top of page

ארבעים (40) אטרקציות שוות בניו יורק | אטרקציות בניו יורק | מעודכן [2024]


אטרקציות בניו יורק

ביקור בעיר ניו יורק הוא חוויה אמיתית ומרגשת, כאשר העיר ניו יורק מציעה מגוון כה גדול של אטרקציות, מוזיאונים, פעילויות ואתרים מרתקים עד כדי כך שאפילו חודש שלם לא יספיק כדי לבקר בכולן. למרות המגוון הגדול, ישנן כמה אטרקציות בניו יורק שנחשבות לפופולריות מאוד ולכאלו שאף נחשבות ל"חובה" עבור מי שמבקר בעיר בפעם הראשונה.

אז כדי שלא תפספסו את האטרקציות השוות ביותר, ריכזנו עבורכם במאמר הבא רשימה מפורטת עם ארבעים (40!!!) אטרקציות שוות בניו יורק כולל כל המידע העדכני ביותר ל-2024. תהנו!


בנוסף, הכנו לכם גם מדריך מפורט ופשוט כיצד לרכוש כרטיסים לכל האטרקציות הכי שוות בניו יורק דרך אתר Viator.


אז פנו לכם כמה דקות ובואו ונתחיל.

 

1. תצפית דה אדג' - The Edge

אטרקציות בניו יורק

תצפית דה אדג' The Edge נפתחה בשנת 2020. תמצאו בה את מרפסת התצפית הפתוחה הגבוהה ביותר בכל חצי הכדור המערבי. המרפסת בעצם "נשלפת" מהבניין עצמו ונראה כאילו היא מרחפת בין שמיים לארץ בגובה של 345 מטר.

בתצפית ישנה בנוסף רצפת זכוכית שקופה ומיוחדת מאוד, שמאפשרת לעמוד ממש "מעל" לרחוב הניו-יורקי הסואן בגובה של מאות מטרים באוויר. התצפית כאמור נפתחה ב-2020 וצברה מאז ביקורות מעולות מהמבקרים וברשתות החברתיות, בעיקר בזכות הנוף הפתוח של דאון-טאון מנהטן ומרפסת הזכוכית המיוחדת שמשקיפה על הנוף המשגע של מנהטן ונהר ההדסון. אל תפספסו.



 

2. בניין האמפייר סטייט - Empire State Building

אטרקציות בניו יורק

אמפייר סטייט, הוא הבניין המפורסם ביותר בניו יורק ואחד הבניינים המפורסמים בעולם כולו.

הוא גם הבניין השביעי בגובהו במנהטן. בבניין ישנה תצפית מפורסמת המתפרסת על 2 קומות שלמות: קומה 86 וה-102 ומהן תוכלו להשקיף במבט פנורמי על מרכז מנהטן ולראות את כל העיר מלמעלה.


מומלץ להגיע לתצפית לקראת השקיעה ולהנות מהנוף של שעות היום ומהאורות הנוצצים של העיר לאחר רדת החשכה. כדאי לקחת בחשבון תורים ארוכים בתקופת הקיץ ועל מנת לחסוך את ההמתנה בתורים מומלץ לקנות כרטיסים מראש אונליין.

בנוסף, ישנה אפשרות לשדרג את הכרטיס שלכם בעד תשלום נוסף ולרכוש כרטיס כניסה ללא תור ואז יקדמו אתכם לתחילת התור בכל אחד מהתורים שיש להמתין בהם בדרך לתצפית.



 


3. גשר ברוקלין - Brooklyn Bridge

אטרקציות בניו יורק

גשר ברוקלין הוא אחד הסמלים המפורסמים ביותר של העיר ניו יורק. זהו יעד חובה לכל מי שמבקר לראשונה בעיר. הגשר הוא יעד תיירותי פופולרי מאוד ועשרות אלפי מבקרים חוצים אותו בכל יום.


זהו הגשר היפה ביותר (לדעתנו) מבין כל הגשרים המחברים את מנהטן לשאר חלקי העיר והנוף הנשקף תוך כדי חצייה של הגשר, קו הרקיע של מנהטן והנהר, הוא פשוט מהפנט.

גשר ברוקלין נפתח לראשונה לתנועה בשנת 1883. הגשר הוא אחד משלושת הגשרים המחברים בין מנהטן לברוקלין. ניתן לעבור בו בארבע דרכים שונות: ברגל, ברכב, באופניים וברכבת.


ההמלצה שלנו היא לחצות את הגשר לכיוון ברוקלין בשעות אחר הצהריים ולחזור לכיוון מנהטן בשעת השקיעה ולהנות מהמראה המהמם של קו הרקיע המואר של מנהטן בשעת השקיעה והערב.



 

4. טופ אוף דה רוק - Top Of The Rock

אטרקציות בניו יורק

טופ אוף דה רוק הוא שמה של התצפית המפורסמת של מגדל רוקפלר סנטר (Rockefeller Center) וביחד עם התצפית בבניין האמפייר סטייט, זוהי התצפית הוותיקה בעיר (התצפית נפתחה בשנת 1933). התצפית ממוקמת במרכז מנהטן בבניין במתחם רוקפלר, שכולל בתוכו בניינים אייקונים נוספים כמו אולם רדיו סיטי, אולפני NBC ועוד.

