top of page

מה לעשות בניו יורק כשגשום וקר בחוץ | אטרקציות מחממות בניו יורק בחורף


גשום וקר בניו יורק

ניו יורק ידועה בגורדי השחקים העצומים שלה, ברחובות ההומים עשרות אלפי בני אדם בכל רגע ורגע ומרכזי התרבות המגוונים שלה, אבל מה אנחנו עושים כאשר בעיצומו של טיול בניו יורק השמיים מתקדרים, הטמפרטורות צונחות והגשם לא מפסיק לרדת?

האם נותר לנו רק להישאר בחדר בית המלון ולא לצאת עד חלוף זעם?

האם נשאר לנו רק להסתכל דרך החלון ולשאול מה לעשות בניו יורק כשגשום?


ממש לא!

למרבה המזל, לא חסרות פעילויות ואטרקציות במקומות סגורים שלא מושפעים ממזג האוויר כלל וכלל, ואפשר להמשיך להנות ולחוות חוויות גם במזג אוויר סוער וקר בניו יורק.

טיפ קטן - מומלץ להתלבש בשיטת הבצל כאשר מטיילים בניו יורק בחורף, מכיוון שמקומות רבים כמו מוזיאונים וקניונים מפעילים חימום עוצמתי בתוך המבנים ולהסתובב שעות בתוך מוזיאון או קניון עם מעיל מחמם מאוד, יכולה להיות חוויה לא נעימה.

הנה מספר אפשרויות לבילויים ואטרקציות בניו יורק שניתן לעשות במזג אוויר סוער וגשום:

 

1. ביקור במוזיאון


המוזיאון לתולדות הטבע בניו יורק

ניו יורק היא ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים בעולם והם מהווים אופציה מעולה כדי לברוח מהקור והגשם שבחוץ לכמה שעות טובות של תרבות ואומנות מכל רחבי העולם.

מוזיאון המטרופולין לאמנות, המוזיאון להיסטוריה של הטבע והמוזיאון לאמנות מודרנית (Moma), הם רק חלק קטן מהבחירות המובילות עבור התיירים חובבי המוזיאונים.

מחירי הכניסה משתנים, אך מוזיאונים רבים מציעים הנחות לסטודנטים, אזרחים וותיקים וילדים מתחת לגיל 12.




 

2.ביקור טעימות בצ'לסי מרקט


צ'לסי מרקט בניו יורק

צ'לסי מרקט, הממוקם בלב שכונת צ'לסי האופנתית, הוא שוק מקורה בעל מספר קומות, שמלא בדוכני מזון, מסעדות, סופרים קטנים ועוד אטרקציות קולינריות משובחות. המתחם סגור לחלוטין מהשפעות מזג האוויר שבחוץ והמבקרים יכולים לטייל במבוך הדוכנים, מסעדות והחנויות השונות, ניתן לקנות ארוחה קלה או לקחת מזכרת מחנות השוקולדים המצוינת בקומה הראשונה לדוגמא. הכניסה לשוק חופשית, אך המחירים בדוכנים ובמסעדות לא זולים כמו מחוץ למתחם, אז לא לשכוח להביא ארנק. בימים גשומים וקרים המתחם יחסית עמוס אז התאזרו בסבלנות. בתיאבון!



 

3. צפייה בסרט בבית קולנוע


אולם קולנוע

בניו יורק מגוון רחב של בתי קולנוע ואין כמו לשבת מול המסך הענק, עם שתייה ופופקורן חם ביד ולצפות באחד משוברי הקופות הגדולים של הקולנוע. כמעט בכל שכונה בניו יורק תמצאו לפחות בית קולנוע אחד לפחות וזהו פתרון מצוין לחובבי הסרטים שרוצים להעביר ערב קר וגשום מול המסך הגדול.

אחת מרשת בתי הקולנוע הגדולות בארצות הברית היא AMC. מדובר ברשת סופר פופולרית שיש לה סניפים בכל ברחבי מנהטן, בהם ברחוב 84 וברודווי, ליד לינקולן פלזה ובמרחק שתי דקות הליכה מטיימס סקוור ברחוב 42 שבו יש 25 אולמות הקרנה. גם רשת IPIC היא רשת בתי קולנוע אמריקאית וותיקה ויש לה סניף נהדר בדאון-טאון ניו יורק, לא רחוק מוול סטריט. צפייה מהנה!



 

4. שוקו חם בבית קפה בעיר


בתי קפה בניו יורק

יש מעט מאוד דברים יותר מנחמים בחיים מאשר כוס שוקו (או קפה) חם ומהביל ביום קר וגשום. בניו תמצאו מגוון מסחרר של בתי קפה משגעים שבהם תוכלו להתפנק עם כוס משקה חם ומאפה בצד, ולהסתכל דרך החלונות על הנוף הניו-יורקי ביום גשום וקר. מקומות מומלצים במיוחד כמו בית הקפה Levain באפר ווסט סייד או מאפיית Dominique Ansel בסוהו. המחירים משתנים ממקום למקום, אך המחיר הממוצע הוא בין $4 ל-$5 דולר לכוס שוקו חם גדולה.




