top of page

חובבי ספורט בניו יורק? משחקי ספורט בניו יורק | ספורט בניו יורק


ספורט בניו יורק

ניו יורק היא גן עדן לחובבי ספורט. העיר שמכונה "העיר שאף פעם לא ישנה", מחזקת את התואר הזה גם בכל מה שקשור לספורט. לניו יורק תרבות ספורט תוססת ומחשמלת שמציעה מגוון של אירועים ספורטיביים מרגשים לתיירים חובבי ספורט (וגם למי שלא). זה לא משנה אם אתם חובבי כדורסל, בייסבול, פוטבול, כדורגל או טניס, בעיר ניו יורק תמצאו משהו לכל אחד. הנה כמה מאירועי הספורט הגדולים ביותר שפשוט שאסור לכם לפספס בעת ביקור בתפוח הגדול. תהנו!



 

ספורט בניו יורק - NBA

ספורט בניו יורק

אם אתם חובבי כדורסל - הגעתם למקום הנכון! העיר ניו יורק היא ביתן של לא אחת, אלא שתי קבוצות NBA מובילות: הניו יורק ניקס והברוקלין נטס.


קבוצת הניו יורק ניקס (New York Knicks) משחקת במדיסון סקוור גארדן -Madison Square Garden, המכונה גם ה"גארדן" או ה"מכה", והוא אחד מאולמות הכדורסל הוותיקים והמיתולוגים ביותר בליגת ה-NBA.


האווירה במהלך משחקי ה-NBA היא משהו שקשה להסביר במילים, מושבי השורה הראשונה שנמצאים על הפרקט תמיד עמוסים בסלבס ובמפורסמים, וחובבי כדורסל יתרגשו מלראות את הכוכבים הגדולים בעולם משחקים על הפרקט מרחק של מטרים ספורים מאיתם.


בכל חודשי השנה ניתן לערוך סיור מודרך באולם המרשים, הכולל גם סיור מאחורי הקלעים של האולם, בחדרי ההלבשה של השחקנים, ועל ההיסטוריה של המדיסון סקוור גארדן.


קבוצת New York Knicks


הקבוצה משחקת ב-Madison Square Garden או בקיצור MSG, שנמצא בין השדרה השביעית לשמינית בין הרחובות 31st & 33rd.

הוראות הגעה: תחנת 34St Penn נמצאת ממש בסמוך, ניתן להגיע עם הקו הכחול (A, C, E) והאדום (1, 2, 3).



 

קבוצת Brooklyn Nets


קבוצת ה-NBA השנייה בעיר ניו יורק היא קבוצת הברוקלין נטס (Brooklyn Nets) שמשחקת בברקליס סנטר (Barclays Center) שנמצא בברוקלין, שהוא אחד מאולמות הספורט החדישים ביותר בליגה. הוא נפתח בשנת 2012 בהשקעה של כ-5 מיליארד דולר(!).


האולם נמצא ממש בפתחה של תחנת סאבווי חדישה, והגישה ממרכז מנהטן אל ברקליס סנטר פשוטה וקלה (כ-25 דקות נסיעה בסאבווי).

מכיוון שברקליס סנטר ממוקם מחוץ למנהטן והברוקלין נטס נחשבת לקבוצה פחות "תיירותית", מחירי הכרטיסים יהיו בדרך כלל זולים יותר ממחירי הכרטיסים של הקבוצה השכנה ממנהטן (הניקס).


ההגעה נוחה מאוד ברכבת התחתית. הנסיעה מלב מנהטן לוקחת כ-25 דקות וניתן להגיע עם קווים B,D,Q,N,R. מומלץ להתעדכן באפליקציות הניווט לפני המשחק.


 

MLB - ספורט בניו יורק

ספורט בניו יורק

אחד מענפי הספורט ה"אמריקאיים" ביותר והמזוהים עם העיר ניו יורק הוא הבייסבול.