נקודת התצפית, שנמצאת בבניין המרכזי, מכונה "טופ אוף דה רוק" ועברה שיפוץ נרחב לפני כמה שנים. היא ממוקמת בקומה ה-70 בגובה של 260 מטרים, ומאפשרת תצפית נהדרת לסנטרל פארק, לכל השדרות המרכזיות של מנהטן וגם אפשרות להשקיף לעבר בניין האמפייר סטייט במלוא הדרו.



 

5. מוזיאון ואתר ההנצחה לאירועי 11.9 - 9/11 Memorial & Museum

אטרקציות בניו יורק

האנדרטה והמוזיאון הלאומי ל-9/11 בניו יורק עומדים כהנצחה לאירועים הטראגיים שהתרחשו ב-11 בספטמבר 2001.

האנדרטה כוללת שתי בריכות תלת-ממדיות עצומות, כאשר כל אחת ממוקמת במיקום שבו עמדו המגדלים המקוריים. מפלי המים שיורדים מהבריכות שוצפים כאשר סביבם מעקי ברונזה הנושאים את שמותיהם של כמעט 3,000 אנשים שאיבדו את חייהם בפיגועים.


המוזיאון לאירועי 11 בספטמבר ממוקם בסמוך לאנדרטה, ומספק מבט מעמיק לאירועי ה-11 בספטמבר עם תערוכות מרגשות, פריטים שהוצאו מתוך הבניינים הבוערים, עדויות אישיות מצמררות ותצוגות אינטראקטיביות.

ישנם בדרך כלל תורים ארוכים בכניסה למוזיאון, לכן כדאי להיערך מראש ולרכוש כרטיסים מבעוד מועד.



 

6. תצפית וואן וורלד - One World Observatory

אטרקציות בניו יורק

תצפית One World נמצאת במיקום מיוחד - בבניין הגבוה ביותר בניו יורק, והבניין השביעי בגובהו בעולם! הדרך במעלית מקומת הקרקע עד לקומת התצפית אורכת כ-50 שניות, במהלכן מוקרן סרט המספר את סיפורה של ניו יורק וההתפתחות העצומה של העיר משנת 1600 ועד היום.

לאחר היציאה מהמעלית, אתם תראו את המסכים עולים אט אט, ואת כל הנוף המדהים של מנהטן-תחתית, נהר ההדסון ופסל החירות נפרש מול עיניכם.

לאחר מכן תתקדמו אל מרכז התצפית, אזור מעוצב עם פעילויות אינטראקטיביות מיוחדות. הזמן המומלץ ביותר לביקור בתצפית הוא כשעה לפני השקיעה, כדי להנות מהנוף המשגע של העיר גם בשעות היום וגם בשעת השקיעה (והלילה) כאשר כל אורות העיר מנצנצים. בחודשי הקיץ המקום עמוס מאוד כך שמומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש.



 

7. טיילת ההיי- ליין - The High Line

אטרקציות בניו יורק

טיילת ההיי-ליין היא מסילת רכבת לשעבר שהפכה לטיילת ופארק ציבורי יפיפייה. מדובר בטיילת שהיא בעצם פארק פתוח באורך של יותר מ-2 ק"מ שעוברת בין הנופים מדהימים של שכונת צ'לסי ונהר ההדסון.

הפארק נמצא בין הווסט ווילג' מדרום ובין רובע צ'לסי מצפון. הכניסה הדרומית נמצאת ברחוב גאנסוורט (Gansevoort), המסתעף מרח' 14 מערב והכניסה הצפונית נמצאת (בשלב הנוכחי) ברח' 30 מערב ופינת השדרה העשירית.

לאורך טיילת ההיי-ליין תמצאו מגוון יצירות אומנות מיוחדות, ספסלים לישיבה, עמדות מילוי מים קרים ואפילו אירועי תרבות מתקיימים בפארק מדי פעם. אם אתם נמצאים בניו יורק, אל תפספסו את הטיילת הנהדרת הזאת.



 

8. טיימס סקוור - Times Square

אטרקציות בניו יורק

טיימס סקוור היא אחת מהאטרקציות הפופולריות ביותר בניו יורק. מדובר בכיכר המפורסמת ביותר בעולם ובלב הפועם של העיר ניו יורק. כאשר אתם עומדים במרכז הכיכר, בשעות הערב, כאשר כל האורות מהמסכים שסביבכם מרצדים בלי הפסקה - אתם באמת יכולים להרגיש לזמן קצר שאתם עומדים במרכז העולם.


הכיכר ממוקמת במפגש של שדרת ברודווי ורחוב 42, במרכז מנהטן. טיימס סקוור ידועה בזכות שלטי הלד הענקיים שלה, הופעות הרחוב שלה וההמולה הבלתי פוסקת. טיימס סקוור הוא מקום נהדר לבלות בו ולספוג את האווירה המחשמלת של העיר ניו יורק. אתם יכולים ללכת למרכז הכיכר, לראות את כל שלטי הלד ולהאזין למוזיקה מההופעות הרחוב.


אם אתם מחפשים חוויה קצת יותר מעמיקה, אתם יכולים לקחת סיור מודרך סביב טיימס סקוור. ישנם מספר חברות שונות שמציעות סיורים מודרכים בטיימס סקוור, שכוללים סיפורים על ההיסטוריה של המקום והאנשים והאירועים שהפכו את הכיכר הזו לאחד המקומות המפורסמים בעולם.



 


9. מעבורת סטטן איילנד - Staten Island Ferry

אטרקציות בניו יורק

מעבורת סטטן איילנד היא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בניו יורק. היא חינמית לחלוטין ומציעה נופים מדהימים של גשר ברוקלין, דאון-טאון מנהטן ובעיקר של פסל החירות.


