לקונצרט הם בחינם. עם זאת, כדי להרוויח אותם, עליכם להתחייב לעשות מעשה טוב למען שינוי חיובי בעולם באפליקציית Global Citizen או באתר האינטרנט של הפסטיבל.





במהלך הפסטיבל, מרכז הסנטרל פארק יהפוך לבמה ענקית לקהל רחב מכל רחבי ניו יורק והעולם. עשרות אלפי אנשים מכל רחבי העולם יתאספו יחד כדי לחגוג מוזיקה, תרבות ופעילות חברתית חיובית. האווירה בפסטיבל היא חשמלית ומלאת אנרגיה, והופעות האומנים הן חוויה בלתי נשכחת. אם תצליחו להשיג כרטיס לאירוע הזה - בהחלט מצפה לכם חוויה שלא תשכחו במשך הרבה מאוד זמן.


 

ספטמבר בניו יורק - אירועי יום הזיכרון ה-11 בספטמבר

אטרקציות בספטמבר בניו יורק

בכל 11 בספטמבר, ניו יורק עוצרת לרגע של התבוננות והנצחה. גראונד זירו, המקום בו פעם ניצבו מגדלי התאומים, הופך למקדש זיכרון מרגש. אלפי אנשים מכל העולם מתאספים כאן כדי להנציח את קורבנות הפיגוע, להקשיב לקריאת השמות ולשתף ברגשותיהם. הטקס המרגש הזה הוא חוויה עוצמתית שמשלבת כאב עמוק עם תקווה עזה לעתיד טוב יותר. אם תבואו לניו יורק בספטמבר, הקדישו זמן לביקור במקום זה, ותחוו חלק מההיסטוריה המורכבת של העיר.




ניו יורק היא העיר שנפגעה הכי קשה מהתקיפות ב-11 בספטמבר 2001. העיר נזכרת בטרגדיה הזו בכל שנה בטקסים מרגשים ובאירועים מיוחדים. מבקרים יכולים לטייל במרכז, להתבונן בשמות של הקורבנות החקוקים על הקירות ולהניח פרחים ונרות זיכרון. ביקור באתרי הזיכרון בניו יורק הוא הזדמנות מרגשת להתעמק בהיסטוריה הטרגית של העיר ולהבין את העמידות והחוסן של תושביה.



 

תצפית על העיר מלמעלה - SUMMIT

חודש אוגוסט בניו יורק

תצפית על העיר ניו יורק מלמעלה, מול השמיים הכחולים של חודש אוגוסט בניו יורק, הוא בילוי מושלם למבקרים בניו יורק בפעם הראשונה וחוויה שלא תשכחו במשך הרבה זמן.

הסאמיט מציע תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש באזור מידטאון בשם "One Vanderbilt".



המבקרים בתצפית ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של 364 מטרים. מתחם התצפית כולל ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית המפוזרות במתחם.

התצפית נחשבת למבוקשת מאוד (מאוד!) בקרב תיירים בעיר ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים וממחסור בכרטיסים בתאריכים הרצויים לכם.



 

ספטמבר בניו יורק - פתיחת עונת ה-NFL

אטרקציות בספטמבר בניו יורק

הענף הכי אמריקאי שיש חוזר לעוד עונה גדולה: עונת ה-NFL נפתחת!

ענף ספורט הכי אמריקאי הוא הפוטבול. אל תתבלבלו עם הכדורגל (Soccer), מדובר בענף ספורט שונה לחלוטין. פוטבול נחשב ממש לספורט הלאומי של ארצות הברית, ובכל סוף שבוע אתם תוכלו לראות עשרות אלפים מתושבי ניו יורק עם צעיפים, כובעים וחולצות של הג'אט והג'ייאנטס.

עונת משחקי הפוטבול לשנת 2024-2025 תתחיל ביום חמישי ה-5 ספטמבר. העונה מסתיימת בחודש פברואר 2025 כך שגם אם אתם לא מגיעים החודש לעיר, יש לכם מספיק זמן לתפוס משחק.



שתי קבוצות הפוטבול של ניו יורק הן ה-New York Giants וה-New York Jets. שתיהן משחקות באיטדיון ה-MetLife הענקי (כ-80,000 מקומות ישיבה) שממוקם בניו ג'רזי.



 

ספטמבר בניו יורק - Madison Square Garden Tour Experience

אטרקציות בספטמבר בניו יורק

אוהבים כדורסל אמריקאי? משוגעים על ה-NBA? לא יכולים להמתין עד פתיחת העונה הרשמית בחודש אוקטובר?


אז סיור באולם הכי מיתולוגי בליגה, המדיסון סקוור גארדן בניו יורק בחודש ספטמבר היא חוויה בדיוק בשבילכם. בסיור המיוחד הזה המבקרים מסיירים באזורים שרוב האוהדים לא מגיעים אליהם כאשר הם מגיעים לצפות במשחק NBA רגיל.