אם אתם רוצים להרגיש חווית ספורט אמריקאית אותנטית - לכו למשחק בייסבול בזמן שאתם מבקרים בניו יורק. האווירה באצטדיון הענקי מחשמלת, כאשר עשרות אלפי אוהדים שואגים וצועקים במהלך המשחק. זוהי חוויה מהנה לכל חובב ספורט, גם אם לאוהד הספורט הישראלי ענף הבייסבול פחות מוכר וידוע. עונת משחקי הבייסבול בארצות הברית מתקיימת בין החודשים אפריל עד אוגוסט.


לעיר לניו יורק יש 2 קבוצות בייסבול מפורסמות: הניו יורק יאנקיז (Yenkees) והניו יורק מטס (Mets).

הינקיז משחקים באצטדיון ה-Yankee Stadium בברונקס, שנחשב לאחד מהאצטדיונים המפורסמים ביותר בהיסטוריית הספורט האמריקאית.

יש בו כמעט 60,000 מקומות ישיבה שמספקים חווית צפייה מדהימה.

כדי להגיע לאצטדיון ניתן לקחת את הסאבווי (4/B/D) ולרדת בתחנת 161st street.



 

ספורט בניו יורק

הניו יורק מטס היא קבוצת הבייסבול השנייה של ניו יורק. הקבוצה זכתה באליפות רק פעמיים בכל ההיסטוריה שלה, בשנים 1962 ו-1986. המשחקים מתקיימים באצטדיון סיטי פילד (Citi Field) החדיש והענקי שנמצא בקווינס.


כדי להגיע לאצטדיון הסיטי פילד ניתן לקחת את הסאבווי (קו 7) ולרדת בתחנת Mets-Willets Point.

 

ספורט בניו יורק - NFL

ספורט בניו יורק

עוד ענף ספורט אמריקאי מאוד הוא הפוטבול. אל תתבלבלו עם הכדורגל (Soccer), מדובר בענף ספורט שונה לחלוטין. פוטבול נחשב ממש לספורט הלאומי של ארצות הברית, ובכל סוף שבוע אתם תוכלו לראות עשרות אלפים מתושבי ניו יורק עם צעיפים, כובעים וחולצות של הג'אט והג'ייאנטס.

עונת משחקי הפוטבול בארצות הברית מתחילה בספטמבר ומסתיימת בחודש פברואר.


שתי קבוצות הפוטבול של ניו יורק הן ה-New York Giants וה-New York Jets. שתיהן משחקות באיטדיון ה-MetLife הענקי (כ-80,000 מקומות ישיבה) שממוקם בניו ג'רזי.



כדי להגיע לאצטדיון ניתן לקחת רכבת או אוטובוס (קו 161) שיוצאים מתחנת Port Authority Bus Terminal ולרדת בתחנת Washington Ave At Road A



 

ספורט בניו יורק - NHL

ספורט בניו יורק

אחד מענפי הספורט הכיפיים והמרגשים ביותר לצפייה הוא הוקי קרח. ליגת ה-NHL נחשבת לליגת ההוקי קרח הטובה בעולם, ולניו יורק יש שתי נציגות בכירות בליגה הזו - הריינג'רס והאיילנדרס. עונת משחקי ההוקי קרח בארצות הברית מתחילה באוקטובר ומסתיימת בחודש יוני.


הניו יורק ריינג'רס (New York Rangers) מארחים את משחקי הבית שלהם במרכז מנהטן באולם המדיסון סקוור גארדן, מרחק הליכה קצר מתחנת פן.



הניו יורק איילנדרס (New York Islanders) מארחים את משחקי הבית שלהם ב-UBS area, שנמצאת באלמונט, מרחק של כשעה נסיעה ממרכז מנהטן.




 

ספורט בניו יורק - US Open

ספורט בניו יורק

אליפות ארצות הברית הפתוחה היא אחת מארבעת טורנירי הגראנד סלאם, אשר נחשבים כטורנירים החשובים ביותר בענף הטניס. האליפות מתקיימת מאז 1881. המשחקים מתקיימים במרכז הטניס הלאומי בפארק פלאשינג מדוז, הנמצא ברובע קווינס. המשחקים מתקיימים בכל שנה בין סוף אוגוסט לתחילת ספטמבר.