מעבורת סטטן איילנד פועלת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, והיא שטה בין מנהטן לסטטן איילנד כל 30-20 דקות. השיט במעבורת אורך כ-25 דקות וזוהי דרך מצוינת לראות את העיר מזווית אחרת.


טיפים חשובים לנוסעים במעבורת סטטן איילנד:

  • כאשר תכנסו לאולם הנוסעים לעיתים תתקלו בתורים ארוכים, אבל המעבורת יוצאת בכל 20 דקות ואתם לא תחכו יותר מדי עד שתעלו למעבורת, אז לא להילחץ.

  • אם אתם רוצים לצלם תמונות טובות של פסל החירות, כדאי לעמוד בצד שמאל של המעבורת כאשר היא שטה ממנהטן.

  • אם אתם מטיילים עם ילדים, כדאי לקחת אותם למרפסת המעבורת כדי שיוכלו לראות את הנוף טוב יותר.



 

10. סנטרל פארק - Central Park

אטרקציות בניו יורק

סנטרל פארק הוא ללא ספק הפארק המפורסם ביותר בארצות הברית ואולי גם בעולם כולו, ולא בכדי. זהו "נווה מדבר" עירוני רחב ידיים בשטח של יותר מ-840 דונם בלב מנהטן, עם מרחבי דשא עצומים, אלפי עצים ואגמים מלאכותיים מדהימים.


אתם יכולים לצאת לטיול קליל סביב האגם או לצאת לריצה באחד מעשרות המסלולים לאורך הפארק, לקנות קפה וכריך מאחד מבתי הקפה הסמוכים ולעשות פיקניק על הדשא, לצאת לשיט בסירה ללב האגם או לצפות באחד מהנגנים והזמרים שמופיעים לקהל הרחב בלב הפארק.

גם לחובבי טבע צפויה אטרקציה בדמותם של מגוון חיות שהפכו את הפארק לביתם כמו סנאים, ציפורים מיוחדות וצבי ים. אם אתם נמצאים בביקור בניו יורק, תעשו לעצמכם טובה ואל תוותרו על ביקור בסנטרל פארק.


 

11. ברייאנט פארק - Bryant Park

אטרקציות בניו יורק

ברייאנט פארק הוא פארק ציבורי גדול וירוק בשטח של כ-9 דונם הממוקם בלב מידטאון מנהטן. זה מקום נהדר לעשות פיקניק על הדשא או או סתם להירגע על הדשא מהמולת היום.


בברייאנט פארק מתקיימים גם מגוון אירועים ציבוריים כמו ירידים ושווקים שונים, הקרנת סרטים על מסך ענק בחודשי הקיץ, שיעורי יוגה שפותחים לקהל רחב, פסטיבלים שונים והופעות של אומנים מפורסים ועוד.


 

12. פארק גשר ברוקלין - Brooklyn Bridge Park

אטרקציות בניו יורק

פארק גשר ברוקלין (Brooklyn Bridge Park) נמצא ממש מתחת לגשר ברוקלין המפורסם.

הפארק השקט והרגוע הזה כולל אזורים שונים המציעים אטרקציות מיוחדות. הפארק מציע תצפית מדהימה אל גשר ברוקלין ואל גורדי השחקים של מנהטן, ומרשים במיוחד בלילה כאשר אורות העיר משתקפים על פני המים.


ניתן להגיע לפארק בקלות באמצעות הליכה על גשר ברוקלין - מכיוון מנהטן ואז פנייה שמאלה לכיוון הפארק או באמצעות מעבורת של העיר ניו יורק ממנהטן לתחנת פארק ברוקלין.



 

14. פסל הווסל - THE VESSEL

אטרקציות בניו יורק

ה-VESEEL הוא אחד הפסלים המפורסמים ביותר בניו יורק, והמזוהה ביותר עם אזור הדסון יארדס. הפסל נבנה בשנת 2016 כחלק מהפיתוח של אזור הדסון יארדס ונפתח לציבור במרץ 2019, ועלות הבנייה הגיעה ליותר מ-200 מיליון דולר. הפסל הוא אטרקציה תיירותית פופולרית, והוא מושך אליו מבקרים מכל העולם. האזור הפסל הוא מקום נהדר לצלם תמונות, וליהנות מהנופים של מנהטן.

עקב מקרים מצערים של מבקרים שקפצו מראש הפסל, ב-2021 הוחלט לא לאפשר לעלות על הפסל והכניסה אליו סגורה בימים אלו.

אם אתם מבקרים בניו יורק, אל תפספסו את ההזדמנות לראות את ה-VESEEL מקרוב. זהו פסל מרשים ומיוחד מאוד, שלא כדאי לפספס.



 

15. תצפית הסאמיט - The Summit

אטרקציות בניו יורק

ה"סאמיט" היא תצפית מרשימה מאוד שנפתחה בניו יורק בשנת 2021 . היא מציעה תצפית מדהימה אל הנוף המשגע של ניו יורק. התצפית מושכת אליה בכל יום תיירים ומבקרים רבים שבאים להנות מקו הרקיע המרשים של ניו יורק. זוהי אחת מהאטרקציות המבוקשות ביותר בניו יורק!

