top of page

13 המלונות האהובים ביותר על ישראלים בניו יורק | מלונות מומלצים בניו יורק


מלונות מומלצים בניו יורק

העיר ניו יורק מושכת אליה בכל שנה תיירים רבים מישראל. ביטול הצורך בוויזה, מגוון האטרקציות האינסופי, המסעדות המעולות, חגיגת השופינג והאווירה היהודית-ישראלית מושכות את התייר הישראלי אל התפוח הגדול.

אך כמו כמות האטרקציות ואפשרויות הבילוי הרבות, כך גם אפשרויות הלינה בעיר הן כה רבות ומגוונות, ולעיתים התייר הישראלי יושב מבולבל מול אינסוף המלונות שהוא רואה באינטרנט ומתלבט באיזה מלון לבחור בשביל החופשה המושלמת בניו יורק.


בפוסט זה אספנו בשבילכם את המלונות האהובים ביותר על ישראלים בניו יורק. התייעצנו עם חברים, שאלנו בקבוצות הפייסבוק השונות, בדקנו ציונים והמלצות באתר בוקינג ובגוגל והגענו לבסוף לרשימה שלפניכם: רשימת המלונות האהובים ביותר על תיירים ישראלים בניו יורק.


חשוב לציין שההמלצות על בתי המלון אלו הן על בסיס ההמלצות שאספנו בלבד. ייתכן כי למבקרים אחרים הייתה חוויה שונה מהמלונות שברשימה והן לא ימליצו עליהם.


ניסינו לשלב מלונות שמתאימים גם למטיילים בעלי תקציב מוגבל, גם מלונות יוקרתיים לכאלו שרוצים להתפנק, גם למטיילים עם משפחות וגם לזוגות רומנטיים. חופשה מהנה!


 
  1. מלון ריו פלאזה Riu Plaza

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍




ריו (RIU) נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בעיר בקרב ישראלים רבים. זהו אחד המלונות האהובים ביותר על ישראלים שמגיעים לחופשה עם ילדים בזכות גודל החדרים שלו: הם גדולים מחדר המלון הממוצע בניו יורק שנחשב לקטן יחסית, וישנה אפשרות לסוויטת משפחות.

ישראלים אוהבים מאוד גם את ארוחת הבוקר העשירה של המלון, שמזכירה מעט את ארוחות הבוקר המפנקות מבתי המלון בישראל. המיקום שלו מצוין: הוא נמצא באזור המרכזי ביותר בעיר, החדרים נקיים ומתוחזקים ורמת השירות של הצוות גבוהה. סה"כ מלון מומלץ מאוד שמעניק תמורה טובה למחיר.




 

2. מלון סיטיזן-אם citizenM

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





אחד המלונות המומלצים ביותר של רשת citizenM. המלון ממוקם באזור מעולה בלב מנהטן, מרחק הליכה קצר מאוד מטיימס סקוור, סנטרל פארק, רוקפלר סנטר, בניין האמפייר סטייט ועוד אטרקציות רבות.


החדרים במלון לא גדולים במיוחד, (כמו רוב המלונות במרכז ניו יורק), אבל מעוצבים ברמה גבוהה ועם יכולת שליטה על החדר בצורה דיגיטלית דרך טאבלט.

בנוסף, אם אתם מתארחים במלון אל תפספסו את המועדון שלהם שהוא בעצם רופטופ בר מהמם ואת המסעדה היפנית שצמודה למלון. יש גם אזור נוח ושקט למי שצריך לעבוד עם המחשב הנייד כך שהמלון מתאים גם לנסיעות עסקים ועבודה.




 

3. מלון Park Central

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון פארק סנטרל (Park Central) הוא מלון פופולרי נוסף בקרב ישראלים רבים. המלון נמצא במרחק נגיעה מהכניסה לסנטרל פארק ולאוהבי הטבע והטיולים בפארק זהו יתרון מרכזי בבחירת מלון זה.