במהלך הסיור תיכנסו אל מאחורי הקלעים של האולם המפורסם (המכונה "המכה") הזה כדי לראות מקומות מיוחדים, לבקר בחדרי ההלבשה של השחקנים ולשמוע על ההיסטוריה המפוארת של האולם הכי מפורסם ב-NBA. הסיור נחשב לאטרקציה פופולרית במיוחד ולכן מומלץ לבצע הזמנה מראש  ובכך אתם יכולים להבטיח סיור ביום ובשעה המועדפת עליכם.



הסיור מודרך על ידי מדריך מקצועי, וכולל כניסה לאזורים "אקסקלוסיביים" של המדיסון סקוור גארדן. הכניסה חינם לילדים בגיל 5 ומטה. ההדרכה מתבצעת בשפה האנגלית. במהלך הסיור יש וויפי חינם בתוך האולם כדי שתוכלו לשתף את החוויה המיוחדת הזאת לכל החברים באופן מיידי. תהנו!



 

ספטמבר בניו יורק - African American Day Parade

אטרקציות בספטמבר בניו יורק

African American Day מצעד Parade מצעד

מדובר באחד המצעדים הססגוניים והשמחים של העיר במהלך השנה, והוא מושך אליו מאות אלפי צופים. המצעד המרהיב חוגג את המורשת והתרבות האפרו-אמריקנית, עם מקהלות, להקות מוזיקה, רקדנים, ונבחרות מוסיקה מקצועיות.

האווירה בשכונות הסובבות את מסלול המצעד היא חגיגית וססגונית, עם דוכני אוכל מסורתי, אמנות אפריקאית ועוד. האירוע מהווה הזדמנות מצוינת למבקרים בניו יורק להכיר מקרוב את התרבות והמורשת האפרו-אמריקנית העשירה של העיר. השתתפות במצעד היא חוויה מיוחדת שתעצים את חוויית הביקור בהארלם ובניו יורק בכלל.




זאת השנה ה-55 (!!) שהמצעד מתקיים והשנה הוא יתקיים ביום ראשון, 15 בספטמבר החל משעה 12:30. המצעד יעבור ב-רחוב 111 - רחוב 136 ADAM CLAYTON POWELL JR BLVD (7th Ave).



 

ספטמבר בניו יורק - TITANIQUE - MUSICAL

אטרקציות בספטמבר בניו יורק

רוצים לגלות מה באמת קרה לג'ק ורוז באותו לילה גורלי על הסיפון?

זוהי הצגה מושלמת ורומנטית לערב מהנה בחודש ספטמבר בניו יורק הקסומה.

ההצגה מתחילה כאשר סלין דיון (לא סלין בעצמה - שחקנית) מגיעה לסיור במוזיאון הטיטאניק ומקסימה את הקהל, ומציירת בקולה המיוחד את מהלך הרגעים והדמויות האהובות מהסרט טיטאניק. עם קולות מרגשים ורגעים מיוחדים על האונייה המפורסמת, טיטאניק הוא מסע מוזיקלי מיוחד במינו, מפוצץ בנוסטלגיה ואהבה.



כאשר המוזיקה של סלין דיון מתחברת עם הסרט "טיטאניק", זוכה 11 אוסקרים, אתם מקבלים חגיגה מוזיקלית שהופכת את אחד מסיפורי האהבה הגדולים בכל הזמנים לערב מושלם ורומנטי!



 

ספטמבר בניו יורק - שייט סביב ניו יורק על נהר ההדסון

אטרקציות בספטמבר בניו יורק

שייט רומנטי על נהר ההדסון בחודש ספטמבר!

מחפשים דרך מיוחדת לראות את נופיה של העיר ניו יורק? שיט בשקיעה לאורך נהר ההדסון או נהר האיסט ריבר היא דרך מיוחדת ורומנטית לראות את נופיה הקסומים של העיר ניו יורק.

השייט נמשך בין שעה וחצי לשעתיים במהלכם חולפים על פני קו הרקיע המרשים של מנהטן, פסל החירות, גשר ברוקלין וגשר מנהטן ועוד.



אתם מוזמנים להנות משייט בלתי נשכח בין נופיה המדהימים של ניו יורק, על רקע השקיעה המקסימה של חודש ספטמבר בניו יורק. שייט נעים!



 

לסיכום, בחודש ספטמבר בניו יורק יש שלל אירועים ואטרקציות למבקרים בעיר ניו יורק וביחד עם מזג האוויר הנעים של תחילת הסתיו, העיר מתמלאת באווירה קסומה במיוחד. בחודש ספטמבר יתקיימו מגוון אירועים שווים ברחבי ניו יורק וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. מומלץ לצאת החוצה עם ביגוד קליל ונוח, אך עדיין יכולים להיות כמה ערבים קרירים במהלך ספטמבר.

נהניתם מהמאמר? שתפו אותו עם בן משפחה או חבר שאוהבים את ניו יורק כמוכם.

 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

1,423 צפיות

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page