התצפית ממוקמת בגורד שחקים חדש במידטאון בשם "One Vanderbilt". המבקרים ייהנו מנוף פנורמי 360 מעלות של ניו יורק בגובה של כ-364 מטרים. בתוספת תשלום ניתן לעלות גם במעלית שקופה מזכוכית המעניקה חוויה מיוחדת.

מתחם התצפית כוללת ארבע קומות שונות עם תערוכות אמנות מודרנית וייחודית המפוזרות במתחם. זוהי אחת מהתצפיות המבוקשות ביותר בעיר ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש.



 

16. בניין פלאטאיירון - Flatiron Building

אטרקציות בניו יורק

בניין פלאטאיירון, המכונה גם בניין פולר, הוא גורד שחקים היסטורי הממוקם בשדרה החמישית בלב מנהטן. הוא נבנה בשנת 1902, וגובהו 87 מטרים. בניין פלאטאיירון היה גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם בין השנים 1902 ל-1909.


בניין פלאטאיירון תוכנן על ידי האדריכל דניאל ברנהם, והוא נבנה בסגנון האר-נובו. הבניין נקרא על שם צורתו, הדומה מעט למגהץ.

בניין פלאטאיירון הוא אחד מהסמלים המפורסמים ביותר בניו יורק. הוא מופיע בסרטים רבים, כולל "ספיידרמן" ו"גודזילה".


 

17. הספרייה העירונית של ניו יורק - The New York Public Library

אטרקציות בניו יורק

הספרייה הציבורית של ניו יורק נמצאת במבנה ארכיטקטוני מרשים במיוחד בלב מנהטן בצמוד לברייאנט פארק, במפגש בין רחוב 42 והשדרה החמישית.

כאשר תכנסו לספרייה אתם תרגישו כאילו חזרתם מאה שנה (לפחות) אחורה בזמן, עם מדפים עמוסים בספרים ישנים, אור טבעי הנכנס מהחלונות הגבוהים, עמודי אבן רחבים מסותתים, ותקרות מרשימות ומצוירות. המבנה נבנה בשנת 1911 והיא נחשבת לאחת מהספריות המובילות בארה"ב. הספרייה מחולקת לכמה אגפים בהם תמצאו גלריות וחדרים המכילים אוספי ספרים מיוחדים, ואת חלל הספרייה המרכזי. בנוסף בכל חללי הספרייה מוצגות תערוכות מתחלפות.



 

18. גרנד סנטרל טרמינל - Grand Central

אטרקציות בניו יורק

גרנד סנטרל טרמינל היא "התחנה המרכזית" של העיר ניו יורק ונחשבת לתחנה המרכזית הגדולה בעולם. זוהי תחנת רכבת היסטורית הממוקמת בלב מנהטן. גרנד סנטרל טרמינל נפתחה בשנת 1913 והיא נחשבת לפנינה אדריכלית ואטרקציה תיירותית מובילה.

גרנד סנטרל היא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בניו יורק. היא ידועה בזכות הארכיטקטורה היפה שלה, כולל השעון המפורסם שלה, והיא מקום מושלם לצילום תמונות מרהיבות מהטיול שלכם לניו יורק.

גרנד סנטרל היא גם אחת האטרקציות הפופולריות ביותר ל...חתונות. מדי שנה, מאות זוגות מתחתנים במתחם התחנה.

אם אתם מטיילים בניו יורק, אל תפספסו ביקור בגרנד סנטרל. לעמוד במרכז התחנה, באמצע היום, כאשר עשרות אלפי אנשים זורמים מדלתות הכניסה השונות, זוהי חוויה מיוחדת שלא תשכחו במשך הרבה זמן.


 


19. רכבל רווזוולט איילנד - Roosevelt Island Tramway

אטרקציות בניו יורק

הרכבל לרוזוולט איילנד הוא אמצעי תחבורה פופולרי בין מנהטן לרווזולט איילנד. הרכבל נבנה בשנת 1976 והוא מקשר בין רחוב 59 במנהטן לבין רוזוולט איילנד.

הרכבל הוא דרך מהירה ויעילה להגיע לרוזוולט איילנד. הנסיעה ברכבל אורכת כ-5 דקות והיא כוללת נופים מרהיבים של מזרח מנהטן והאיסט ריבר.


הרכבל הוא גם אטרקציה תיירותית פופולרית. מדי שנה, משתמשים ברכבל כ-2 מיליון איש.

אם אתם מטיילים בניו יורק, אל תפספסו את ההזדמנות לקחת את הרכבל לרוזוולט איילנד. זוהי חוויה מיוחדת ודרך מעולה (וזולה במיוחד) לצפות בנופי העיר.



 

הכנו לכם גם מדריך מפורט ופשוט כיצד לרכוש כרטיסים לכל האטרקציות הכי שוות בניו יורק דרך אתר Viator

 

20. המוזיאון להיסטוריה של הטבע - American Museum of Natural History

אטרקציות בניו יורק

המוזיאון לתולדות הטבע, נחשב לאחד מהמוזיאונים הפופולריים ביותר בניו יורק ובארצות הברית. כבר מיד לאחר הכניסה למוזיאון, תועברו לעולם של פלאי טבע ותגליות מדעיות. מבוגרים וילדים כאחד יתלהבו מההעתקים המדהימים של הדינוזאורים העצומים ומערכות אקולוגיות שמביאים את ההיסטוריה של כדור הארץ לחיים ממש מול עיניכם. תוכלו להתבונן בשלדי הדינוזאורים העצומים, העומדים כעדות לעבר הרחוק (מאוד) של כדור הארץ.