בנוסף, לחובבי כושר שביניכם, המלון מציע חדר כושר הפועל במלון 24 שעות ביממה. החדרים במלון נחשבים לגדולים יחסית מהממוצע בניו יורק ומאפשרים מרווח ונוחות לזוג עם מזוודות וציוד.

במלון ישנה מסעדת בראסרי "Redeye Grill" שמגישה אוכל אמריקאי קלאסי לצד מנות צמחוניות וסושי.




 

4. מלון Pod 39 (טיימס סקוור)

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





אחד המלונות האהובים ביותר על ישראלים עם תקציב מוגבל. רשת POD היא רשת מלונות צעירה וחדשנית בעיר עם 4 בתי מלון ברחבי העיר. הקונספט בבתי המלון של הרשת הוא חדרים קטנים מאוד, אך מאוד פונקציונליים ונוחים. המלון מתאים למי שמגיע לטייל רוב היום, וצריך בעיקר מיטה ומקלחת בסוף יום ארוך של טיולים ברחבי העיר.


יש כמה סוגי חדרים במלון: חדר ליחיד, חדר לזוג עם מיטת קומותיים וחדר לזוג עם מיטת קינג/קווין סייז. בכל החדרים במלון יש שולחן עבודה קטן, וויפי חינם, טלוויזיה עם כבלים, כספת קטנה ומייבש שיער.

בבוקר יש בקומת הלובי תה\קפה למי שצריך את הקפאין שלו לפני שהוא יוצא לעיר ועל גג המלון ישנו בר קטן וחמוד עם נוף מקסים לעיר. בקיצור זהו מלון שנותן תמורה יפה למחיר, אך אינו מתאים לכל אחד - למשפחה עם ילדים היינו ממליצים לבחור במלון אחר.




 

5. מלון מוקסי MOXY Times Square

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון פופולרי נוסף בקרב מטיילים ישראלים הוא המוקסי. לרשת מוקסי 2 בתי מלון בעיר, אחד ממוקם בטיימס סקוור ואחד בשכונת צ'לסי.

המלון ממוקם במרכז מנהטן, מרחק הליכה מטיימס סקוור ומכל האטרקציות הפופולריות ביותר. החדרים במלון יחסית קטנים אך בנויים היטב ופונקציונליים. למלון בר משגע על הגג בקומה ה-18 עם נוף מרהיב על מרכז מנהטן. מהביקורות שאספנו, המון מטיילים ציינו לטובה את השירות המעולה במלון ואת ניקיון החדרים. המלון מומלץ במיוחד לזוגות והוא מקבל ציון גבוה במיוחד באתר בוקינג של 9.3 להתאמה לחופשה זוגית.




 

6. מלון אדיסון Edison Times Square

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





המלון שזכה לכינוי "המלון של הישראלים". זהו אחד המלונות האהובים והמומלצים ביותר בקרב מטיילים ישראלים שמגיעים לניו יורק. המלון קיבל ציון טוב באתר בוקינג: ציון ממוצע של 7.4 עם מעל ל-15,000 המלצות. רוב המבקרים שיבחו את המיקום הסופר מרכזי שלו בלב טיימס סקוור.


ההמלצה שלנו היא לבקש את החדרים בקומות הגבוהות יותר של המלון שעברו שיפוץ נרחב בשנים האחרונות והן כוללות חדרים חדישים ומרווחים יותר. המלון מציע גם ארוחת בוקר לאורחים, אך היא די פשוטה ודלה. יש מסעדה ופיצרייה ממש בצמוד לבית המלון למי שתוקף אותו הרעב.

לסיכום, זהו מלון וותיק (פעיל מאז שנת 1930) ואמין בניו יורק, עם חדרים שמתאימים גם למשפחות ומתאים במיוחד למי שרוצה להיות הכי קרוב לטיימס סקוור.




 

7. מלון M Social Times Square

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון נהדר במרחק של 150 מטר מטיימס סקוור. זהו מלון מרשים שנמצא בבניין גבוה הממוקם ממש מעל הטיימס סקוור. המלון זוכה לציונים גבוהים באתר בוקינג מהמבקרים והוא מדורג עם ציון גבוה של 8.4.