 

5. קחו שיעור בישול


שיעור בישול בניו יורק

אם אתם מחפשים פעילות במקום סגור שאינו מושפע ממזג האוויר, שהיא גם מהנה וגם לומדים בה, שיעור בישול קבוצתי יכול להיות אופציה מעולה. בניו יורק יש מספר רב של בתי ספר לבישול ואנשים פרטיים המציעים שיעור בישול קבוצתי במחירים נוחים. לדוגמא המכון הקולינרי Sur La Table במידטאון איסט, מציע לקהל הרחב שיעורי בישול לכל הרמות ממתחילים ועד מתקדמים. המחירים משתנים בין סוגי השיעורים השונים, אך המחיר הממוצע הוא סביב $50 עבור שיעור של שעתיים.



 

6. בקרו בספרייה הציבורית של ניו יורק


הספרייה העירונית בניו יורק

הספרייה הציבורית של ניו יורק היא אחת הספריות הציבוריות הגדולות והמקיפות בעולם. המבקרים יכולים לחקור את האוסף העצום של הספרים, כתבי יד ומסמכים נדירים של הספרייה, כמו גם להשתתף בהרצאות ובסדנאות. הכניסה חינם.



 

7. שחקו משחקים בבר


בר משקאות

מספר ברים בניו יורק מציעים חוויה ייחודית במקום סגור שמושלם למזג אוויר גשום וקר: בילוי בבר בשילוב עם משחקי לוח, משחקי ארקייד, פינג פונג ואפילו מיני גולף. בר ה-Union Hall ,Barcade ו-SPiN New york הם רק חלק מהמקומות שבהם תוכלו ליהנות ממשקה או קוקטייל טעים ומשחק או שניים. המחירים משתנים, אך העלות היא בסביבות 10$ למשחק.




 

8. מופע סטנד-אפ


מיקרופון על במה

ניו יורק ידועה בסצנת מועדוני הסטנד-אפ המשוגעת שלה, ולא חסר מועדוני סטנד-אפ מצוינים ברחבי העיר לבחירה. Comedy Celler ,LOL או The Pit Loft הם רק חלק מהבחירות המובילות. אז אם אתם בעלי שליטה טובה באנגלית ורוצים לבלות ערב נעים במועדון סטנד-אפ ולהתגלגל מצחוק, זהו אפשרות מצוינת עבורכם. מחירי הכרטיסים משתנים, אך מחירי הכרטיסים נעים בין $20-$40 עבור הופעה.



 

9. הצגה בברודווי


אולם תיאטרון ברודווי

העיר ניו יורק היא בירת התיאטרון של העולם, ותמיד יש הצגה מעניינת שרצה באחד מעשרות התיאטראות באזור ברודווי. ביום גשום וקר, להיכנס לאולם התיאטרון הענק, ולצפות בטובי שחקני התיאטרון בעולם מופיעים מול העיניים - זאת חוויה מיוחדת במינה. בין אם אתם חובבי מחזות זמר, דרמה או קומדיה, בטוח תמצאו הצגה שתקלע לטעמכם. מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לביקוש המופע, אך ניתן למצוא כרטיסים מוזלים דרך האפליקציות או בקופות התיאטרון.




 

10. שופינג


קניון בניו יורק

ניו יורק היא גן עדן לחובבי שופינג, עם מגוון עצום של חנויות בוטיק ובתי כלבו, בהם כל אחד ואחת יכולים למצוא את מה שהם מחפשים. במזג אוויר גשום וקר, מומלץ להיכנס לאחד מבתי הכלבו הענקיים בעיר כמו מייסיס או בלומינגדייל'ס ולעבור על הקולקציות החדשים ולבחון את המבצעים השונים. בעיר גם מספר קניונים גדולים שמהווים מפלט מצוין ממזג האוויר הגשום לחובבי שופינג וקניות.



כשקר בניו יורק אני אעדיף:

  • לצאת למסע שופינג בקניון ענק 🛍️

  • לבקר במוזיאון מעניין 🖼️

  • לשבת בבית קפה ולשתות קפה חם ☕

  • להישאר במלון ולהסתכל על הגשם שיורד מהחדר המחומם🌧️


 

לסיכום, כמו בהרבה מדינות בחוף המזרחי של ארצות הברית, מזג אוויר גשום וקר (ולפעמים אף מושלג) הוא אירוע נפוץ בניו יורק, והחורף יכול להיות קשה ומושלג, איך אין זה אומר שצריך לתת לגשם ולקור להרוס לכם את התוכניות ולהשאיר אתכם בתוך חדר בית המלון.

התחבורה הציבורית בניו יורק ממשיכה לעבוד בכל סוג של מזג אוויר וביחד עם שפע של פעילויות באזורים סגורים ומקורים לבחירה, אתם בטוח תמצאו משהו שמתאים לתחומי העניין והתקציב שלכם. ממוזיאונים ובתי קולנוע, דרך הופעות תיאטרון ושופינג ועד שוקו חם ומנחם בבית קפה, בניו יורק החורפית יש הכל.


 

לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page