המוזיאון מציע מגוון עצום של ההיסטוריה העשירה של הפלנטה שלנו. עשרות מיצגים מדהימים המחולקים לפי אזורים בעולם, ביחד עם תערוכות אינטראקטיביות, מוזיאון הטבע בניו יורק מבטיח חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים.

המוזיאון נחשב לאטרקציה מבוקשת (מאוד!) לכן כדאי לרכוש כרטיסים מראש ולהימנע מהמתנה בתורים הארוכים בכניסה.



 

21. דומינו פארק - Domino Park

אטרקציות בניו יורק

דומינו פארק הוא פארק ציבורי הממוקם בברוקלין. הוא נפתח בשנת 2018 והוא ממוקם באתר שהיה מפעל סוכר מפורסם בעבר. הוא מציע נוף מקסים לנהר ולמנהטן.


בדומינו פארק תמצאו מגוון של מתקנים ציבוריים כמו:

  • מגרש משחקים לילדים.

  • גינת כלבים.

  • מסלולי הליכה ושבילים לרכיבת אופניים.

  • מסעדות ובתי קפה.

אם אתם נמצאים באזור ברוקלין, אל תוותרו על ביקור בפארק המקסים הזה. אפשר לשבת על אחד הספסלים שצופים לכיוון מנהטן ופשוט להירגע מהשקט ומהנוף לכמה רגעים.



 

22. מוזיאון המומה - MOMA - The Museum of Modern Art

אטרקציות בניו יורק

מוזיאון המומה (MoMA) הוא מוזיאון לאמנות מודרנית הממוקם במנהטן, ניו יורק. הוא אחד המוזיאונים הידועים והפופולריים בעולם, והוא מכיל אוסף של כ-200,000 יצירות אמנות, כולל ציורים, פסלים, צילום, סרטים, מוזיקה ועיצוב.

מוזיאון המומה נוסד בשנת 1929 על ידי אבי רוקפלר, לילי בליס ואחרים. המוזיאון ממוקם במבנה שנבנה בשנת 1939 שבנוי בסגנון האר-דקו המיוחד.

מוזיאון המומה מציג תערוכות מתחלפות של אמנות מודרנית ופוסט-מודרנית מכל העולם. המוזיאון גם מציע מגוון תוכניות חינוכיות, כולל סדנאות, הרצאות ופעילויות לילדים.

מוזיאון המומה הוא אטרקציה תיירותית פופולרית, ומבקרים בו מדי שנה יותר מ-7 מיליון איש.



 

23. מוזיאון גוגנהיים - Solomon R. Guggenheim Museum

אטרקציות בניו יורק

מוזיאון גוגנהיים הוא מוזיאון לאמנות מודרנית הממוקם בחלקה המזרחי העליון של מנהטן, ניו יורק. הוא אחד המוזיאונים הידועים והפופולריים בעולם, והוא מכיל אוסף של כ-150,000 יצירות אמנות, כולל ציורים, פסלים, צילום, סרטים, מוזיקה ועיצוב.

מוזיאון גוגנהיים נוסד בשנת 1937 על ידי סולומון ר. גוגנהיים, פילנתרופ יהודי אמריקאי. המוזיאון תוכנן על ידי האדריכל פרנק לויד רייט, והוא נבנה בסגנון הבינלאומי.

מוזיאון גוגנהיים מציג תערוכות מתחלפות של אמנות מודרנית ופוסט-מודרנית מכל העולם. המוזיאון גם מציע מגוון תוכניות חינוכיות, כולל סדנאות, הרצאות ופעילויות לילדים.

מוזיאון גוגנהיים הוא אטרקציה תיירותית פופולרית, ומבקרים בו מדי שנה כ-2.5 מיליון איש.



 

24. שיט לפסל החירות ואליס איילנד - Statue of Liberty & Ellis Island Tour

אטרקציות בניו יורק

פסל החירות, אחד הסמלים האייקוניים ביותר של ניו יורק ואמריקה כולה, ואתם יכולים להגיע אליו הכי קרוב שאפשר.


הסיור כולל ביקור ב"אי החירות" שעליו נמצא הפסל עצמו, והסבר על סיפוריהם של אלה שעברו דרך אליס איילנד, האי שאליו הגיעו המהגרים שנכנסו פעם לארצות הברית בפעם הראשונה. זה סיור גמיש שמאפשר לכם לבחור כמה זמן אתם רוצים לבלות באליס איילנד וכמה זמן בפסל החירות.


האטרקציה כוללת כרטיס הלוך ושוב למעבורת לפסל החירות ולאליס איילנד, ביקור במוזיאון החדש של האי ליברטי וביקור במוזיאון ההגירה באליס איילנד.



 


25. סימולטור ותערוכת RiseNY

אטרקציות בניו יורק

בתוך המתחם המיוחד של RiseNY אתם תקבלו חוויה מיוחדת בת שלושה חלקים אשר תיקח אותכם לשמי העיר, ותחבר אתכם לרגעים ולאתרים המפורסמים ביותר בעיר ניו יורק. המסע באטרקציה הזו מתחיל בסרט עם ריק ברנס, ממשיך בגלריות אשר מעבירות את המשתתפים דרך ההיסטוריה של תרבות הפופ של בעיר ניו יורק. ולאחר מכן גולת הכותרת טיסה מדומה בסימולטור מיוחד, מעל קו הרקיע של ניו יורק, שלוקחת את המשתתפים לגובה 12מטר באוויר. מומלץ לקנות כרטיסים מראש.