החדרים במלון גדולים יחסית לממוצע בניו יורק, ועדיף לבקש חדר בקומות הגבוהות ועם נוף לכיכר, כי המראה שנשקף מהחלון בלילה לכיוון כיכר טיימס - מהפנט. במלון יש גם חדר כושר חדיש ומאובזר עם נוף לכיוון טיימס סקוור. בקומת הלובי יש מרפסת פתוחה וגדולה עם נוף מדהים לעבר טיימס סקוור. ישנה אפשרות לארוחת בוקר בלובי המלון בתוספת תשלום. לסיכום, זהו מלון לא זול, אבל הוא מעניק חווית אירוח מעולה, שירות וניקיון ברמה גבוהה ומיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לטיימס סקוור ולסנטרל פארק.





 

8. מלון NoMo SoHo (סוהו)

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון NOMO הוא מלון מצויין בדירוג של 4 כוכבים. הוא ממוקם בלב שכונת סוהו האופנתית, מרחק הליכה קצר ממסעדות, בתי קפה וחנויות בוטיק מיוחדות. בנוסף המלון ממוקם במרחק של 2 דקות הליכה מתחנת הסאבווי קאנאל סטריט (Canal Street), שתיקח אותכם לכל מקום בניו יורק במהירות ובקלות.


החדרים במלון מעוצבים בטוב טעם וזוגות אוהבים אותו במיוחד - הוא קיבל ציון גבוה של 9.1 על התאמה לחופשה זוגית. לא מדובר במלון זול, למרות שהוא אינו ממוקם באזור הטיימס סקוור, אך הוא מציע תמורה נאה למחיר, למי שאינו רוצה ללון באזור מרכז מנהטן ובוחר במקום שקט יותר.




 

9. מלון Arlo SoHo (סוהו)

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון חמוד ומעוצב באווירה צעירה בלב שכונת סוהו, מרחק הליכה קצר משכונות טרייבקה והווילג' האופנתיות. החדרים במלון יחסית קטנים, אבל מתוחזקים היטב ונקיים. בחלק מהחדרים במלון יש מרפסת קטנה וחמודה עם נוף מקסים לעיר.

בכל החדרים במלון יש מקרר קטן, טלוויזיה, שולחן עבודה קטן, ואינטרנט אלחוטי כמובן. במלון יש חנות נוחות קטנה (סוג של מכולת) שפתוחה 7\24 וזה נוח מאוד אם "נתקעים" באמצע היום.

זוגות דירגו את המלון זה בציון 9.0 לחופשה זוגית - ציון גבוה ומכובד מאוד. לסיכום, זהו מלון 4 כוכבים שנותן תמורה טובה לכסף, והוא מעולה לזוגות שרוצים להתרחק מהמולת מרכז העיר לאזור מעט שקט יותר.




 

10. מלון DoubleTree by Hilton Chelsea

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון DoubleTree מבית רשת הילטון העולמית הוא מלון חביב בדירוג של 4 כוכבים שנמצא בלב שכונת צ'לסי. החדרים במלון מעט קטנים אך מתוחזקים ונקיים. הממליצים הישראלים על המלון ציינו את התמורה הטובה לכסף, את הנוף הנהדר הנשקף מהחלון (בעיקר בקומות הגבוהות יותר) ואת המיקום השקט בשכונת צ'לסי.


יש במלון מסעדה שמגישה ארוחת בוקר נחמדה בתוספת תשלום ($18) וחדר כושר מאובזר לחובבי הכושר. המלון נמצא במיקום מעולה עם תחנת סאבווי במרחק של 300 מטר מהמלון (ברחוב 28), פארק ברייאנט שנמצא במרחק של 7 דקות הליכה ואת טיילת ההיי-ליין המקסימה במרחק של 15 דקות הליכה.