אליפות ארצות הברית הפתוחה היא אחד מאירועי הספורט האייקוניים ביותר בעולם הטניס, והטורניר מושך אליו את טובי הטניסאים מרחבי העולם. האווירה במגרשים במהלך משחק היא פשוט מחשמלת. אם אתם חובבי טניס, ומוכנים להשקיע לא מעט (מחירי הכרטיסים יקרים) בשביל חווית טניס מיוחדת במינה, אז זה בהחלט אירוע שאסור לכם להחמיץ בעת ביקור בניו יורק.


כדי להגיע למגרש ניתן לקחת רכבת (קו 6) שיוצאת ממרכז מנהטן ולרדת בתחנת Mets - Willets Point. הנסיעה אורכת כ-40 דקות.




 

ספורט בניו יורק - New York City Marathon

ספורט בניו יורק

אם אתם לא רק חובבי ספורט מהכורסה אלא גם אתלטיים וספורטיביים בעצמכם, אולי כדאי לשקול להשתתף במרתון ניו יורק, שהוא אחד המרתונים הגדולים והחשובים בעולם. זוהי אחת מריצות המרתון בעלות מספר המשתתפים הגדול בעולם ואחת משלוש תחרויות המרתון הגדולות בארצות הברית, ביחד עם מרתון בוסטון ומרתון שיקגו.


המרוץ מתקיים מדי שנה בתחילת נובמבר ומכסה את כל חמשת הרובעים של העיר ניו יורק, ומספק לרצים נופים מדהימים של העיר.

בגלל הביקוש האדיר מצד רצים מכל רחבי העולם להשתתף במרתון, הנהלת המרתון מארגנת הגרלה ל-37,000 הזוכים המאושרים שיזכו להשתתף במרתון.


גם אם אתם לא רצים, עדיין שווה לצאת לרחובות ביום המרתון עצמו, ולהצטרף לעשרות אלפי המעודדים והצופים לאורך המסלול, להיות חלק מהאווירה המדהימה, ולתמוך ברצים בזמן שהם חולפים על פניכם מזיעים ומתנשפים.



לאיזה ליגה תרצו ללכת?

  • 0%NBA

  • 0%NFL

  • 0%MLB

  • 0%NHL


 

לסיכום, העיר ניו יורק מציעה מגוון רחב של אירועי ספורט לתיירים חובבי ספורט, החל מכדורסל ובייסבול ועד כדורגל, טניס וריצה. אז בין אם אתם מחפשים להשתתף במרתון עם עוד עשרות אלפי רצים או רק לצפות במשחק באחד מהאצטדיונים האייקוניים של העיר, יש משהו לכולם בתפוח הגדול.


הנה כמה טיפים נוספים לאירועי ספורט בניו יורק:


  • כרטיסים לאירועים פופולריים כמו משחקי פלייאוף ב-NBA עלולים להימכר במהירות, לכן חשוב להזמין כרטיסים מראש.

  • אירועי ספורט רבים מתקיימים בשעות הערב, לכן הקפידו לתכנן את הגעתכם בהתאם. יש הרבה ברים ומסעדות בסביבת רוב אצטדיוני הספורט, כך שתוכלו ליהנות מארוחה או ממשקה מרענן לפני או אחרי המשחק.

  • הקפידו ללבוש בגדים ונעליים נוחים, מכיוון שחלק מהאצטדיונים פתוחים ונמצאים במרחק הליכה מתחנות הרכבת התחתית.

  • והכי חשוב, תהנו!



 

חשוב לציין שאין לאתר NY-See אחריות על הכרטיסים. השירות והאחריות הם של חברות הכרטיסים. אתר NY-See אינו אחראי על אספקה וטיפול ברכישת הכרטיסים.

 

לעדכונים על מגוון אירועים ואטרקציות נוספות בניו יורק אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו או להצטרף לקבוצת הפייסבוק של "ישראלים מטיילים בניו יורק NY-See".



בילוי נעים!

Comments


bottom of page