 

26. אי המושלים - Governors Island

אטרקציות בניו יורק

אי המושלים הוא אי קטן במפרץ ניו יורק, בקרבת מנהטן. האי שימש בעבר כבית הכלא הפדרלי של ניו יורק, וכיום הוא פארק ציבורי.

אי המושלים הוא מקום פופולרי לביקור, והוא מציע מגוון של פעילויות לזוגות ולמשפחות עם ילדים.

אי המושלים הוא גם מקום היסטורי חשוב, והוא שיחק תפקיד מרכזי בהיסטוריה של ניו יורק. האי היה אתר של מספר מלחמות, כולל מלחמת העצמאות האמריקאית. ה

אי שימש גם כבית הכלא הפדרלי של ניו יורק, ומכלא זה התרחשו בעבר מספר בריחות מפורסמות.

אם אתם מטיילים בניו יורק, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר באי המושלים. זהו מקום יפהפה והיסטורי, והוא מציע מגוון של פעילויות לכל הגילאים. מומלץ לשכור זוג אופניים ולצאת לרכיבה סביב האי המקסים הזה.



 

27. הקרוסלה בפארק גשר ברוקלין - Jane's Carousel - Brooklyn Bridge Park

אטרקציות בניו יורק

קחו את הילדים איתכם או צאו לסיבוב בעצמכם על הקרוסלה של ג'יין, הקרוסלה המפורסמת ביותר בברוקלין.

הקרוסלה נבנתה בשנת 1922 על ידי "חברת המזחלות של פילדלפיה", קרוסלת ג'יין שוחזרה באהבה ונתרמה לפארק גשר ברוקלין על ידי ג'יין ודיוויד ולנטס.

הקרוסלה של ג'יין נפתחה לציבור ב-16 בספטמבר 2011 לאחר עשרות שנים של שיפוץ. היא נמצא ליד רציף המעבורת של פולטון באזור DUMBO של ברוקלין ברידג' פארק.

הקרוסלה של ג'יין היא קרוסלה קלאסית עם 48 סוסים מגולפים ושתי מרכבות.

מהקרוסלה נשקף נוף מרהיב של האיסט ריבר, קו הרקיע של מנהטן תחתית, וגשרי ברוקלין ומנהטן. Jean Nouvel Ateliers, מעצב ואדריכל בעל שם בינלאומי, עיצב את ביתן הקרוסלה.



 

28. ליטל איילנד - Little Island

אטרקציות בניו יורק

פארק ליטל איילנד (Little Island), הוא פארק חדש שנפתח לציבור בשנת 2021. זהו פארק ירוק ופתוח, שעומד על 132 עמודי בטון ישירות על מי נהר ההדסון. זהו בעצם אי מלאכותי שהוקם על המים עצמם וכולל אמפי-תיאטרון ומדשאות. ליטל איילנד ממוקם באזור צ'לסי, בצד המערבי של מנהטן ומתחבר לרחוב עצמו באמצעות גשר שממשיך את הרחוב אל תוך הפארק עצמו. בילוי בפארק הזה יכול להתאים למשפחות עם ילדים וגם לזוגות. ניתן לשלב ביקור גם בצ'לסי מרקט וטיילת ההיי-ליין שנמצאים בקרבת מקום.



 

29. מוזיאון אינטרפיד - Intrepid Sea, Air and Space Museum

אטרקציות בניו יורק

מוזיאון הים, האוויר והחלל אינטרפיד בניו יורק הוא אטרקציה מושלמת עבור חובבי היסטוריה צבאית, עולם החלל ועולם התעופה והמטוסים.

המוזיאון ממוקם על נושאת מטוסים אמיתית, עצומה בגודלה, ומציע חוויה ייחודית עם תערוכות המציגות פריטים צבאיים, מטוסים היסטוריים וחלליות.

המבקרים יכולים לחקור את סיפוני נושאת המטוסים, לגלות איך נראו החיים של החיילים ששירתו על נושאת המטוסים, ולגלות את עולם החלל. עם האוסף המדהים והתצוגות האינטראקטיביות שלו, מוזיאון אינטרפיד מספק מסע סוחף אל ההיסטוריה הצבאית הימית של ארצות הברית ולחדשנות של עולם התעופה והחלל.



 

הכנו לכם גם מדריך מפורט ופשוט כיצד לרכוש כרטיסים לכל האטרקציות הכי שוות בניו יורק דרך אתר Viator

 

30. רוזוולט איילנד - Roosevelt Island

אטרקציות בניו יורק

רוזוולט איילנד הוא אי קטן במרכז האיסט ריבר, בין מנהטן וקווינס. האי ידוע בזכות הרכבל האדום שמוביל אליו ממנהטן, שהוא אחד מסמליה המפורסמים של ניו יורק.

האי נקרא על שם פרנקלין ד. רוזוולט, הנשיא ה-32 של ארצות הברית. האי שימש בעבר כבית חולים פסיכיאטרי, וכיום הוא פארק ציבורי.

הרכבל לרוזוולט איילנד הוא אמצעי תחבורה פופולרי בין מנהטן לקווינס. הרכבל נבנה בשנת 1976 והוא מקשר בין רחוב 59 במנהטן לבין רוזוולט איילנד.