לסיכום, זהו מלון מעולה למי שמחפש מיקום שקט יחסית, מרחק הליכה מאטרקציות רבות ותמורה טובה מאוד למחיר המבוקש.




 

11. מלון LUMA Times Square

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





זהו אחד המלונות הטובים ביותר בניו יורק - מלון ה-LUMA בטיימס סקוור. מדובר במלון לא זול (מחיר ללילה בקיץ מתחיל מ-$400), אך הוא נחשב למלון מצוין ואהוב ביותר על מבקרים ישראלים, וזוכה לציון נדיר של 9.0 באתר בוקינג עם מעל ל-4,000 דירוגים.


המלון נמצא במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה מטיימס סקוור, באזור שקט ונעים. יש מסביב למלון מסעדות רבות ואפילו סניף קרוב של Starbucks. החדרים מרווחים מאוד יחסית לממוצע בניו יורק, ומוארים ומעוצבים בטוב טעם. הנוף בקומות הגבוהות (קומה 20 ומעלה) פשוט מהפנט. יש בחדר תריסים חשמליים האוטמים באופן מושלם את החלונות, ולכן למי שאוהב לישון בחושך מוחלט יהנה מאוד מהחדרים האלו.

בחדרים יש מקרר קטן ואפילו פן דייסון איכותי במיוחד. הניקיון מבוצע בחדרים מדי יום והוא ברמה גבוהה, כמו גם רמת השירות של צוות המלון שזוכה לציון גבוה במיוחד של 9.4.

לסיכום, זהו מלון לא זול, אך הוא מעניק חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר ונותן תמורה יפה לכסף.




 

12. מלון Hyatt Place Midtown South

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון 4 כוכבים מרשת הייאט העולמית. המלון נחשב לאהוב בקרב תיירים ישראלים רבים המגיעים לניו יורק ומחפשים מלון במרכז העניינים. המבקרים שהיו במלון ציינו לטובה את המיקום המרכזי - קרוב לטיימס סקוור ולאמפייר סטייט, את החדרים המרווחים יחסית ואת ארוחת הבוקר הסבירה בהחלט במלון.


המחירים ללילה בשיא הקיץ לא נחשבים גבוהים יחסית לאזור המרכזי במנהטן (220-300 דולר ללילה לזוג) והתמורה למחיר טובה בהחלט. בקומות הגבוהות יש נוף מרשים לעבר העיר ואל האמפייר סטייט. לסיכום, מלון מומלץ מאוד לאוהבי רשת Hyatt Place האמינה והמוכרת.




 

13. מלון Hilton Club West 57th

מלונות מומלצים בניו יורק

מחיר 💰

יתרון מרכזי 👌

מיקום 📍





מלון עם דירוג 3 כוכבים באתר בוקינג אך עם דירוג 4.5 כוכבים בגוגל, וציון גבוה של 8.7 בחוות הדעת בבוקינג. מלון יוקרתי מבית רשת הילטון העולמית. המבקרים שהמליצו על המלון הזה ציינו לטובה את השירות של צוות המלון ואת הרמה הגבוהה של החדרים עצמם. המיקום של המלון מושלם: מצד אחד מרחק נגיעה מהסנטרל פארק, ומצד שני מרחק הליכה קצר מטיימס סקוור והשדרה החמישית.


המלון כולל גם סוויטות מרווחות למי שמגיע עם משפחה וילדים ומחפש יחידת דיור מרווחת לכולם. המחירים לא זולים כלל, כמצופה במלון של רשת היוקרה הילטון, אך המבקרים מציינים את התמורה הטובה למחיר ואת חווית האירוח המעולה.




 

מהו אזור הלינה המועדף עליכם בניו יורק?

  • 0%טיימס סקוור

  • 0%סוהו

  • 0%צ'לסי

  • 0%ברוקלין


 

לעדכונים והמלצות על מגוון אירועים בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק ולהצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



 בילוי נעים!

3,995 צפיות

Comments


bottom of page