הרכבל לרוזוולט איילנד הוא דרך מהירה ויעילה להגיע לרוזוולט איילנד. הנסיעה ברכבל אורכת כ-5 דקות והיא מציעה נופים מרהיבים של האיסט ריבר ושל מזרח מנהטן.

הרכבל לרוזוולט איילנד הוא גם אטרקציה תיירותית פופולרית. מדי שנה, משתמשים ברכבל כ-2 מיליון איש.

אם אתם מטיילים בניו יורק, אל תפספסו את ההזדמנות לקחת את הרכבל ולבקר ברוזוולט איילנד. זוהי חוויה מיוחדת במינה.



 

31. שכונת דמבו - Dumbo

אטרקציות בניו יורק

ברוקלין היא ביתה של שכונת דמבו (Dumbo) המקסימה, שנמצאת על הגדה המערבית של נהר ההדסון. דמבו היא שכונה יפהפייה עם היסטוריה עשירה. היא ידועה בזכות הבתים בצבע אדום, הנוף הנפלא של גשר ברוקלין, הנוף של קו הרקיע של מנהטן ובזכות הסצנה האמנותית והתרבותית שלה.


דמבו נוסדה בשנת 1840 כמרכז תעשייה. היא הייתה ביתם של מפעלי טבק, משי ובדים. בשנות ה-60 וה-70 של המאה ה-20, דמבו ירדה מגדולתה והפכה לשכונה מוזנחת. בשנות ה-80 של המאה ה-20, דמבו החלה להתחדש. הבתים שלה הועברו לשימוש מגורים והשכונה הפכה לאזור פופולרי לגור בו.

אם אתם מבקרים בניו יורק, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בשכנות דמבו ולהצטלם על רקע הבתים האדומים וגשר ברוקלין שברקע. זוהי תמונה אייקונית שלא תשכחו במשך הרבה זמן.



 

32. וול סטריט - Wall Street

אטרקציות בניו יורק

וול סטריט הוא רחוב ברובע מנהטן שבניו יורק. הוא ממוקם במרכז הפיננסי של העיר, והוא ידוע בזכות היותו מרכז של עולם הפיננסים העולמי.

וול סטריט נקרא על שם ג'ון וול, אדריכל שעיצב את הרחוב במאה ה-17. הרחוב הפך במהרה למרכז של עולם המסחר והבנקאות, והוא היה במרכז העניינים במספר משברים פיננסיים לאורך השנים, כולל המשבר הפיננסי של 2008.

כיום, וול סטריט הוא עדיין מרכז חשוב של עולם הפיננסים, והוא ביתם של מספר מוסדות פיננסיים גדולים, כולל הבורסה של ניו יורק. הרחוב הוא גם אטרקציה תיירותית פופולרית, ומבקרים בו מדי שנה מיליוני תיירים.

אם אתם מבקרים בניו יורק, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בוול סטריט. זהו רחוב מיוחד ויש לו הרבה מה להציע לחובבי היסטוריה אמריקאית ואנשים שמתעניינים בשוק ההון האמריקאי.



 


33. וושינגטון סקוור פארק - Washington Square Park

אטרקציות בניו יורק

וושינגטון סקוור פארק נמצא בשכונת גריניץ' ווילג' (Greenwich Village) וצמוד לקמפוס המרכזי של אוניברסיטת ניו יורק. במרכז הפארק ישנה מזרקה גדולה שמושכת אמנים רבים, גולשי סקייטבורד וזמרים מתחילים. בימים עם מזג אוויר יפה תמצאו בפארק מאות אנשים שיושבים לנוח ולאכול בפארק. בצד הצפוני של הפארק, נמצא קשת הפארק או ה-Washington Square Arch, שהוקמה בשנת 1899 לציון 100 שנים לבחירת ג'ורג' וושינגטון לנשיא ארצות הברית. זהו פארק מקסים וירוק, ומומלץ לשלב אותו בזמן ביקור בשכונת גריניץ' ווילג' הססגונית. בחודשי החורף הקרים הוא פחות עמוס והמזרקה לא פועלת, אך בקיץ הוא מוקד משיכה חזק לכל תושבי האזור ולתיירים רבים.



 

34. סיור במסוק מעל מנהטן - The Manhattan Helicopter Tour

אטרקציות בניו יורק

טיסה היא תמיד דבר מרגש, וטיסה במסוק בשמי ניו יורק על אחת כמה וכמה. העיר ניו יורק כל כך גדולה ומלאת הפתעות, שנראה שגם בשנה שלמה לא נוכל לראות את כל כולה. אם אתם רוצים לראות את העיר ממעוף הציפור, תוכלו לעשות זאת עם טיסה במסוק בשמי ניו יורק.

זאת אטרקציה מושלמת למשפחות או זוגות שרוצים לחוות את העיר מלמעלה. המחיר לא זול יחסית לאטרקציות אחרות בעיר, אך זוהי חוויה מיוחדת מאוד שלא תשכחו כל חייכם.



 

35. רדיו סיטי הול - Radio City Music Hall

אטרקציות בניו יורק

אולם המוזיקה רדיו סיטי נמצא במרכז רוקפלר. זוהו אחד מאולמות המופעים המפורסמים ביותר בארצות הברית. האולם נפתח להופעות ב-27 בדצמבר 1932, ובו מוצג, החל משנת 1933, מופע חג המולד המסורתי בהשתתפות להקת רקדניות ענקית. באולם 5,933 מושבים, ובעת פתיחתו היה אולם המופעים המקורה הגדול בעולם. באולם נמצא אולם הקולנוע הגדול בעולם. האולם שימש במשך השנים כבית למאות טקסים ומופעים מפורסמים, כמו טקס פרסי הגארמי, טקס פרסי האמי וטקס פרסי הטוני. מקור שם האולם הוא שמו של אחד השוכרים הראשונים - איגוד הרדיו של ארצות הברית.



 

36. מדיסון סקוור גארדן - Madison Square Garden

אטרקציות בניו יורק

אוהבים כדורסל אמריקאי? סיור באולם המיתולוגי מדיסון סקוור גארדן בניו יורק היא חוויה מיוחדת לכל חובב כדורסל. אתם תוכלו להגיע לאזורים שרוב האנשים אף פעם לא רואים כאשר הם מגיעים למשחק רגיל.

תיכנסו אל מאחורי הקלעים של האולם המפורסם הזה כדי לראות מקומות מיוחדים, לבקר בחדרי ההלבשה ולשמוע על ההיסטוריה המפוארת של האולם הכי מפורסם ב-NBA . באמצעות הזמנה מראש באינטרנט אתם יכולים להבטיח סיור ביום המועדף עליכם.



 

37. ארוחת ערב על נהר ההדסון - New York Dinner Cruise

אטרקציות בניו יורק

שייט על נהר ההדסון עם ארוחת ערב מפנקת על גביי אונייה, תוך כדי צפייה בנופים המדהימים של העיר וכמה מנקודות הציון המפורסמות בעולם כמו: פסל החירות, גשר ברוקלין, בניין האמפייר סטייט ועוד - נשמע כמו חוויה מדהימה, לא?


בשייט על נהר ההדסון תהנו מהנופים המקסימים של ניו יורק ותתפנקו בארוחת ערב עשירה עם מזנון בופה מפנק, ולאחר מכן תוכלו לרקוד ולפזז על הסיפון עם מוזיקה של D.J מקצועי.

לאכול ולרקוד מתחת לשמיים זרועי כוכבים מול הנוף המהמם של מנהטן. זוהי בהחלט חוויה מיוחדת שלא תשכחו למשך הרבה זמן.



 

38. האוקלוס - Oculus Center

אטרקציות בניו יורק

האוקלוס, המונומנט המרשים שנמצא במתחם מרכז הסחר העולמי, עוצב על ידי האדריכל הספרדי המפורסם סנטיאגו קלטרווה, ומהווה אטרקציה אדריכלית מרשימה.

ה-Oculus נמצא מעל למרכז תחבורה מרכזי בניו יורק, המהווה בית לתחנת ה-World Trade Center PATH עם רכבות לניו ג'רזי, קישורים ל-12 קווי רכבת תחתית ועשרות מסעדות אוכל וחנויות שונות כחלק ממתחם הקניות ווסטפילד.


המתחמים התת-קרקעיים הדו-מפלסיים שלו משתרעים על פני קמפוס מרכז הסחר העולמי בגודל עצום של כ-16 דונם ומספקים גם גישה למגדלי משרדים, כניסה לתצפית הוואן וורלד, ברוקפילד פלייס ומסוף המעבורות באטרי פארק.



 

39. אוטובוס התיירים האדום - Big Bus New York

אטרקציות בניו יורק

אם זו הפעם הראשונה שלכם בניו יורק, סיור מקיף באוטובוס האדום של חברת BIG BUS יכול להיות הפתרון המושלם כדי לראות את כל האתרים האייקונים של העיר בקלות ובנוחות.

אתם יכולים לעלות על האוטובוס בשעה הנוחה לכם (ביום או בערב) ולרדת בתחנות הקבועות על יד האטרקציות המרכזיות של העיר כמו: כיכר טיימס, אמפייר סטייט, גשר ברוקלין ועוד.

לאחר שסיימתם לטייל ואתם רוצים להמשיך לתחנה הבא, פשוט המתינו לאוטובוס האדום הבא בתחנה הקבועה והמשיכו את הסיור בעיר.

הסיור באוטובוס האדום של BIG BUS כולל הדרכה באנגלית ממדריך מוסמך. מומלץ לשבת בקומה השנייה והפתוחה של האוטובוס כדי להנות מחוויה מושלמת של נופי העיר ניו יורק.



 


40. גן החיות בברונקס - Bronx Zoo

אטרקציות בניו יורק

גן החיות ברונקס (Bronx Zoo) הוא הגן הוותיק ביותר בניו יורק ואחד מגני החיות הגדולים בארצות הברית, והוא בעל שטח של יותר מ-1,000 דונם.

בגן החיות תוכלו לפגוש יותר מ-6,500 בעלי חיים ממינים שונים, הנמצאים ביותר מעשרים תצוגות ומתחמים שונים ברחבי גן החיות.

גן החיות ברונקס גם מהווה מקלט חשוב עבור בעלי חיים אשר נמצאים בסכנת הכחדה. בגן החיות תוכלו גם להנות ממתחמים אינטראקטיביים אשר מומלצים לילדים ומבוגרים כאחד.

זוהי אטרקציה מושלמת אשר גם ילדים וגם מבוגרים חובבי טבע ובעלי חיים ייהנו ממנה. בתקופת הקיץ הגן עמוס במיוחד במבקרים כך שמומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש.



 

לעדכונים נוספים על מגוון אירועים ואטרקציות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



טיול נעים!

18,016 צפיות

Comments


bottom of page